تحویل هوایی فرانسه دهمین و آخرین بوئینگ 787

هوایی فرانسه دهم بوئینگ 787-9 فرود در Paris-Charles de Gaulle airport برای پیوستن به شرکت هواپیمایی طولانی ناو

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

هوایی فرانسه دهم بوئینگ 787-9 فرود در Paris-Charles de Gaulle airport برای پیوستن به شرکت هواپیمایی طولانی ناوگان حمل و نقل.

هواپیما, ثبت نام F-HRBJ است دهمین و آخرین برای پیوستن به ناوگان هوایی فرانسه. آینده تحویل نسل جدید هواپیماهای خواهد نگرانی A350s در مسافت های طولانی شبکه به دنبال A220s در کوتاه مدت و متوسط-مسافت شبکه.

با این نسل جدید هواپیماهای, هوایی فرانسه است که در ادامه به نوسازی و تجدید ناوگان خود را با مدرن تر و کارآمد تر و بیشتر سازگار با محیط زیست دوستانه هواپیما.

این است که سهم عمده ای را به هواپیمایی توسعه پایدار استراتژی است. مانند A350s های بوئینگ 787 ارائه می دهد عملیاتی و مزایای زیست محیطی با مصرف سوخت پایین تر نسبت به نسل قبلی هواپیما و کاهش قابل توجه در تولید گازهای گلخانه ای CO2 (حدود 20%) و همچنین سر و صدا تولید گازهای گلخانه ای.

در هیئت مدیره آسایش مطلوب با روشن کابین با ویندوز هستند که 30 درصد بزرگتر از کسانی که از نسل قبلی هواپیما فضای بیشتری در های مختلف کابین بهتر فشار هوا و درجه حرارت سطح آن را پرواز حتی راحت تر. این هواپیما همچنین مجهز به Wi-Fi را اجازه می دهد مشتریان به ماندن متصل در طول سفر خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن