ما دموکرات منظور بالا بردن زنگ بیش از "دخالت خارجی" در انتخابات

بالا قانونگذاران دموکرات را به نام اف بی آی به سازماندهی یک جلسه فوری در اتهام "دخالت خارجی در مبارزات انتخابا

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

بالا قانونگذاران دموکرات را به نام اف بی آی به سازماندهی یک جلسه فوری در اتهام "دخالت خارجی در مبارزات انتخاباتی" هدف قرار دادن آمریکا است. سیاستمداران نیست نام منبع را انتخاب کنید.

اف بی آی باید یک "ضد جاسوسی توجیهی" برای همه ما به عنوان قانونگذاران کنگره چهره های خارجی تهدید مجلس نانسی پلوسی, رتبه بندی سنا دموکرات چاک شومر و بالا دموکرات ها در مجلس نمایندگان و سنا هوش کمیته گفت: در نامه منتشر شده در روز دوشنبه.

"ما به شدت نگران خاص که کنگره به نظر می رسد هدف هماهنگ دخالت خارجی در مبارزات انتخاباتی که به دنبال به شستن و تقویت دروغ به منظور نفوذ در کنگره فعالیت بحث های عمومی و انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر" گفتند.

بیشتر بخوانید: هشدار بایدن از سال 2020 ما در انتخابات دخالت از روسیه و چین

تمام چهار امضا کنندگان دسترسی به سطح بالا و هوش. در این نامه خطاب به رئیس FBI کریستوفر Wray و به تاریخ جولای 13, مشخص نیست که دولت های خارجی و یا بازیگران معتقد بودند به پشت کمپین. آن را نیز ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مبارزات انتخاباتی با وجود اشاره به "جدیت و ويژگی" تهدیدات.

این پیام همچنین شامل یک ضمیمه محرمانه که محتوای منتشر شد ،

سیاستمداران به نام Wray را به پیش نویس یک طرح برای این جلسه تا پایان روز شنبه.

ما سازمان های اجرای قانون قبلا شواهدی از دخالت روسیه در سال 2016 انتخابات که دیدم رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است. دیگران ادعا کرده اند چین و ایران نیز در تلاش برای نفوذ در افکار عمومی آمریکا به خصوص با فشار دادن دروغ در رسانه های اجتماعی

ماه گذشته FBI مدیر Wray گفت که چین در تلاش برای تحت تاثیر قرار 2020 ما مسابقه را از طریق آن ثابت تلاش برای دستکاری در آمریکا.

"این نه یک انتخابات خاص تهدید آن را واقعا بیشتر از یک سال تمام از زمان تهدید," او گفت:. "اما بدیهی است که پیامدهای انتخابات و آنها قطعا باید تنظیمات است که همراه با آن است."

dj/nm (یمن)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن