فیلیپس اعلام کرد همکاری با آمریکا پزشکی از راه دور ارتباط بیشتر تعهد به telehealth

رویال فیلیپس (NYSE: PHG, AEX: PHIA) یک رهبر جهانی در فناوری های سلامت, امروز اعلام کرد که بار دیگر نیروهای آمر

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

رویال فیلیپس (NYSE: PHG, AEX: PHIA) یک رهبر جهانی در فناوری های سلامت, امروز اعلام کرد که بار دیگر نیروهای آمریکایی پزشکی از راه دور انجمن (ATA) به کمک بیشتر پذیرش پزشکی از راه دور در سراسر این صنعت نشان دادن تعهد خود را به اتصال مراقبت از سراسر حاد پس حاد و مراقبت در منزل تنظیمات. ادامه همکاری افکن رشد تصویب و شتاب در پزشکی از راه دور در میان COVID-19 و نیاز به انتقال نمایی شیفت به telehealth قابلیت های.

این COVID-19 همه گیر افزایش یافته است سهم از آمریکایی های شرکت کننده در پزشکی از راه دور از 11 درصد در سال 2019 به 46% امروز با سیستم بهداشت و درمان گزارش 50 تا 175 برابر افزایش در telehealth حجم نسبت به قبل از همه گیر سطح [1]. به عنوان جهان شروع به حرکت از اولین موج واکنشی مراقبت به فعال تر فاز و فراتر از مجازی مراقبت از راه حل های در حال حمایت از بهبود COVID بیماران به آنها انتقال از طریق مراقبت از خود در سفر و غیر COVID بیماران به آنها در بازگشت به اعمال جراحی الکتیو, تشخیص, پیشگیری و درمان آن شده اند را در خود نگه دارد از زمان شروع این بیماری همه گیر.

"وجود دارد هیچ زمانی بهتر برای Philips به تیم ATA. Philips ایجاد فعال هوش مصنوعی-راه حل های طراحی شده برای بهبود بیمار نظارت بر دقت تشخيص بالينی و گردش کار در هر نقطه در امتداد زنجیره. این به طور مستقیم هم راستا با چشم انداز ما برای پزشکی از راه دور -- به درایو تحول سلامت با یکپارچه سازی مجازی مراقبت از بیمارستان به پزشک دفاتر و خانه گفت:" ان موند جانسون مدیر عامل شرکت آتا. "بازیکنان بزرگ صنعت مانند فیلیپس پیوستن به ATA reconfirms اهمیت telehealth مهم و ایجاد فرصت های جدید برای ارائه مراقبت با کیفیت در هر زمان و هر کجا که مورد نیاز است."

ما هم ترازی با ATA کمک خواهد کرد که ترویج رشد قوی و سریع تر تصویب telehealth و تغییر سیاست تشدید طول COVID بحران ما به عنوان محوری برای نوآوری مجازی اولین استراتژی برای حمایت از بیمارستان دهندگان و بیماران در سراسر مراقبت از تنظیمات از جمله digital health technologies برای حمایت از زندگی سالم در خانه است.

Roy Jakobs ارشد رهبر کسب و کار متصل مراقبت از عضو کمیته اجرایی در رویال فیلیپس.

"Philips شده است به یک رهبر در پزشکی از راه دور در سراسر مراقبت حاد و پس از مراقبت حاد تنظیمات در بیمارستان و در خانه برای بیش از سه دهه کمک به سلامت سیستم استقرار و مقیاس telehealth راه حل برای کمک به بهبود نتایج بیمار افزایش بیمار و تجربه کارکنان و کاهش هزینه های مراقبت" گفت: Roy Jakobs ارشد رهبر کسب و کار متصل مراقبت از عضو کمیته اجرایی در رویال فیلیپس. "ما هم ترازی با ATA کمک خواهد کرد که ترویج رشد قوی و سریع تر تصویب telehealth و تغییر سیاست تشدید طول COVID بحران ما به عنوان محوری برای نوآوری مجازی اولین استراتژی برای حمایت از بیمارستان دهندگان و بیماران در سراسر مراقبت از تنظیمات از جمله digital health technologies برای حمایت از زندگی سالم در خانه است."گسترش مجازی متصل مراقبت از طریق مشارکت و نوآوری

COVID-19 تا رو فن آوری دیجیتال به خط مقدم به عنوان سیستم بهداشت و درمان به سرعت در حال گسترش telehealth از جمله مجازی, مراقبت از بیمار از راه دور نظارت بر داده ها و تجزیه و تحلیل و مدارک پزشکی-قابلیت های به اشتراک گذاری برای مراقبت از بیماران مبتلا به COVID-19. در پاسخ به همه گیری فیلیپس بوده و کار با مشتریان در سراسر جهان به سرعت در حال توسعه و استقرار مقیاس پذیر telehealth راه حل برای حمایت از خط مقدم مراقبت از متخصصان و بیماران خود را. فیلیپس به تازگی دریافت 510(k) ترخیص کالا از غذا و دارو برای آن بی سیم پوشیدنی ذخیرهسازی (Philips ذخیرهسازی BX100) برای کمک به مدیریت تایید شده و مشکوک COVID-19 بیماران در بیمارستان است. پوشیدنی ذخیرهسازی افزایش نظارت بالینی به عنوان بخشی از فیلیپس بیمار زوال تشخیص راه حل برای کمک به پزشکان در تشخیص خطر ابتلا به طوری که آنها می تواند دخالت کند زودتر و کمک به بهبود مراقبت از بیماران در کاهش حدت مراقبت از مناطق.

فیلیپس مجازی متصل مراقبت از اکوسیستم شامل مردم فرآیندها و فن آوری است. در هسته این پلت فرم سه Philips FDA-پاک فروشنده agnostic راه حل در حال حاضر مورد استفاده برای ارائه از راه دور مراقبت های ویژه به بیماران در بیمارستان و چه در خانه از جمله:

  • FDA-پاک Tele-ICU نرم افزار (eCare Manager) با هوش مصنوعی-فعال پشتیبانی تصمیم گیری الگوریتم برای فعال کردن بخش مراقبت های پزشکان برای کار عملا هماهنگی با سایت کارکنان بالینی برای ارائه مراقبت به COVID-19 بيمار از بيمارستان به خانه;
  • ابر مبتنی بر پلت فرم نرم افزار (IntelliSpace Corsium) فراهم می کند زمان واقعی مانیتورینگ بیمار ردیابی بیمار در طول حمل و نقل;
  • بیمار محور برنامه های (eCare هماهنگ کننده برای ارائه دهندگان/eCare همراه برای بیماران) مستقر در محیط خانه با استفاده از تلفن همراه IOT (اینترنت اشیاء) دستگاه نظارت اجازه می دهد تا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای نظارت بر فيزيولوژيک بررسی داده ها و برقراری ارتباط مستقیم با بیماران آنها ارائه مراقبت به عنوان مورد نیاز است.

پزشکی از راه دور در حال گسترش دسترسی به مراقبت برای میلیون ها نفر از ایالات متحده جانبازانفیلیپس با همکاری وزارت امور سربازان بازنشسته (VA) لژیون آمریکایی و سربازان جنگ های خارجی (VFW) در پیشبرد پزشکی از راه دور از طریق دسترسی محلی ایستگاه های شناخته شده به عنوان برنامه اطلس آوردن مراقبت از جانبازان که در آن و زمانی که آنها به آن نیاز دارید. راه اندازی در ابراز پیروزی از اکتشاف, مونتانا, به دنبال Springfield, ویرجینیا, اطلس لگد کردن در 2019 با 10 خلبان سایت نصب شود و قبل از پایان سال 2020 است. فیلیپس نیز گرفته می شود زمان پیکربندی استفاده می شود برای ATLAS برنامه در حال حاضر ایجاد تجاری فیلیپس مجازی مراقبت از ایستگاه است که بیشتر گسترش دسترسی به مراقبت طریق غیر مکان های سنتی مانند خرده سلامت جامعه و دانشگاه محیط. ATA 2020 سالانه همایش و نمایشگاه

2020 ATA کنفرانس سالانه برگزار خواهد شد عملا آغاز ژوئن 22 – 26, 2020. شرکت کنندگان دسترسی به کلیدی بحث و پنل جلسات مختلف در موضوعات از همکاری و امنیت سایبری به کنترل از راه دور مانیتورینگ بیمار و اختلاف در پزشکی از راه دور ارائه شده است. در 24 ژوئن در 11:00AM می باشد – 11:20am می باشد ET Jeroen Tas مدیر ارشد نوآوری و استراتژی افسر در رویال فیلیپس به بحث در مورد چگونگی فیلیپس در پاسخ به COVID-19 همه گیر و مشغول به کار با مشتریان در سراسر جهان در حال توسعه پزشکی از راه دور راه حل برای حمایت از خط مقدم مراقبت حرفه ای. او همچنین به اشتراک گذاری چشم انداز خود را چگونه, بهداشت و درمان, رهبران باید در آغوش راه های جدید تفکر را ممکن دیجیتال بیشتر مدولار و مقیاس پذیر, پزشکی از راه دور راه حل.

[1] مک کینزی https://www.mckinsey.com/industries/healthcare-systems-and-services/our-insights/telehealth-a-quarter-trillion-dollar-post-covid-19-reality

در مورد رویال فیلیپس

رویال فیلیپس (NYSE: PHG, AEX: PHIA) پیشرو در بهداشت و درمان فن آوری شرکت با تمرکز بر بهبود سلامت مردم و فعال کردن نتایج بهتر در سراسر سلامت پیوسته از زندگی سالم و پیشگیری از, برای, تشخیص, درمان و مراقبت در منزل. Philips اهرم فن آوری های پیشرفته و عمیق بالینی و بینش مصرف کننده به ارائه راه حل های یکپارچه. که مقر آن در هلند شرکت رهبر در تصویربرداری تشخیصی, تصویر, هدایت, درمان, بیمار نظارت بر سلامت و انفورماتیک و همچنین به عنوان مصرف کننده سلامت و مراقبت در منزل. فیلیپس تولید شده 2019 فروش یورو 19.5 میلیارد و استخدام حدود 81,000 کارکنان با فروش و خدمات در بیش از 100 کشور جهان است. اخبار در مورد فیلیپس را می توان در یافت www.philips.com/newscenter.

در مورد ATA

به عنوان تنها سازمان به طور کامل تمرکز بر پیشبرد telehealth های ATA متعهد به تضمین این که هر کس دسترسی به امن و مقرون به صرفه و مناسب مراقبت از زمانی که و که در آن آنها نیاز به آن را قادر می سازد سیستم برای انجام کار خوب بیشتر برای بیشتر مردم است. ATA نشان دهنده گسترده و فراگیر عضو شبکه فن آوری ارائه دهندگان راه حل و مودیان و همچنین سازمان های همکار و اتحاد و همکاری برای پیشبرد صنعت تصویب telehealth ترویج مسئول سیاست حمایت از دولت و بازار عادی و ارائه آموزش ها و منابع برای کمک به ادغام مجازی مراقبت به ظهور ارزش های مبتنی بر مدل های ارائه. @americantelemed #gotelehealth #ATApolicy



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن