'عشق, ویکتور': جذاب گی نوجوان رام-Com دیزنی گفت: نبود بچه دوستانه

این یک نقطه عطف دهه در ساخت. کل تاریخ از فیلم در حال ساخت ، عشق سیمون اولین گی نوجوان زیبا عاشقانه تا کنون منت

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

این یک نقطه عطف دهه در ساخت. کل تاریخ از فیلم در حال ساخت ،

عشق سیمون اولین گی نوجوان زیبا عاشقانه تا کنون منتشر شده توسط یک استودیوی بزرگ. آن را به حال بودجه یک استودیوی بزرگ بازاریابی بازوی یک استودیوی بزرگ و همه به معنای دیدن و غش کردن بیش از آن نه فقط گی جامعه است. که بزرگ بود.

آن را به جذاب شخصیت های گازدار بازیگران از شخصیت های حمایت از هیجان عاطفی اوج و عاطفی آسان-به-root-برای عشق داستان به اوج خود رسید که در یکی از این, بزرگ, دیدنی, تنها در فیلم grand حرکات عاشقانه: آتش بازی-گل بوسه در بالای چرخ و فلک, به سلامتی همه مشاهده نمایید. این یکی برای اولین بار در یک فیلم مثل این بود که بین دو پسر.

اما از آن زمان تا زمان زیادی برای رسیدن به بالای آن چرخ و فلک و جمعیت که جمع شده بودند به رعایت آن بوسه آنقدر بزرگ بود و بنابراین scrutinous که نقطه عطف سفر بازگشت به زمین بود و به ناچار از طریق دستکش بلند از بحث است.

برای تمام محبت این فیلم و موفقیت آن به دست آورده بودند نگرانی در مورد که سیمون—سفید ممتاز مستقیم-عبور نوجوان—واقعا نشان دهنده. وجود خستگی بیش از دیگر همجنسگرایان+ فیلم که در اطراف محور مبارزه به بیرون می آیند و سوالات بیش از آنچه به خطر انداخته بود ساخته شده است برای یک استودیو به greenlight و صندوق آن است.

اما حداقل از نقطه نظر کسب و کار همه چیز را تکان داد خوش بینانه. این یک تجاری با ضربه پرشور fanbase, اثبات جریان اصلی زنده ماندن از همجنسگرایان+ داستان به این مهم مخاطبان. آن چیزهایی موضوع به یک استودیو خط پایین بود و ظاهرا تشویق بیشتر فیلم هایی مانند آن را به طوری که آنها دیگر در نظر گرفته خطرات و یا نقاط عطف اما فقط بخشی از پانتئون, نوجوانان ،

که چرا آن را بسیار دلگرم کننده زمانی که تلویزیون عاقبت در عشق, Simon جهان به نام دوست دارم, ویکتور اعلام شد. چه قدرتمند تر نشانه ای از نرمال هالیوود موفقیت از امتیاز?

سری توسعه داده شد و در نظر گرفته شده برای راه اندازی در دیزنی+ پخش آنلاين خدمات. سپس این خبر تکان دهنده را شکست که این سری به جای اینکه معطوف به Hulu که دیزنی صاحب آن را به عنوان گزارش تلقی نمی مناسب برای دیزنی+'s مخاطب خانواده.

عشق, ویکتور, که برای اولین بار در میان غرور ماه هفته آینده در Hulu فوق العاده است.

آن را جذاب و عاطفی در تمام راه عشق سیمون بود بازی فقط نوع حق از ملودی خود را در رشته های قلب به شما در حفظ و سرمایه گذاری در 10 قسمت اجرا. این دوره تصحیح برای برخی از منفرجه سیاست هویت از فیلم—ویکتور (Michael Cimino) است, لاتین از طبقه کارگر و کمتر تحمل خانواده مذهبی و بیشتر کنجکاو در مورد تمایلات جنسی در یک طیف—در حالی که برای بهتر یا بدتر تقلید ضربه از عشق سیمون's coming-out روایت است.

این سری که در کنار چشمگیر دبیرستان موسیقی: موسیقی: سریدیزنی+ باید افتخار داشته باشد و غنی تر برای داشتن. شرکت خط به عنوان گزارش شده توسط انواع مختلفی شد که نشان می دهد تصویر از الکل و گفتگو در مورد جنسیت متناسب نیست با دیزنی+ خانواده با نام تجاری—یک نامتجانس و مسلما ریاکارانه موقعیت با توجه به این که سرویس میزبان کشت PG-13 عنوان یک تخته سنگ مارول فیلم های بزرگسالان-حملات به Mandalorianجنسی-مجاور فیلم هایی مانند چلپ چلوپ, و, از همه چیز, کتابخانه کامل از سیمپسونها.

اپتیک از دیزنی تصمیم پس از آن وحشتناک است. آن خودسرانه و مغایر احکام در مورد محتوای تلگراف این پیام است که مدیران تلقی گی نامناسب برای خانواده ها. اینکه آیا یا نه این حقیقت است که با صدای بلند unignorable پیام های ارسال شده به خصوص در حال حاضر که ما بازدید کل مجموعه را در بر داشت و هیچ چیز در آن بیشتر اعتراض نسبت به هر یک از خواص ذکر شده در بالا. آن را تقریبا غیر ممکن است برای نه توجیه از "استفاده از الکل" به عنوان شل و ول shield برای چه این سرویس واقعا گفتن در مورد آنچه نیست خانواده پسند در مورد عشق, ویکتور.

این اولین بار نیست یک سری که در نظر گرفته شده برای دیزنی+ منتقل شد به Hulu برای موضوعی دلایل زیر وفاداری بالا در فوریه. تفاوت در این است چگونه پاکدامن عشق, ویکتور است که در مقایسه و نسبت به خیلی مطالب دیگر در دیزنی+.

سردرگمی بیش از آنچه دیزنی متعلق به محتوای حرکت به Hulu و چه می شود ماوس مهر تایید بر دیزنی+ به طور مداوم خودداری از این سرویس را راه اندازی کرده که به عنوان یک مربوط نگرانی است. هنگامی که آن را نه سر سری به طور کامل—و یا تعلیق تولید, به عنوان آن را با راه اندازی مجدد از لیز مگوایر—عظیم یکپارچه موسسه شده است برش و برش برخی از پروژه های در سفارش به هر دو آنها را بیشتر بچه دوستانه و یا به مقاوم سازی آنها را به خود, دلخواه, اخلاقی, استاندارد, بسته به اینکه چگونه شما را در آن نگاه کنید.

بنابراین چه چیزی ما در اینجا دو چیز است: یک گی نوجوان رام-com سری که تعبیر شده است که نه خانواده دوستانه بر اساس برنامه نویسی تصمیم گیری—چیزی واقعا عصبی—و یک گی نوجوان رام-com سری که واقعا ارزش تماشای چیزی است که برای جشن گرفته می شود.

از لحظه ای یک سری می یابد هوشمندانه قلاب به فیلم نامه نوشتن فرمول که در آن سیمون می شود, قلم بگیرید و یاد دهید, دیگر مستور, گی دانش آموز. در اینجا ویکتور است که یک دانش آموز جدید در همان مدرسه سیمون حضور داشتند و که در آن او در حال حاضر یک افسانه به دلیل حماسه عاشقانه سفر او رفت.

ویکتور سوال تمایلات جنسی خود و شگفتی اگر این شروع جدید یک فرصت برای زندگی صادقانه در مورد آن. به جای او متوجه می شود که به دلیل شرایط او نمی تواند—و نه در حال حاضر بدون توجه به مسیر که سیمون تبحر او. بنابراین ویکتور می رسد, پیام, Simon بیش Instagram به او بگویید که چگونه او احساس می کند: "من فقط می خواهم بگویم: پیچ شما. پیچ شما برای داشتن جهان کامل ترین, پذیرش پدر و مادر ترین در جهان حمایت دوستان است. چرا که برای برخی از ما آن است که آسان نیست."

در برخی از راه های آن این است که چگونه این مجموعه بلافاصله کاستن از برخی از انتقاد های وضع شده در این فیلم برای شاعرانه پشتیبانی سیمون دریافت کرده و پس از بیرون آمدن نه به ذکر است کلاس های خود و نژاد خود افتخار. همچنین منظمی موضوعات جهان از فیلم به این نمایش جدید با خط تیره از "اوضاع بهتر میشه" مثبت. ویکتور و سیمون تبدیل شدن به دوستان بیش از رسانه های اجتماعی با سیمون مربیگری ویکتور از طریق شکست و ناکامی در سفر خود را به احساس راحتی با او است که او اطمینان دارد که شادی در انتظار او را در طرف دیگر.

"دیزنی خودسرانه و مغایر احکام در مورد محتوای تلگراف این پیام است که مدیران تلقی گی نامناسب برای خانواده ها."

که خیلی از داستان به پیروی از همان مسیر به عنوان , عشق, Simon خواهد irk کسانی که در موضوع با این واقعیت است که برای یک همجنسگرایان+ عاشقانه فیلم صرف زمان کمی با همجنسگرایان در واقع با هم و خوشحال است. و به غیر از یک standout قسمت مجموعه ای در نیویورک وجود ندارد دقیقا گسترده نمایندگی از هویت در اینجا.

خواهد بود وجود دارد کسانی که مایل است که بیرون آمدن نیست به تصویر کشیده شده نشان می دهد آن را به عنوان اغلب در فرهنگ پاپ مملو منفی و داخلی ، و نیز وجود خواهد داشت کسانی که مسخره می کنند در چگونه به ظاهر کم ریسک به نظر می رسد برای ویکتور در مقایسه با آنچه بسیاری از مردم دیگر در بشر+ جامعه از طریق رفتن.

اما عشق ویکتور باعث می شود همان نکته مهم است که عشق سیمون آیا به همین دلیل است که بسیاری از بسیج تا عاشقانه در سراسر فیلم. در سنت John Hughes فیلم, این نشان داد که مردم احساس وزن بودن یک خارجی حتی اگر سطحی ممکن است به یک غریبه مانند آنها همه چیز را برای رفتن آنها. چگونه ما حمل بار از اسرار شرم از هویت نامشخص است شکل گیری بخشی از ما رفت-از-سن. آن را به یک تجربه است که هر دو خاص و جهانی است.

که چه طوری تشدید در مورد این دیزنی+, خانواده, دوستانه بحث کنید. عشق ویکتور است و نه مرزی. مردم را از آنها بدم میاید که در مورد آن. آن را هل می دهد به سختی هر گونه مرزهای وقتی که می آید به آشکار سوال بچه تجارب جنسی یا عناصر تیره تر از بیرون آمدن.

در حالی که برخی به انتقاد از ویکتور داستان برای آن است که چگونه مقادیر به نقطه که خوش جهانی قدردانی می کنیم که در مورد آن. وجود دارد مقدار که برای مخاطبان خاص—که در واقع بسیار مخاطبان که دیزنی+ قرار است به نگهداری و شاید حتی مخاطبان است که می خواهد چیزی شبیه به این برای خانواده ها به سازمان دیده بان و یادگیری از.

این می تواند به نظر می رسد مثل این است که کینه ما نگرانی بیش از. عشق ویکتور است پخش برای همه برای دیدن در Hulu پس چه کسی مراقبت کنید ؟ آن را لغو و یا به خاک سپرده شد. اگر هر چیزی, آن را پشتیبانی بیشتر برای این استدلال که Hulu افزایش یافته است به عنوان جریان خدمات با بهترین در سراسر-هیئت مدیره سری اصلی. (Ramy, PEN15, خدمتکار داستان, گاه به گاه, عمل, Shrill, مردم عادی, Catch-22, بزرگ, به نام چند.)

اما بیشتر که مثبت یادداشت در مورد پروژه های شبیه به این در حال غرق با مجادلات مانند "دوستدار خانواده" بحث بیشتر است که چرخ و فلک در حال رفتن به نگه داشتن رفتن دور با هیچ چیزی برای نشان دادن برای آن -- یک بنای تاریخی دیدنی و جذاب به پیشرفت چرخش چرخ های آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن