دیوید ایوانز رئیس اداری افسر اعلام بازنشستگی از Cardlytics

Cardlytics, Inc., (نزدک: CDLX) یک پلت فرم تبلیغاتی در بانک ها' کانال های دیجیتال امروز اعلام کرد که دیوید ایوا

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

Cardlytics, Inc., (نزدک: CDLX) یک پلت فرم تبلیغاتی در بانک ها' کانال های دیجیتال امروز اعلام کرد که دیوید ایوانز رئیس مسئول امور اداری و رئیس سابق مالی افسر بازنشسته خواهد شد از این شرکت در پایان سه ماهه پس از شش سال از جمله چهار عنوان CFO.

ایوانز کمک درایو Cardlytics' تحول از یک تکنولوژی در حال ظهور شرکت به یک پیشرو در بازاریابی دیجیتال پلت فرم.

"از طرف شرکت و هیئت مدیره, من می خواهم برای تشکر از دیوید برای او شش سال از خدمات نمونه به Cardlytics" گفت: Scott Grimes, Cardlytics موسس و رئیس اجرایی. "دیوید ابزاری در توسعه و اجرای استراتژی شرکت کمک کرد که موقعیت ما به عنوان یک رهبر در بازار ما است."

Lynne Laube, Cardlytics از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت افزود: "دیوید باور نکردنی به عنوان شریک ما در پایان ما IPO در سال 2018 و پس از آن کمک کرده است تا راهنمای Cardlytics به عنوان یک شرکت عمومی است. او شده است یک استراتژیک و شریک ارزشمند برای ما رهبران کسب و کار من قدردانی خود را از حمایت های اخیر من در انتقال به مدیر عامل."

من می خواهم برای تشکر از هیئت مدیره اسکات و Lynne و با استعداد تیم در Cardlytics. این یک افتخار و یک امتیاز به کار در کنار چنین خوب گروه از افراد و من سپاسگزار برای شش هیجان انگیز و تاثیرگذار سال در این شرکت است.
دیوید ایوانز رئیس مسئول امور اداری

در مورد Cardlytics

Cardlytics (NASDAQ: CDLX) یک پلت فرم تبلیغاتی در بانک ها' کانال های دیجیتال. ما در همکاری با موسسات مالی به اجرا بانکی خود برنامه های پاداش است که ترویج وفاداری مشتری و تعمیق روابط بانکی. در عوض ما باید امن به که در آن و زمانی که مصرف کنندگان در حال صرف پول خود را. ما با استفاده از این بینش برای کمک به بازاریابان شناسایی رسیدن و نفوذ به احتمال زیاد خریداران در مقیاس بزرگ و همچنین به عنوان اندازه گیری واقعی فروش تاثیر کمپین های بازاریابی. مقر اصلی آن در آتلانتا Cardlytics دفاتر در لندن, نیویورک, سان فرانسیسکو و ویساکاپاتنام. اطلاعات بیشتر در www.cardlytics.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب