نورث روپ گرومن به نام یک سال 2020 بالا 50 شرکت برای تنوع

Northrop Grumman Corporation (NYSE: NOC) بوده و رتبه 15 در DiversityInc سالانه لیست برای بالا 50 شرکت برای تنو

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

Northrop Grumman Corporation (NYSE: NOC) بوده و رتبه 15 در DiversityInc سالانه لیست برای بالا 50 شرکت برای تنوع حرکت دو نقطه از رتبه بندی سال گذشته. در DiversityInc تخصص لیست رتبه بندی نورث روپ گرومن قرار گرفت شماره 2 برای افراد معلول و شماره 4 هم برای جانبازان و کارمند منابع گروه (ERG). این شرکت نیز به رسمیت شناخته شده به عنوان یک شرکت بالا برای همجنسگرایان کارکنان.

"تنوع و شمول است که ریشه در فرهنگ ما و ارزش های ما و ما می خواهیم کارکنان ما به می دانم که آنها می توانند خود واقعی شان را در محل کار" گفت: کتی سرپرست رئیس اجرایی و رئیس جمهور نورث روپ گرومن. "من واقعا بر این باورند که تنوع و شمول درایو عملکرد. ایده های بزرگ می آیند از تنوع فکری, پس زمینه, چشم انداز, فرهنگ جنسيت ، نژاد ، سن و بسیاری از عوامل دیگر. ما در ادامه به گام های بلندی در حصول اطمینان از کارمندان ما احساس احترام و می دانم که صدای آنها مهم است."

در سال گذشته نورث روپ گرومن موفق به دریافت بالاترین رتبه برای پنجمین سال متوالی در ناتوانی برابری شاخص (DEI) سالانه ابزار تعیین معیار برای شرکت ها به خود گزارش خود ناتوانی سیاست ها و شیوه های. این شرکت نیز با نام "بهترین مکان برای کار برای ورود ناتوانی" گیرنده. این جایزه به رسمیت شناخته شده این شرکت برای آن نمونه سیاست ها ، استراتژی ها و طرح های که منجر به اندازه گیری نتایج در شمول ناتوانی در محل کار.

"ما اعتقاد داریم که ایجاد یک محیط کار است که ارزش تنوع و پرورش گنجاندن حیاتی برای ترویج نوآوری گفت:" ساندرا Evers-مردانه, Northrop Grumman معاون رئیس جمهور از شرکت های بزرگ جهانی مسئولیت و رئیس جمهور از نورث روپ گرومن پایه و اساس است. "ما به طور مداوم در تلاش برای ایجاد یک متنوع و فراگیر محیط زیست است که باعث ایجاد بالاترین سطح تعامل در سراسر کل تیم ما."

علاوه بر آن طرح های دیگر نورث روپ گرومن است تعدادی از برنامه های حمایت از جانبازان از جمله جانبازان ورود کمیته که ماموریت است که برای حمایت از جانباز تعامل ورود و نگهداری; تاثیر عملیات (نظامی مجروح به دنبال کمک حرفه ای انتقال) منحصر به فرد و برنده جایزه تنوع برنامه در نورث روپ گرومن متمرکز بر کمک به شدت زخمی خدمات اعضای آنها به عنوان گذار از نظامی به بخش خصوصی حرفه ای و VERITAS فراگیر کارمند منابع که متعهد به رسمیت شناختن و حمایت از وظیفه فعال و ذخیره, اعضای گارد ملی و جانبازان از طریق توسعه اجتماعی و شبکه های برنامه های تراز وسط قرار دارد با شرکت اهداف کسب و کار.

نورث روپ گرومن 13 ERGs است که ارائه مزایای مجزا برای هر دو کاربران و شرکت. در سراسر بیش از 270 فصل این گروه شامل کسانی که در حمایت از آمریکایی های آفریقایی آسیایی اقیانوس آرام جزایر اسپانیایی, بومیان آمریکایی, زنان, مردم, معلول, جانبازان, همجنسگرایان, کارکنان, جوان, حرفه ای والدین و خانواده ها چند نسل مجازی کارکنان و محیط زیست. از طریق این ERGs کارکنان داده می شود این فرصت را به شبکه, ساخت حرفه ای خود را توسعه و مشارکت در توسعه جامعه.

این DiversityInc بالای 50 لیست صادر سالانه از سال 2001 به رسمیت می شناسد برتر کشور شرکت برای تنوع و شمول مدیریت. این شرکت در زمینه های اکسل مانند استخدام و حفظ و ترویج زنان و اقلیت های افراد معلول همجنسگرایان افراد و جانبازان است. DiversityInc سالانه بررسی عملکرد تجربی رانده رتبه بندی بر اساس, استخدام, استعداد توسعه مدیریت ارشد تعهد و تامین کننده تنوع.

نورث روپ گرومن حل سخت ترین مشکلات در فضای هوانوردی دفاع و فضای مجازی برای دیدار با همیشه در حال تحول نیازهای مشتریان در سراسر جهان. ما 90,000 کارکنان تعریف ممکن است هر روز با استفاده از علم و تکنولوژی و مهندسی برای ایجاد و ارائه سیستم های پیشرفته و محصولات و خدمات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب