COVID-19: چگونه بوتسوانا هنرمندان در حال ساخت پول در مستند

Coronavirus همه گیر ضربه سخت بر روی تمام بخش های بوتسوانا. اما برای هنرمندان و رسانه های اجتماعی تبدیل شده است

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

Coronavirus همه گیر ضربه سخت بر روی تمام بخش های بوتسوانا. اما برای هنرمندان و رسانه های اجتماعی تبدیل شده است راه جدید برای ارتباط با طرفداران و پول.

صنعت موسیقی مانند بخش های دیگر در بوتسوانا است تحت تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس. هنرمندان در حال حاضر با استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر.

با 35 مورد تأیید و یک مرگ مقامات در بوتسوانا کاسته هفت روز lockdown برای فعال کردن کسب و کار و تجارت مرزی به رشد است. اما بسیاری از بخش ها به خصوص جامعه کسب و کار هنوز به گرفتن.

برای نوازندگان تنها راه آنها می تواند شناور باقی می ماند این است که با استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook و WhatsApp برای رسیدن به طرفداران خود و ماندن مربوطه.

قبل از coronavirus همه گیر Frankilne Moyo انجام شده موسیقی خود را و خود را فروخته سی دی در خیابان های پایتخت گابورون. اما به دلیل اجتماعی فاصله و دیگر پروتکل های بهداشت و او نمی تواند انجام دهد که دیگر نیست.

"آمدن COVID-19 البته مسدود است که بخشی از زندگی حرفه ای من است که من عاشق ترین از نظر موسیقی," او گفت: DW. "آن (COVID-19) من تحت تاثیر مالی, و آن را کاملا خسته کننده. اما با هر چالش شما می دانید یکی به انطباق و به دنبال یک راه حل است."

به انتشار موسیقی خود را بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی Frankline نیز راه اندازی روش های پرداخت دیجیتال برای مشتریان خود است.

"من تصمیم به استفاده از سیستم عامل است که در دسترس هستند مانند WhatsApp و Facebook برای آپلود موسیقی من برای دوستان من در بوتسوانا و سراسر جهان," او گفت:. "من خدا را شکر می کنم."

بالا بردن سطح آگاهی

 دیگر هنرمندان مانند Tomeletso Sereetsi عضو Sereetsi و بومیان گروه نیز با استفاده از سیستم عامل های دیجیتال برای اولین بار.

"این به ما کمک می کند به خصوص که خیلی بیشتر نشان می دهد اتفاق می افتد در حال حاضر آنلاین. من انجام خواهد شد یکی با یک سازمان است که در فرانسه" Tomeletso گفت: DW. "آن است که مطلق افتخار برای من برای شرکت در یک آنلاین آفریقا جشنواره برای تمام هنرمندان از سراسر آفریقا و خارج از کشور."

Sereetsi شناخته شده برای مخلوط کردن معاصر و فرهنگ عامه با ته بوتسوانا محبوب چهار رشته گیتار به صورت آنلاین انجام می شود اجرای برنامه به جمع آوری پول برای COVID-19 صندوق امداد.

"این است که تعاملی نیز چون شما را به دیدن این افرادی که شما را دنبال می, زندگی می کنند," او گفت: "گاهی اوقات 500 نفر در حال تماشای شما زندگی می کنند و از ارسال درخواست های خود را."

این بیماری همه گیر کوروناویروس را متوقف کرده Sereetsi را از اجرای موسیقی خود را به مخاطبان زندگی می کنند چرا که او در حال انجام آن در حال حاضر آنلاین, جایی که او امیدوار است به رشد زیادی زیر است.

No hard feelings

بوتسوانا هنرمندان گرفته اند ممکن است به سیستم عامل آنلاین و رسانه های دیجیتال برای توزیع و به اشتراک گذاشتن هنر خود را. هنوز هم موسیقی مروج مانند Thapelo ماهی Pabalinga بنیانگذار گابورون بین المللی موسیقی و فرهنگ (GIMC) است unperturbed به عنوان او معتقد است آنلاین حوادث هرگز نمی تواند آزاد زندگی می کنند را نشان می دهد.

"برای کسانی که در حال انجام آنلاین حوادث بزرگ یو پی اس به آنها. آنها باید برای انجام آنها تقریبا هیچ انتخاب در وضعیت کنونی coronavirus همه گیر" Pabalinga گفت: DW.

"اما طبیعی جدید به همه خواستار آن است که هنوز تست نشده و هیچ کس نمی داند آنچه در آن مانند به نظر می رسد من به طور کلی آن را به عنوان یک نقطه عزیمت آنلاین جشنواره هرگز نمی تواند جایگزین هوای آزاد, رویدادهای زندگی می کنند."

حتی اگر Pabalinga هنوز اعتماد به نفس است که وقایع در فضای باز را به آرامی بلند کردن او نمی تواند تاثیر منفی به آرامی همه گیر شده در کسب و کار خود را.

"ما تا به حال به لغو نشان می دهد و ما در حال حاضر پرداخت می شود مقدار زیادی از عملکرد هزینه. از نظر مالی ضرر و زیان وجود دارد بسیار کمی بدون شک در مورد آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن