موزه لوور بازگشایی پس از 4 ماه, ویروس خاموش شدن

موزه لوور به بازگشایی در پاریس چهار ماه پس از بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور ترین در جهان است بازدید از موزه

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

موزه لوور به بازگشایی در پاریس چهار ماه پس از بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور ترین در جهان است بازدید از موزه به بسته خود را درب. با گردشگران آمریکایی ممنوع از, اتحادیه اروپا, این موزه در انتظار آهسته تابستان است.

موزه لوور در پاریس بازگشایی در روز دوشنبه پس از 16 هفته از تعطیلی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس هر چند بسیاری از موزه باقی مانده خارج از محدوده.

در حالی که جاذبه های محبوب مانند لئوناردو داوینچی "مونا لیزا" و لوور گسترده آثار باستانی مجموعه در دسترس خواهد بود, دیگر گالری های اجتماعی که در آن فاصله است دشوار باقی خواهد ماند بسته خروج از نزدیک به یک سوم از موزه گالری های غیر قابل دسترس به موزه گفت.

برای جلوگیری از معمولی ازدحام برای عکاسی از خود در مقابل داوینچی شاهکار موزه در گفت و گو با نصب نشانگر بر کف برای حفظ بازدید کننده در یک فاصله امن از هر یک از دیگر. فلش را نیز قرار داده شده در طول این موزه واقع در قریب به اتفاق سابق کاخ فرانسه پادشاهان برای حفظ جمعیت در حال حرکت به آرامی و با خیال راحت. دو برابر شدن برگشت پذیر نیست این موزه گفت.

پاریس نتواند آن گردشگران آمریکایی

جهان پر بازدید ترین موزه دهکدهای از دست داد بیش از €40 میلیون (45 میلیون دلار) در فروش بلیط بیش از نزدیک به چهار ماه مستند.

حدود 70% از موزه 9.6 میلیون بازدید کننده در سال 2019 بودند از خارج از کشور. با گردشگری و مسافرت به شدت پیشتر توسط coronavirus شیوع لوور مدیر Jean-Luc مارتینز گفته است که چشم انداز 2020 تلخ است. "ما در حال از دست دادن 80 درصد از ما," او گفت:. "ما در حال رفتن به در بهترین حالت 20 تا 30 درصد پایین در تابستان گذشته -- بین 4000 و 10000 بازدید کننده در روز است."

با توجه به شدت از شیوع کروناویروس در آمریکا و ممنوعیت سفر برای آمریکایی ها باقی مانده است در اثر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا. قبلا بزرگترین جمعیتی از بازدید کنندگان به موزه لوور عدم حضور خود را احساس خواهد شد در این تابستان.

مارتینز گفت: در این موزه تلاش خواهد شد تا با از دست دادن با جذب بیشتر بازدید کنندگان فرانسوی. موزه لوور در میان بازتعریف تصویر خود را به عنوان آن را به دنبال حرکت به دور از آن نخبگان شهرت قبل از برگزاری بازی های المپیک برنامه ریزی شده برای 2024.

مارتینز گفت که او امیدوار است برای ساخت در موفقیت لوور را outpost موزه در لنز فقیر سابق شهر معدن در شمال فرانسه.

kp/rc (خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن