از زندگی هک به نور طنز اتمام نه اندونزیایی پادکست آینده به طور انحصاری به Spotify در

پادکست ادامه به افزایش محبوبیت در سراسر جهان وجود دارد یک کشور است که به خصوص علاقه متوسط: در اندونزی است. داد

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

پادکست ادامه به افزایش محبوبیت در سراسر جهان وجود دارد یک کشور است که به خصوص علاقه متوسط: در اندونزی است. داده های ما نشان می دهد که این کشور شنوندگان جریان پادکست در Spotify بیش از هر کشور دیگر در جنوب شرقی آسیا. در حال حاضر به این کاربران بیشتر از آنچه که عشق ما اعلام یک خط جدید از اندونزی پادکست تبدیل شده اند که منحصر به فرد به Spotify در.

این نشان می دهد که پوشش طیف گسترده ای از ژانرها و موضوعات—از روابط کمدی ترسناک—با یک استعداد است که باعث می شود آنها را relatable و محبوب توسط شنوندگان. دریافت حرکت شبیه چمچه زنی در داخل بر روی هر یک از آنها را به عنوان آنها ویژگی های مختلف از شناخته شده اندونزی شخصیت به عنوان قصه و میزبان.

BKR برادران

BKR برادران برای شما آورده شده است سه رادیو شخصیت: بابی ماندلا Molen Kasetra, و Ryo Wicaksono. داشتن شناخته شده و مشغول به کار با یک دیگر برای مدت زمان طولانی آنها در واقع برادران در هر راه به جز خون که باعث می شود برای بزرگ شیمی, گوش دادن آسان, و تعداد زیادی از گفتگوی بورسی. با تشکر از مشترک خود را پس زمینه و به اشتراک گذاشته شده در شبکه های BKR برادران رفتن به منبع برای آنچه اتفاق می افتد در مواد غذایی, مد و زندگی حرفه ای. برجسته قسمت مهمانان شامل مدل Manohara Odelia Pinotخواننده Ardhito emma burnsو بازیگر زاک لی.

Nv Rides مذاکرات

Nv rides مذاکرات ارائه می دهد پرده گفتگو با جذاب چهره های عمومی و نفوذ trendsetters. تحویل هفتگی در-عمق و کنجکاوی سوخت پادکست است توسط Iyas لارنسیکی از شناخته شده ترین مصاحبه امروز. خلاق خود Iyas همیشه می یابد راه را برای مهمانان خود را به بحث در مورد غیر منتظره. از sci-fi, K-drama سیاسی رای گیری و پایدار زندگی nv rides مذاکرات فراهم می کند طیف گسترده ای از وسعت دیدگاه در همه چیز شما می خواهید شما می دانستید.

DESTAnya Siapa?

DESTAnya Siapa? ممکن است آشنا برای کسانی که می دانند Deddy "Desta" Mahendraاندونزی محبوب تلویزیون, مجری رادیو, مجری و عضو سابق باشگاه هشتاد گروه است. در حال حاضر Desta که نامش مترادف با شوخ جوک و با صدای بلند شخصیت به ارمغان می آورد امضای خود به جذابیت خود را بسیار خود پادکست. در نشان دادن او نگه می دارد هیچ چیز را در مورد موضوعات روزمره با طنز.

DariTadi یو وراجی Yukk

ایده برای DariTadi یو وراجی Yukk آغاز شد و با دو زوج مشهور: درامر ایضا کوبه ای و بازیگر Ayudia از میلاد به عنوان به خوبی به عنوان بازیگر/خواننده طرا Budiman و همسرش Gya P. صدیقه. از طریق خود مکرر چت, آنها متوجه شدم که آنها به اشتراک گذاشته مشابه موانع و نگرانی های مربوطه خود را در خانواده زندگی می کند. درک است که دیگر هزاره خانوار ممکن است همان سوال دو زوج گرفته شده به جهان از پیشنهادهای شما برای به اشتراک گذاشتن درس و ارائه راه حل های بسیاری از می خندد در طول راه.

Malam Kliwon

Malam Kliwon است توسط دو گوینده استعدادهای Bimo Kusumo و Ramadhanu. پادکست می گوید داستان های ترسناک در مورد باستان جاوه ارواح مستقیم از تجربیات شخصی خود شنوندگان. درست به این کشور ریشه دار عشق برای محلی ترسناک داستان Malam Kliwon جذب مخاطبان بزرگ. Bimo و Dhanu اعتماد به نفس است که این پادکست را به مخاطبان به وحشت تئاتر از ذهن است که هرگز تصور است.

Rintik Sedu

Rintik Sedu ایجاد شده توسط جاکارتا-بر اساس رمان نویس Nadhifa Allya Tsanaو پادکست با عنوان پس از او با نام مستعار. در طول دوره زندگی حرفه ای او نوشته است شش رمان که یکی از آنها در حال حاضر اقتباس شده به یک فیلم. در پادکست و سهام او و شخصی او داستان عشق و دعوت شنوندگان به منعکس کننده با طرح سوالات عمیق.

Teman Tidur

Teman Tidur آغاز شد و در سال 2019 به عنوان میزبان تاثیر گذار و خالق دیره Firmansyahتلاش میکردند به خواب هر شب. او معتقد بود که مانند او دیگران را دوست دارم به شنیدن داستان که usher آنها را به خواب. از طریق این پادکست, Dera سهام داستان در مورد عشق و روابط است که باعث خود بازتاب. برخی از قسمت های پادکست نیز بر اساس پیروان او پرسش که او از لینک بازگشت به تجارب خود.

Kinosgina

Kinosgina است به میزبانی اندونزی مشهور, مجری و گوینده رادیو Nycta Ginaهمراه با شوهر و همکار تلویزیون شخصیت Kinos. Kinos و جینا به اشتراک گذاری تجارب خود را و راهنمایی در مورد خانواده و روابط و چگونه آنها را در حل مشکلات در راه خود را. زن و شوهر شروع یک پادکست به طوری که آنها می تواند به ماندن در صنعت سرگرمی یافت اما آن را بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور آنها تصمیم به حفظ و ایجاد پادکست های خود را برای شنوندگان وفادار.

سی روز از ناهار

سی روز از ناهار ایجاد شده توسط Ario Pratomo و Fellexandro روبییک dynamic duo که پرشور در مورد به اشتراک گذاری تجارب خود را ایده ها و افکار و زندگی, انجمن در موضوعات مختلف از تکنولوژی برای توسعه نفس است. سی روز از ناهار نیز جمع آوری افکار و دیدگاه های خود سخنرانان مهمان از زمینه های متنوع مانند Najwa "شهاب" و ارنست Prakasa.

شیرجه رفتن به این پادکست با یک قسمت از nv rides مذاکرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب