قابل تنظیم و شیک درخت گربه (پایان فازی عصر!)

گربه درختان محبوب اصلی در میان صاحبان گربه اما خود را سفت و سخت شکل نیست همیشه کت و شلوار گربه مالک و یا زندگی

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

گربه درختان محبوب اصلی در میان صاحبان گربه اما خود را سفت و سخت شکل نیست همیشه کت و شلوار گربه مالک و یا زندگی در فضا است. این زیستگاه ها نه تنها غیر سازگار به متفاوت خانواده, اما آنها همچنین مجهز unhygienic فرش که ایجاد بوی نامطبوع. به همین دلیل BeOneBreed تیم راه اندازی یک کمپین Kickstarter برای خود جایگزین گربه زیستگاه های ساخته شده با استفاده از بازخورد از دوستداران گربه در سراسر جهان است.

این زیستگاه جدید به نام HabiKatt است که در ظاهر شبیه به میانگین گربه, درخت, اما آن را واقعا بسیار بیشتر است. این گربه در زیستگاه ویژگی های یک مقاله طناب خراشنده یک گوشه گونی خراشنده و مدولار مکعب است که می تواند به راحتی انباشته و سفارشی را با توجه به هر فضای زندگی است. صاحبان ترتیب می توانید گربه خود محل سکونت با استفاده از گزینه اضافه کردن اضافی مکعب و لوازم جانبی در صورتی که تصمیم به رشد خانواده خود را.

وجود دارد چند ویژگی های اضافی است که HabiKatt غنی سازی محیط زیست, برای حیوانات خانگی در حالی که تنظیمات خود را جدا از هر گربه درخت محصول. هر HabiKatt همراه با دو پانل های حریم خصوصی دو حافظه فوم تشک و حلق آویز ، آن را نیز فوق العاده مناسب برای تمیز کردن. این مکعب های پلاستیکی بسیار آسان برای پاک کردن و حافظه فوم تشک نمی تواند بوی کلاسیک گربه, درخت, تابلو فرش. HabiKatt نیز به مراتب بیشتر سازگار با محیط زیست از جایگزین درخت گربه. ماژول های ساخته شده از پلاستیک بازیافت کاغذ طناب رنگ و حریم خصوصی پانل های چوب faux. این HabiKatt نیز قوی تر و ارزان تر از نسخه های قبلی حیوان خانگی صنعت می داند Katt3.

یکی از نژاد های اصلی هدف این بود که به منظور بالا بردن $25,000 توسط 28 مه سال 2020 است. اما آنها به اولین هدف خود رسیده و در حال حاضر هدف خود را برای کشش اهداف که شامل جدید مکعب رنگ در $350,000 و HabiKatt کمک های مالی به 200 گربه پناهگاه در $1,000,000. هدف این بودجه را به سمت مراحل نهایی تولید را HabiKatt در دسترس برای همه.

یکی نژاد ارائه شده است چندین ردیف پاداش برای کمک به از را انتخاب کنید. برای اولین بار ردیف همکاران دریافت HabiKatt کیت و دار زدن, ابزار جنسی, فقط برای $66. بعدی ردیف در 79 دلار می آید با همان پاداش و همچنین به عنوان یک تصویر از نویسندگان گربه در HabiKatt سایت. باقی مانده ردیف محدوده از $85 $299, که در آن همکاران می توانید اضافی دار زدن, اسباب بازی, تعاملی, گربه کاسه اضافی scratchers چسب احساس پد و بیشتر. حمل و نقل است که انتظار می رود در ماه اکتبر سال 2020 ساخت در حال حاضر زمان مناسب برای دوستداران گربه در همه جا به پیوستن به این پر رونق مبارزات انتخاباتی. همچنین HabiKatt خواهد شد راه اندازی در بازار در اکتبر آینده خواهد بود و باید برای هر حیوان خانگی, خرده فروش, فروشگاه ها.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب