Datavail به نام به بالا 100 توسط DBTA برای هفتمین سال در یک ردیف

برای هفتمین سال متوالی Datavail شده در پایگاه داده روند و برنامه های کاربردی (DBTA) مجله. "DBTA 100: شرکت هایی

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

برای هفتمین سال متوالی Datavail شده در پایگاه داده روند و برنامه های کاربردی (DBTA) مجله. "DBTA 100: شرکت هایی که بیشترین اهمیت را در داده" است که یک لیست خاص که سلام امروز شرکت برتر در مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل. از دیرینه صنعت جانبازان به جدید راه اندازی اخلال در وضع موجود این لیست به رسمیت می شناسد و شرکت ها بر اساس حضور خود را اعدام, چشم انداز و نوآوری در ارائه محصولات و خدمات به بازار است. همه 100 شرکت برجسته در ماه ژوئن نسخه از پایگاه داده روند و برنامه های کاربردی مجله و www.dbta.com.
 
"این یک افتخار به بخشی از این لیست برای هفتمین سال متوالی" گفت: Scott فراک, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Datavail.
 
"ما هیجان زده به اعلام ما هشتم سالانه لیست به عنوان صنعت همچنان به رشد و تکامل اظهار داشت:" توماس هوگان ناشر گروهی در پایگاه داده روند و برنامه های کاربردی. "در حال حاضر بیش از هر زمان کسب و کار به دنبال راه هایی برای تبدیل آنها چگونه عمل و ارائه ارزش به مشتریان با چابکی و بهره وری و نوآوری است. این لیست به دنبال برجسته آن دسته از شرکت هایی که موفق شده اند در ایجاد خود را به عنوان منحصر به فرد منابع برای اطلاعات متخصصان و ذینفعان"
 
این "DBTA 100" وارد شده است سالانه توسط تحریریه در پایگاه داده روند و برنامه های کاربردی. در این سال انتخاب را می توان در اینجا مشاهده کرد.
 
در مورد Datavail
Datavail فراهم می کند طیف گسترده ای از خدمات در حمایت از پایگاه داده ها, تجزیه و تحلیل و برنامه های کاربردی و متخصص در اوراکل Oracle E-Business Suite OBIEE و OBIA Hyperion AWS, Microsoft SQL Server, MySQL, MongoDB, Db2, PostgreSQL, کاساندرا و شیرپوینت. Datavail پیشرو در ارائه داده های ادغام و خدمات مدیریت پایگاه داده در آمریکای شمالی ارائه 24×7 مدیریت پایگاه داده برنامه های کاربردی BI/DW خدمات طراحی, معماری و مشاوره است.

با بیش از 1000 کارمند در حقوق و دستمزد و عملیات هسته در چهار کشور Datavail ارائه می دهد عمیق تخصص فنی در انعطاف پذیر و چالاک نامزدی مدل است که با تمرکز بر مشتری موفقیت است. تاسیس در سال 2007 Datavail مستقر در Broomfield, کلرادو, و پشتیبانی از مشتریان سازمانی واقع در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر www.datavail.com.
 

در مورد پایگاه داده و روند برنامه های کاربردی
پایگاه داده روند و برنامه های کاربردی (DBTA) منتشر شده توسط اطلاعات امروز, Inc., یک مجله دو ماهنامه ارائه می شود که روند پیشرفته تجزیه و تحلیل و مطالعات موردی در مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل طراحی و توسعه توسط یک تیم با بیش از 25 سال تجربه در صنعت. بازدید www.dbta.com برای اشتراک اطلاعات است. DBTA نیز ارائه پیشگامانه تحقیقات بازار به طور انحصاری از طریق آن Unisphere گروه پژوهشی.
 
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب