اوباما حملات مغلوب ساختن پیشی جستن Admin در اعتراض به سرکوب رای دهندگان سرکوب در, John Lewis, مداحی

اواخر congressman John Lewis معروف تشویق آمریکایی ها به هم بزنید تا خوب "مشکل" و رئیس جمهور سابق باراک اوباما

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

اواخر congressman John Lewis معروف تشویق آمریکایی ها به هم بزنید تا خوب "مشکل" و رئیس جمهور سابق باراک اوباما را که فقط در مداحی برای دیر حقوق مدنی پیشگام در روز پنج شنبه.

اوباما به دست آورده متعدد ایستاده ovations در یک سخنرانی با آشغال سیاسی barbs با هدف مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را سرکوب در زندگی توجه معترضان و مانع تلاش ها برای رسیدگی به سرکوب رای دهندگان.

پینوشت: Lewis' بی امان فعالیت اوباما گفت که این کشور "نیست و در عین حال رسیده که خوشا به مقصد که در آن ما در حال قضاوت با محتوای شخصیت ما است."

"گاو کانر رفته است اما امروز ما شاهد با چشم خود ما افسران پلیس زانو بر گردن سیاه آمریکایی," او گفت:. "جورج والاس رفته است اما ما می توانیم شاهد ما دولت فدرال ارسال عوامل به استفاده از گاز اشک آور و باتوم علیه اعتراضات مسالمت آمیز."

اوباما گفت: لوئیس "خون ریخته" برای قانون حق رای بود که در حال حاضر در معرض خطر است. به نام او برای filibusters—"یکی دیگر از Jim Crow یادگار"—به اوراق پس از رای گیری حقوق قانون منتقل می شود. به نام او برای انتخابات روز به عنوان یک روز تعطیل ملی برای زندانیان سابق به داده حق رای و برای حزبی gerrymandering به انجام دور با.

"حتی به عنوان ما نشستن در اینجا وجود دارد کسانی که در قدرت هستند خود را انجام می دهند darnedest برای دلسرد کردن مردم از رای دادن با بستن رای گیری مکان و هدف قرار دادن اقلیت ها و دانش آموزان با محدود ID قوانین و حمله به ما حق رای با دقت جراحی حتی تضعیف خدمات پستی در اجرا به انتخابات است که رفتن به وابسته به پست الکترونیکی-در برگه های رای تا مردم مریض نیست," او گفت:.

صحبت کردن به طور مستقیم به نمایندگان منتخب در Ebenezer کلیسای باپتیست اوباما ادامه داد: "شما می خواهید به افتخار جان ؟ بیایید به افتخار جان با احیای قانون است که او مایل بود برای مردن."

شاید پیش بینی انتقاد که او ساخته شده از مداحان سیاسی, اوباما گفت: "من می دانم که این یک جشن زندگی جان برخی وجود دارد که ممکن است می گویند که ما نباید ساکن در چنین چیزهایی ، John Lewis اختصاص داده شده زمان خود را در این زمین مبارزه بسیار حمله به دموکراسی... که ما شاهد گردش به راست در حال حاضر."

در پاسخ به ایران برای پایان filibuster, اندرو بیتس مدیر پاسخ سریع برای جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری گفت: Daily Beast, "کنگره جمهوری خواهان باید به نوبه خود سپاس تشکر. لوئیس به عمل و تصویب John Lewis رای گیری قانون حقوق امروز با رای دادن صدا. هیچ filibuster بدون تاخیر."

لوئیس درگذشت در تاریخ 17 ژوئیه در سن 80 از سرطان است. اعلام یک زندگی سنت توسط زمان magazine, او صرف زندگی خود را به مبارزه برای برابری نژادی و حقوق رای دادن بعد که وحشیانه مورد ضرب و شتم در حقوق مدنی اعتراض در حالی که عبور از ادموند Pettus پل در شهر سلما در ایالت آلاباما در ماه مارس به مونتگمری آلاباما در سال 1965.

هر زندگی رئیس جمهور به جز دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نقش مهمی در پنجشنبه یادبود یکی از چندین مراسم تجلیل لوئیس' زندگی. جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون در سخنرانی در حالی که جیمی کارتر با ارسال نامه ای بود که با صدای بلند بخوانید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن