سینتیا Olanin کتاب "ماجراهای Ernistine" به نمایش گذاشته خواهد شد در سال 2020 BookExpo جدید عنوان ویترین

"ماجراهای Ernistine" (نیومن چشمه; 2018) توسط سینتیا Olanin یکی از کتاب های بسیاری ReadersMagnet نمایشگاه در سا

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

"ماجراهای Ernistine" (نیومن چشمه; 2018) توسط سینتیا Olanin یکی از کتاب های بسیاری ReadersMagnet نمایشگاه در سال 2020 BookExpo جدید عنوان ویترین. سازماندهی شده توسط همراه کتاب نمایشگاه (CBE) و نی در نمایشگاه کتاب نمایشگاه برگزار خواهد شد از ماه جولای 22 - 26, 2020 در Javits مرکز شهر نیویورک است.
 
عنوان جدید نمایش جدید را فراهم می کند و خود نویسنده منتشر شده بود سینتیا Olanin این فرصت را به نمایشگاه در BookExpo. برگزاری نمایشگاه در BookExpo جدید عنوان ویترین کمک می کند تا خود نویسنده منتشر شده خود را افزایش آگاهی نام تجاری در دستیابی به دید بالا و به دست آوردن ترافیک بیشتر. نویسندگان همچنین فرصتی برای ترویج خود و آثار خود را از طریق autographing جلسات.
 
"ماجراهای Ernistine" می گوید ماجراجویی و اکتشافات از پنج سال Ernistine زندگی می کند که با خانواده اش در ریدینگ پنسیلوانیا. او سه سال از برادر به نام دنیل و بهترین دوست به نام ساشا. همراه با خانواده و دوستان Ernistine را تجربه چیزهای جدید برای اولین بار.
 
فصل کتاب extols شادی های دوران کودکی است و توصیه می شود نه تنها خوانندگان سن 7-10 بلکه برای هر کسی که آرزوهای خود را به بطور منظم احساس کودکی خود را دلتنگی.
 
سفارش سینتیا Olanin را "ماجراهای Ernistine" امروز در آمازون و Barnes & Noble.
 
 
 
 
ماجراهای Ernistine
نویسنده | سینتیا Olanin
| تاریخ انتشار جولای 2, 2018
ناشر | نیومن انتشارات چشمه
شومیز قیمت | $9.95
 
در مورد Author
 
سینتیا E. Olanin یک سال 1968 فارغ التحصیل از Muhlenberg Township دبیرستان و سال 1969 فارغ التحصیل از خواندن Muhlenberg Vo Tech مدرسه برنامه عملی پرستاری. او مشغول به کار در زمینه های پزشکی برای اولین بار به عنوان یک داوطلب "سر" را از سنین 13 تا 18 و پس از آن به عنوان یک پرستار از سال 1970 تا زمانی که او بازنشسته در ژانویه 2018.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب