جنگل زدایی درایوهای گسترش بیماری; پیشگیری از آن باید بخشی از دراز مدت COVID-19 برنامه های بازیابی

با استناد به گزارش های اخیر از خوشه در جنگل زدایی که درایوهای گسترش بیماری حفاظت بین المللی, مدیر عامل Dr. M.

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

با استناد به گزارش های اخیر از خوشه در جنگل زدایی که درایوهای گسترش بیماری حفاظت بین المللی, مدیر عامل Dr. M. Sanjayan گفت که حفاظت از طبیعت باقی می ماند و باید یک اولویت به نفع بشریت در یک بیانیه منتشر شده توسط حفاظت بین المللی:

"به عنوان COVID-19 بازیابی پاسخ همچنان ضروری است که جامعه جهانی می کند چشم پوشی نیست و یکی از علل گسترش بیماری از حیات وحش به مردم – جنگل زدایی. استفاده از زمین تغییر است که از نظر علمی به رسمیت شناخته شده به عنوان شماره یک راننده در حال ظهور بیماری از حیات وحش است و در ادامه به اتفاق می افتد — و در برخی از مکان های شتاب — در نرخ هشدار دهنده در مناطق گرمسیری در سراسر جهان است.

"ما می دانیم که زمان همه گیر است و در نتیجه از بیماری زئونوز معنی آن شروع به پریدن کرد از حیات وحش به مردم به احتمال زیاد از طریق تماس با حیوانات از زیستگاه طبیعی آن است. در حالی که ما ممکن است هرگز می دانم که مسیر دقیق از انتقال ما نمی دانیم که اگر ما همچنان به نابود کردن طبیعت توسط تجزيه زیستگاه های طبیعی این احتمال در آینده همه گیر افزایش خواهد یافت.

"در دهه های اخیر جمعیت های حیات وحش مواجه شده اند کاهش فاجعه بار و بیش از همان زمان دوره بیماری های عفونی باید چهار برابر شده است. این دو چیز با هم مرتبط هستند. هنگامی که ما پاره کردن درختان آن را از بین نمی برد حضور ویروس در طبیعت و در واقع آن را افزایش می دهد احتمال ویروس ها پریدن به مردم و تشویق گسترش یافته است.

"هنگامی که جنگل در حال تخریب آن را به ارمغان می آورد مردم را به تماس با حیوانات از آن درایو جنبش از گونه های خارج از خود را در صفحه اصلی طبیعی آن را مختل می سازد یک تعادل شکننده.

"همانطور که ما وارد ناپایدار اقتصادی آینده آن است مهم تر از همیشه است که ما سرمایه گذاری در پیشگیری از استراتژی است که تاثیر خواهد گذاشت. طبیعی راه حل آب و هوا – حفاظت ترمیم و بهبود مدیریت زمین و اقیانوس ها و جنگل ها – پتانسیل را دارند که برای محافظت از ما را از نه تنها آینده گسترش بیماری بلکه بحران بلندی از تغییر آب و هوا.

"و زمانی که اجرا مسئولانه سرمایه گذاری استراتژیک در طبیعت نیز ایجاد پایدار و انعطاف پذیر مشاغل هستند که بهتر به مقاومت در برابر رکود اقتصادی است. سرمایه گذاری در بازسازی کربن-زیستگاه های غنی و آب و هوا-دوستانه کشاورزی شناسایی شده توسط اقتصاددانان برجسته به عنوان یکی از پنج کلید بازیابی استراتژی جهان نیاز به راه اندازی مجدد اقتصاد و آدرس تغییر آب و هوا.

"ما می تواند ضررهای بزرگ تری خواهند به یاد بگیرند که از این وضعیت است. از زمان بحران جهانی است یک یادآوری جدی است که ما تعادل با طبیعت شکننده است. طبیعت نیاز ندارد اما مردم نیاز طبیعت است. ما بقا و معیشت بستگی به سلامت از این سیاره است. این ماموریت به پایان جنگل زدایی به ندرت احساس فوری و فوری است. ضروری است که ما گرد هم می آیند برای جلوگیری از این راننده از بیماری آب-گرم شدن تولید گازهای گلخانه ای و تخریب سیاره ما حیات وحش است."

در مورد حفاظت از محیط زیست بین المللی

حفاظت بین المللی کار می کند برای محافظت از مزایای مهم است که طبیعت را برای افراد فراهم میکند. از طریق علم مشارکت و میدانی حفاظت بین المللی رانندگی نوآوری و سرمایه گذاری در طبیعت-بر اساس راه حل به بحران آب و هوا, حمایت از حمایت از بحرانی زیستگاه و پرورش توسعه اقتصادی است که ریشه در حفاظت از طبیعت است. ما در 30 کشور در سراسر جهان توانمند سازی جوامع در همه سطوح برای ایجاد یک پاک کننده سالم و پایدار سیاره است. دنبال حفاظت بین المللی کار در حفاظت از محیط زیست, اخبار, Facebook, Twitter, Instagram و یوتیوب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن