تکنولوژی و محل کار: قرار دادن مردم

بیش از 20 جهانی شرکت های عضو از شورای جهانی کسب و کار برای توسعه پایدار (WBCSD) همکاری دارند به توسعه مشترک اص

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

بیش از 20 جهانی شرکت های عضو از شورای جهانی کسب و کار برای توسعه پایدار (WBCSD) همکاری دارند به توسعه مشترک اصول کسب و کار با هدف قرار دادن مردم برای اولین بار وقتی که می آید به تاثیر تکنولوژی چگونه کار انجام شده است و مستقیم کارکنان قرارداد موقت کارگران, و کارگران در سراسر زنجیره تامین است. این شامل اتوماسیون, دیجیتالی, هوش مصنوعی, یادگیری ماشین, ICT, پلت فرم فن آوری های IoT مجازی & augmented reality 3D/4D چاپ و بیشتر.

اصول کسب و کار برای مردم-محور تکنولوژی تحول فراخوان به شرکت ها:

  • احترام به کارگران حقوق هنگامی که در حال توسعه و پیاده سازی فن آوری های جدید
  • شرکت کارگران در تکنولوژی تحول در برقراری ارتباط شفاف, مشاوره با کارگران و مربوط به آنها در طراحی و تصویب فن آوری های
  • توانمند سازی کارگران به بهره مندی از فن آوری های جدید را از طریق آموزش و پشتیبانی توسط حصول اطمینان از ورود و نسبتا های مزایای تکنولوژی محور بهبود

شکل دادن به آینده از کار که در آن مردم می توانند رشد ضروری است برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار. ترکیبی از سریع فن آوری تکامل اجتماعی-اقتصادی قطبش و تغییر انتظارات کارگران شده اند رانندگان اصلی شکل دادن به جهان از کار بیش از سال گذشته است. پیش بینی های فراوان در بسیاری از مشاغل ممکن است آواره تکنولوژی و متعدد وجود دارد سناریوهای تلاش برای تجسم آنچه که در آینده از کار ممکن است مانند نگاه کنید چه کار ممکن است مانند نگاه کنید که در آن ما ممکن است انجام کار ما است.
این COVID-19 همه گیر است تسریع جذب از راه حل های فن آوری در سراسر کسب و کار, محل کار و زندگی خصوصی. فن آوری های متعدد امکان تداوم کسب و کار در سراسر زنجیره ارزش در حالی که به حداقل رساندن شخصی قرار گرفتن در معرض دیده می شود رشد بی سابقه نرخ. در همان زمان ارزیابی و یا آماده شدن برای تاثیر این راه حل در حال مستقر در سرعت بی سابقه ای و در مقیاس یک چالش مداوم.

برخی از WBCSD اعضای در حال حاضر با استفاده از اصول راهنمای توسعه شرکت فناوری استراتژی ها و سیاست ها. Suphachai Chearavanont مدیر عامل شرکت چرن Pokphand (C. P.) گروهگفت: "C. P. گروه خواهد شد پیوستن به دست با WBCSD و اعضای آن به ترویج فراگیر "آینده کار" از طریق تعامل سازنده با همه ذینفعان بر اساس " آینده از کار اصول است.' این اصول راهنمای ما را به داماد ما نسل بعدی رهبران که استفاده از تکنولوژی در یک مسئول در حالی که به حداکثر رساندن اثرات آن به منظور مبارزه با نابرابری و کاهش تغییر آب و هوا. در انجام این کار C. P. گروه نیز قوی و خوش بینانه معتقد به ارزش های مشارکت بخش خصوصی و دولتی به عنوان یک کاتالیزور مهم برای رسیدن به اهداف ما است."

پیتر باکر WBCSD, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکتگفت: "به عنوان شرکت های یاد بگیرند برای انطباق با ما جدید طبیعی" ما را دیده اند که تکنولوژی نقش زیادی در کسب و کار را قادر می سازد انعطاف پذیری است. در حال حاضر زمان برای شکل دادن به آینده و اطمینان از آن است که مردم محور. اصول هدف اطلاع رسانی و راهنمای فن آوری های مربوط به تصمیم گیری کسب و کار اطمینان حاصل کرد که تکنولوژی مزایای کارگران در حال حاضر و برای سال آمده است. اتخاذ این اصول را کمک به شرکت ها برای ساخت مداوم اعتماد و آمادگی و انعطاف پذیری خود را از نیروی کار جذب و حفظ بهترین استعداد ماندن بگیرید پیش از منحنی در انتظارات و مقررات و کمک به رونق نیروی کار, شرکت, بازار کار و جامعه است."

"فن آوری است که با داشتن یک تاثیر بی سابقه ای در محل کار. تحول تغییرات ایجاد سوال که آیا کارکنان آماده برای آینده کار بسیار مهم است. در یک جهان که در آن دیجیتال است و طبیعی آن را مهم تر از همیشه برای ایجاد ائتلاف های جدید را از دولت و کسب و کار و سازمان های غیر دولتی و از همه مهم ذینفعان با هم کار کنند برای ایجاد یک محیط که در آن کارگران احساس شده و مشغول می کند و می تواند به عنوان افراد می گوید:" Jacques van den Broek مدیر عامل شرکت Randstad, NV. "فن آوری است که بخش بسیار زیادی از این سفر به آینده است. آن وجود دارد باید به توانمند سازی به جای دور زدن و یا جای مردم. با حمایت از مردم را در تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل خود را به ما کمک می کند نه تنها در شکل دادن به جهان از کار, اما همچنین درایو عمر اشتغال پایدار و رشد اقتصادی است. این چیزی است که ما تماس انسان رو به جلو است."

Cláudia Azevedo مدیر عامل شرکت Sonaeاظهار داشت: "چالش آینده از کار است که در آن ما در حال حاضر عمیق غواصی تحصیل و سرمایه گذاری شامل یک تغییر قابل توجهی در راه ما کار همکاری و تعامل نه تنها با همکاران و مشتریان بلکه و عمدتا با تکنولوژی. هدف به نیروی کار آماده برای آینده فن آوری تحول ما نیاز به سرعت بخشیدن به reskilling و upskilling تیم ما. با این وجود ضرورت و سرعت مورد نیاز هرگز نباید با هم تداخل مردم حفاظت و احترام. این همیشه باید اولویت ما و این لحظه از اختلال پیچیده زندگی میکنیم از این قاعده مستثنی است. ما باید مطمئن شوید که ما به مردم شرایط مناسب و وسیله ای برای انجام تغییرات قابل توجهی در زندگی حرفه ای خود احساس امن و با انگیزه است. Sonae متعهد است با آینده کار اصول پیشنهاد شده توسط WBCSD همانطور که ما اعتقاد داریم این دفاع تنها راه ما می توانیم در این موفقیت بزرگ فن آوری تحول جهان مواجه است."

برای Sogo Fujisaki VP مسئول بخش کسب و کار و هدف فعال سازی دفتر پایداری و واحد فوجیتسو رابط نماینده به WBCSDمشاهده: "در همیشه در حال تغییر جهان آینده کار می کنند و چگونه است که لینک به حقوق و رفاه کارکنان و جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است. فوجیتسو در راستای هدف ما تلاش برای ایجاد جهان پایدار با ایجاد اعتماد در جامعه از طریق نوآوری. انسان محور و فراگیر است که در هسته این. اصول WBCSD ساخته شده است یک بیانیه مهم است که ما در حال افتخار به بخشی از."

Germán Granda, مدیر عامل Forética WBCSD شبکه جهانی شریک زندگی در اسپانیاگفت: "مردم محور تکنولوژی تحول یکی از چالش های اصلی شرکت های عضو در حال آزمایش این روز است. WBCSD اصول کمک به آنها را به درک چه باید بکنید و در آن به تمرکز بر روی راه خود را به سمت توسعه پایدار در آینده کار برای همه است."

مایک Burrell, مدیر اجرایی کسب و کار پایدار شورای اسلامی افزود: "به عنوان WBCSD شبکه جهانی شریک زندگی در نیوزیلند ما به شدت ما را تشویق اعضا برای استفاده از این اصول است که مردم در قلب هر کسب و کار و در هسته همه چیز را ما انجام می دهیم".

اصول راه اندازی شده امروز در ساخت WBCSD رهبری بیانیه ای در آینده کار راه اندازی در سپتامبر 2019. تایید شده توسط مدیران ارشد از آیالا Banco Santander چرن Pokphand گروه firmenich, مدیر فوجیتسو, مایکروسافت, نستله, شاخص مدیران خرید بخش PWC Randstad, Solvay, Sonae و یونیلور در این بیانیه دعوت رهبران کسب و کار برای شکل دادن به آینده ای پایدار از طریق مردم محور راه حل ها و همکاری با دولت ها و موسسات آموزشی و جامعه مدنی.

WBCSD آینده از کار پروژه در حال توسعه حمایت از هدایت مواد به بیشتر کمک به شرکت ها در یکپارچه سازی این اصول در تصمیم گیری خود را به استراتژی ها و راه حل های. علاوه بر شرکت ها و سازمان های همکار در حال پیوستن به نیروهای خود را برای اکتشاف و توسعه راه حل های مشترک در زمینه مهارت (upskilling و reskilling) و همچنین کارگران بهداشت و تندرستی.

23 WBCSD اعضای درگیر در آینده از کار پروژه: Accenture آیالا Corp. چرن Pokphand (C. P.) گروه firmenich, مدیر فوجیتسو, مایکروسافت, نستله, Nomura موسسه تحقیقات OCP, Philip Morris International, فیلیپس, ققنوس, Pirelli, PwC, Randstad سانتاندر Solvay, Sonae ناوبر شرکت, مجموع, Unilever, ورایزون و گرداب.

اطلاعات بیشتر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن