مرده مشکوک در ناپدید شدن فورت هود سرباز از نظر جنسی مورد آزار و اذیت او: وکیل

یک افسر نظامی که درگذشت خودکشی پس از مواجه شدن خود را در مورد دخالت در فورت هود سرباز ونسا Guillen ناپدید شدن

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

یک افسر نظامی که درگذشت خودکشی پس از مواجه شدن خود را در مورد دخالت در فورت هود سرباز ونسا Guillen ناپدید شدن گفته می شود راه می رفت و بر دوش خانواده او را وکیل گفت.

این حادثه یکی از دو اتهام موارد آزار و اذیت جنسی Guillen, a 20-year-old خصوصی کلاس اول مستقر در فورت هود تگزاس با تجربه در دست او مافوق قبل از او رفت از دست رفته از پایه پارکینگ در مارس ناتالی Khawam یک وکیل برای Guillen خانواده گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

روز یکشنبه مقامات بر این باورند که واقع Guillen پس از پیدا کردن جزئی باقی مانده در یک قبر کم عمق در نزدیکی لئون رودخانه. باقی مانده است در حال حاضر در حال شناسایی شده توسط یک معاینه پزشکی.

در حال حاضر خانواده او خواستار بررسی کنگره به ارتش را از دست زدن به Guillen مورد ادعا پروب شده و سرند شده با "نهفته است."

"آنها به دروغ چهره ما هر روز که گذشت بیشتر از دو ماه می باشد. من از نظر جنسی مورد آزار و اذیت و هیچ کس مراقبت" Lupe Guillen, سرباز خواهر کوچکتر گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی. "خواهر من است که یک انسان بیش از حد. اگر این اتفاق می افتد به آن اتفاق می افتد به هر کس دیگری. او سزاوار عدالت!"

"من می خواهم فورت هود پایگاه ارتش را تعطیل... آنها در حال حفاظت از یک دیگر," او اضافه شده است.

در حالی که جزئیات این ارتش تحقیقات جنایی فرماندهی این کاوشگر باقی می ماند تحت کاری ادامه داده اند و مقامات نظامی نشان داد که یک مظنون درگیر در مورد فوت بر اثر خودکشی روز سه شنبه پس از مواجه شدن با افسران در مورد دخالت خود را در مورد.

شک که نه شناخته شده بود و "تاریخ و سرباز از فورت هود که فرار کرد پست" در مدت کوتاهی پس از بقایای انسانی یافت شد حدود 20 دقیقه به دور از جایی که Guillen گذشته دیده می شد. ارتش اضافه شده است که مقامات نیز دستگیر دیگری مظنون در Guillen ناپدید شدن یک زن غیرنظامی که جدا همسر سابق فورت هود سرباز. شناسایی است و در حال حاضر در بازداشت بل در زندان شهرستان انتظار اتهامات عنوان شده علیه.

"ما پیشرفت های قابل توجهی در این وضعیت غم انگیز و در حال انجام همه چیز ممکن است برای رسیدن به حقیقت و آن را پاسخ به خانواده Pfc. ونسا Guillen," کریس خاکستری سخنگوی ارتش criminal investigative سازمان گفت.

در طول یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی با Guillen, اعضای خانواده و تشکر. Tulsi Gabbard (D-HI), Khawam ناودان فورت هود و ارتش محققان برای بودن "گریزان" و متهم آنها را برای پوشش دو مظنون دیگر که در حال حاضر در بازداشت است.

"آنها به دروغ به حساب او در 3 p. m. روز او ناپدید شد" گفت: Khawam. "آیا پوشش ، او سرباز بود. چرا آنها شفاف با خانواده ؟ این سنن از شروع. آن را باید مورد بررسی قرار گرفت."

وکیل اضافه شده است که گمان می برند که مقامات گفت: درگذشت از خود وارد زخم گلوله کار می کرد با Guillen روز او از بین رفت. Mayra Guillen 20 ساله خواهر دیگر نیز نشان داد روز شنبه که او گفته بود به همان گمان—ادعای او بی اعتنا و "خنده[اد] در چهره من" وقتی که او رفت و به پایگاه نظامی به سوال در مورد ادامه بررسی است.

"است که من او را ملاقات نمود, نمی دانستند او تا به حال چیزی برای انجام با آن. من احساس او تا به حال چیزی برای انجام با آن و من اشتباه" Mayra Guillen گفت. "او تا به حال عصب به خنده در چهره من و ظاهرا در حال حاضر او جان خودش. چرا ؟ من نمی دانم اما هر کس مسئول به پرداخت."

مقامات می گویند Guillen گذشته دیده می شد در تاریخ 22 آوریل در 1 p. m. در پارکینگ هنگ مهندس اسکادران ستاد. خانواده او گزارش خود را از دست رفته ساعت بعد که او را متوقف و پاسخ دادن به تماس های خود و دوستان شما می تواند او را پیدا بر روی پایه. مقامات بعدها "او کلید ماشین سربازخانه کلید اتاق کارت شناسایی و کیف پول" در زراد خانه اتاق که در آن او تا به حال مشغول به کار در اوایل روز است.

قبل از Guillen رفت و گم Khawam گفت Guillen گفت: اعضای خانواده و دوستان و همکاران او شده بود از نظر جنسی مورد آزار و اذیت توسط مافوق در دو نوبت جداگانه. خانواده گفت Guillen را آزار و اذیت جنسی اتهامات led پایگاه نظامی به "پوشش" اولیه ناپدید شدن.

"ما نیاز به یک بررسی کنگره به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. آنها به ما دروغ گفته پس از یک روز فورت هود. آنها پنهان" Mayra Guillen گفت.

برای ماه Guillen خانواده تحت فشار ارتش و نمایندگان مجلس با توجه به مورد برگزاری چندین تظاهرات و garnering حمایت از گروه های جامعه. هنگامی که جستجو دریافت, ملی, توجه, خانواده راه اندازی شد "پیدا کردن ونسا Guillen" کمپین. چندین فعال و مشهور در نهایت پیوست تلاش برای پیدا کردن پاسخ در مورد سرباز ناپدید شدن است.

"بازگرداندن ونسا... ما متوقف نخواهد شد تا زمانی که شما دوباره" بازیگر سلما هایک نوشت: در Instagram ماه گذشته.

فورت هود مقامات اعلام کرد که از ماه آوریل صدها تن از سربازان مستقر شده اند به صورت روزانه به جستجو برای Guillen در داخل و اطراف فورت هود و همچنین هواپیماهای بدون سرنشین, هلیکوپتر, و سگ.

در ژوئن 18, نظامی نیز راه اندازی شد رسیدگی به آزار و اذیت جنسی ادعا می کند اما بعدا در بیانیه ای گفت: آنها دریافتند هیچ مدرک معتبری Guillen شد حمله.

روز بعد از این محققان گفت: آنها مشکوک "خباثت" درگیر شد در مورد—اما Khawam گفت: تحولات در این مورد نشده اند رله به 20 سال ،

"تصور کنید که شما از دست دادن دختر خود را و شما در حال پیدا کردن اطلاعات از رسانه ها ؟ فرمان را احساس نمی کند آنها مدیون این خانواده هر چیزی. آنها وحشیان! آنها بیشرمی," Khawam گفت:, و اضافه کرد که او قصد دارد به درخواست نمایندگان مجلس به پیشنهاد قانون برای حفاظت از سربازان ایالات متحده از آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی.

تیم میلر مدیر و موسس تگزاس EquuSearch غیر انتفاعی است که کمک در از دست رفته-فرد جستجوهای گفت: واشنگتن پست دستیابی به موفقیت در مورد دور شاهد در حساب.

به گفته میلر یک مرد دیده می شد مبارزه با سنگین Pelican مورد حمل و نقل در مدت کوتاهی پس از Guillen ناپدید شد. یک درب برای یک مورد مشابه پیدا شد سوخته در یک تپه جستجو در ژوئن 20—و او باقی مانده بودند و بعد از آن فقط چند پا دور تگزاس رنجرز و جسد سگ. میلر گفت: پست است که بتن شده بود ریخت در سایت و اخیر rainstorms اجازه داده بود که قبر کم عمق که در آن باقی مانده بودند به حل و فصل را به زمین.

در روز سه شنبه میلر گفت: یک گروه از مردان ساختمان حصار در نزدیکی متوجه بوی وحشتناک و راه می رفت به gravesite—جایی که دیدم مو بیرون از زمین. او اضافه کرد که در نزدیک به دو دهه او کمک کرده بود مقامات بازیابی حدود 240 مجموعه باقی مانده است, او هرگز دیده می شود سطح از پیچیدگی است که استفاده شد در لئون رودخانه سایت.

"این هرگز اتفاق افتاده است و ما هرگز نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است تا زمانی که ما یک بررسی کنگره زیرا همه چیز به ما داده شده بود دروغ" Khawam اضافه شده در روز چهارشنبه. "ما نمی دانیم که برای پوشش که اما این مهم نیست. ما از دست رفته در زندگی است. ما از دست یک سرباز جوان و از آن زمان ما تعمیر سیستم ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب