تابستان مقصد: ایتالیایی شهر ارواح لطیف و زیبایی آن زندگی می کنند در Facebook

ایتالیایی روستاها فراتر از شهرهای اصلی بوده است به دست آوردن بیشتر و بیشتر موفقیت و آنها در حال رفتن به داغتری

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

ایتالیایی روستاها فراتر از شهرهای اصلی بوده است به دست آوردن بیشتر و بیشتر موفقیت و آنها در حال رفتن به داغترین destionation برای تابستان سال 2020 است.

کوچک و زیبا ایجاد کرد 1300 نفر به نام Celleno واقع در استان ویتربو, یک ساعت رانندگی از رم برای اولین بار ایتالیایی جامعه برای راه اندازی هدایت آنلاین زنده تورهای روستای تاریخیآن قلعه و آن سنت است. یک سری از پخش برنامه های زنده در Facebook انجام شده توسط کارشناس محلی و معمار Alessandra Rocchi در زبان انگلیسی است که نشان می دهد این گوهر پنهان که شامل مطرح روستای قرون وسطی, طبیعت, و, سنتی, مواد غذایی در بی انتها زمینه. Celleno شده است بیشتر و بیشتر قدردانی ایتالیایی و گردشگران بین المللی با افزایش روند از بازدید کنندگان. اولین رویداد زنده خواهد شد در چهار شنبه 3 ژوئن 2020 در 5:00 بعد از ظهر (به وقت محلی) در صفحه رسمی شهرداری Celleno: https://www.facebook.com/ilborgofantasma .

در طول چند سال گذشته شهر کوچک شده است به طور فزاینده ای کشف شده توسط ایتالیایی و بین المللی که گردشگران را مسحور شده توسط رها کرد.

کوچک, ایتالیایی, شهر, شد به شدت مورد حمله coronavirus با توجه به این عفونت از یک خانه سالمندان است. برای دو هفته در این روستا علاوه بر ملی قرنطینه اقدامات بهداشت محلی سیستم بسته این روستا در یک "منطقه قرمز." ساکنان این شهرداری از جمله یک استاد دانشگاه محلی کارشناسان و کارآفرینان شروع به پخش برنامه های زنده در Facebook به راه اندازی مجدد گردشگری و اجازه دهید هر کس در مورد فرهنگی و چشم انداز زیبایی از شهرداری.

روستا باز می شود زیبایی آن مرکز تاریخی جهان در انتظار باز شدن مرز ایتالیا و اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد که در روزهای آینده.

"وجود دارد یک کشف دوباره کوچک تاریخی ایتالیایی روستا که گنجینه های واقعی در سراسر ایتالیا: هر یک خود سابقه زیبایی و سنت. ایده ما این است که به بیننده در سراسر جهان " مزه " از میراث ما, استقبال از آنها به ما قرون وسطی ایجاد کرد برای لحظه ای با تشکر از وب سایت. بهترین چیزی که می تواند به بازدید کنندگان خوش آمدید شخصا در چند روز آینده و پس از ماه" نظرات شهردار Celleno مارکو بیانچی.

Celleno همچنین به عنوان شناخته شده 'شبح ایجاد کرد' بعد از آن به نام شباهت به نزدیکی Civita di Bagnoregio و از آنجا که این روستا واقع شده در یک توف صخره رها شده بود پس از خشونت زلزله در گذشته است. زیبا شهر شناخته شده برای آن Orsini قلعه و روستای باستانی با سابقه ای که می رود از Etruscans به رومی و قرون وسطی از آن نام توسط روزنامه انگلیسی تلگراف در میان 25 زیبا ترین شبح روستا را در ایتالیا از دست رفته در زمانآن محل فیلم که به تازگی منتشر شده فیلم در Netflix بکشد "ماه سیاه" و و آن معرفی شد در FAI برنامه های سفر. بیشتر و بیشتر بین المللی VIPs شده اند جذب Celleno مانند پائولو Sorrentivo که برای بازدید از روستای کوچک به دنبال محل مناسب برای فیلم بعدی.

در Orsini قلعه استاد انریکو Castellani, یک هنرمند مشهور بین المللی زندگی می کردند بیش از 40 سال که در آن او خود را توسعه یافته اصلی آثار به نمایش گذاشته در سراسر جهان و به ارزش چندین میلیون یورو در هر. هنرمند درگذشت در Celleno یک زن و شوهر از سال پیش. هر سال گیلاس جشنواره با رقابت تف از هسته گیلاس و گیلاس ترش است که دیگر هر سال, تلاش برای شکستن رکورد در گیلاس جشنواره است.

Celleno به نظر می رسد در ایتالیایی اصلی رسانه ها در ماه های اخیر به دلیل شهردار دعوت کرده بود Jennifer Lopez به حرکت به روستای کوچک: به خوبی شناخته شده ستاره در مصاحبه با غرور نمایشگاه ایالات متحده آمریکا بیان کرده بود که تمایل به حرکت به یک روز به یک روستای کوچک در ایتالیا به یک زندگی با آرامش بیشتری زندگی است.
 
 
هواپیماهای بدون سرنشین فیلم Celleno: https://www.youtube.com/watch?v=2ZBUxB4WtNA

تاریخ Celleno: http://ilborgofantasmadicelleno.it/index.php/en/lastoria-3/
 
اطلاعات بیشتر در مورد فیلمبرداری در Celleno: https://allaboutitaly.net/black-moon-the-new-series-by-netflix-set-in-celleno/

تماس با رسانه ها به زبان انگلیسی:
Giulio Gargiullo
info@giuliogargiullo.com
+39 0698381363
 
تماس با رسانه ها در ایتالیایی:

Sindaco دی Celleno مارکو بیانچی: +39 3387197681

Comune di Celleno Tel. +39 0761 912002
sindaco@celleno.it

http://www.comune.celleno.vt.it/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن