لذا در حال مرگ بودند را به پایین لایحه Barr. سپس آنها نزدیک به آن را منفجر.

دموکرات ها در کمیته قضایی مجلس منتظر ماه فرصتی برای بازجویی دادستان کل ویلیام بر روی همه چیز از دست زدن به او

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

دموکرات ها در کمیته قضایی مجلس منتظر ماه فرصتی برای بازجویی دادستان کل ویلیام بر روی همه چیز از دست زدن به او از حساس تعقیب به سرکوب پلیس تظاهرات.

و با زمان پنج ساعت جلسه پیچیده شده در روز سه شنبه آنها مدعی موفقیت در استخراج این نوع از آیتم پذیرش و ساخته شده برای توییتر مبادلات است که می تواند به تقویت خود را گسترده تر انتقادات از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

اما این سفر به آن پیروزی بود قطعا راکی. و در چشم برخی از دوستانه ناظران روز سه شنبه ماجراجویی مطرح واقعی سوال در مورد چگونگی پانل رئیس و اکثر اعضای ارشد در حال نزدیک شدن به نظارت در مغلوب ساختن پیشی جستن عصر.

صندلی quarterbacking آغاز شد و تقریبا بلافاصله پس از شنیدن افتتاح شد. اما کسانی که به انجام آن نشده بودند و صرفا در توییتر سر صحبت اما حقوقی بالا صدای که بر اساس آن حزب متکی است. پس از رئیس جری Nadler (D-NY) افتتاح جلسه توسط تلاش برای پین کردن بر روی این که آیا وزارت دادگستری را سرکوب Black Lives Matter معترضان مطلع شد با سیاست دانیل گلدمن—یکی از دستیاران سابق تشکر. آدام شیف (D-CA) که منجر inquisitor در طول مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح—توییتی tersely که نیویورک از حزب دموکرات به حال انجام یک "بی اثر باز کردن خط از سوال."

گلدمن را به اتهام مطرح شده مقدار زیادی از ابرو دموکراتیک در میان کارکنان در کاپیتول هیل. اما بخش خصوصی بسیاری از مخالفت نمی با نقطه خود را.

"Nadler است که همواره در تلاش برای ضربه به یک هدف او نمی تواند به نظر می رسد به آمار گفت:" دموکراتیک کارمند که نخواست نامش فاش شود به بحث در مورد این کمیته با صراحت. "من فکر می کنم او احساس می کند انتقاد است."

انتقادات نیست محدود به Nadler. هنگامی که آن را نوشته. استیو کوهن (D-TN) به نوبه خود سوال بر نتیجه این شد پنج دقیقه بلوک است که شامل خشم اشاره به جفری اپستین مرگ در زندان فدرال. برجسته سابق دادستان فدرال Preet Bharara توییتی "ناامید کننده شنوایی." چهار دقیقه بعد او افزود: "بدتر شدن است."

یکی دیگر از دادستان سابق و کابل, اخبار, ثابت, الی Honig توییتی پس از اولین دقیقه از این جلسه که دموکرات "را به آن را. مستقیم, واقعی, غیر قابل انکار بله/خیر سوال در این زمینه از بسیاری از آسیب پذیری. آنها انجام داده اند که در همه است."

شکست به دست کشیدن بر خاموش-پیام به خطر انداخته محروم دموکرات ها از یک شانس آنها برای امتحان یک شکل در مرکز یک بی شمار از مجادلات به طور جدی افزایش این احتمال که دادستان کل خواهد اسکیت را از طریق ماه های آخر از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن دوره اول بدون موشکافی شدید در نقاط کلیدی است که بسیاری از دموکرات ها بر این باورند که او سزاوار.

و سپس همه چیز تغییر کرده است. به عنوان قضایی مجلس دموکرات رفت و عمیق تر به نیمکت کمتر ارشد قانونگذاران موفق به دریافت زیر پوست بدنام testy دادستان کل. در واقع برخی از به یاد ماندنی ترین پذیرش از Barr به پایان رسید که از اول قانونگذاران مانند مظنونان حمله به دانشگاه جو Neguse (D-CO) و مریم, گی اسکانلون (D-PA) است.

به بسیاری از دموکرات ها در جریان این جلسه مطرح شده آشنا سوال در مورد این حزب توانایی به طور موثر فشار به عقب بر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. همچنین تجدید طولانی در حال اجرا بحث در مورد قدرت تهاجمی تر نسل جوان از قانونگذاران دموکرات—و این نیاز شاید برای گارد قدیمی تا راه را برای آنها.

جدیدتر قانونگذاران دموکرات سخت مطالعه گفت: Philippe Reines یک دیرین دموکراتیک عمل که مشغول به کار در مجلس نمایندگان و سنا انجام داد و شنیدن دبستان مانند قبل از این. "آنها همچنین در کمتر بزرگ کمیته بنابراین نمی کشیده به عنوان نازک به عنوان اعضای ارشد. و بیشتر از آنها را به دادستانی پس زمینه و یا نزدیک به دادستانی روز. آن صد چیز است. از جمله likeliest: آنها واقعا کار می کرد تا در مورد این مسائل / حوادث."

این بار جلسه گفت دموکراتیک کارمند "ثابت می کند که چگونه موثر این دانشجوی سال اول کلاس است و چگونه سران هنوز در تلاش برای کشف کردن چگونه به عمل در اکثریت است."

انتقاد نشان دهنده یکی دیگر از نقطه خشن برای Nadler که پس از مصرف قضائیه gavel در ژانویه 2019 مواجه شده است و قوی headwinds در برگزاری تهمت به حساب. رئیس تا به حال یک دنده زمان گرفتن بار به دست بیش از اسناد کلیدی و به نظر می رسد قبل از این کمیته ، و هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح شد در نهایت اجتناب ناپذیر پس از اخبار از مغلوب ساختن پیشی جستن اوکراین فشار کمپین آمد به نور مجلس نانسی پلوسی (D-CA) به طور موثر به توپ به شیف و حتی نزدیک به دست گرفتند هر گونه کنترل بر روند از Nadler کمیته ها در کامپیوتر است.

اما Nadler مقدار زیادی از مدافعان و کاپیتول هیل.

در پاسخ به یک سوال از روزانه وحش مورد انتقاد کارگردانی در Nadler و دیگر اعضای یک سخنگوی این کمیته گفت: "ما کار می کرد با هر عضو از کمیته پرسش های خود را و از طریق کار تم ما در تلاش برای ضربه زدن امروز در جلسه هم از نظر ماده و سبک است."

"در پایان, آن است تا به هر عضو به تصمیم گیری در مورد آنچه آنها می خواهند خود را در 5 دقیقه به تمرکز بر روی و چگونه آنها می خواهند به خود را انجام بازجویی گفت:" میگویند. "ما احساس همه اعضای این کمیته انجام یک کار عالی امروز از نمایشگاه آشکار سیاسی AG بار انجام شده است به نمایندگی از رئیس جمهور تهمت است که دقیقا آنچه در این جلسه متمرکز شد."

این جلسه با دادستان کل—که هرگز به نظر می رسد قبل از این که کمیته نظارت بخش خود را—در واقع بسیار پیش بینی شده توسط دموکرات ها برای بیش از یک سال به عنوان یک فرصت بسیار مهم برای بازجویی از یک مرد آنها را به عنوان تهمت بی رحمانه حقوقی مجری.

قانونگذاران مشتاق بودند به فشار بر نه تنها در روسیه بررسی است اما همچنین وزارت دادگستری را تهاجمی پاسخ های اخیر پلیس تظاهرات تلاش خود را برای سرنگونی قانون مراقبت مقرون به صرفه در دادگاه و آن مواضع در طیف وسیعی از مسائل از مهاجرت به رأی است.

اقدام روز سه شنبه بود که در طول زمان با قانونگذاران دموکرات و غالبا بر بالا بردن صدای خود را و برش هر یک از دیگر در حالی که ایران با طرف افتا needled دموکرات و bucked تا Barr.

تکرار می کنم که برخی از ناظران احساس کردند که Nadler انجام یک کار خوب در یک وضعیت unenviable. حداکثر Bergmann, رئیس مرکز آمریکایی پیشرفت فکر می کنم تانک مسکو پروژه که بر مغلوب ساختن پیشی جستن روابط با روسیه گفت: برخی از این انتقادات در جهت Nadler بیش از حد سخت بود.

"Nadler به نظر من بازیکن خط حمله تیم—شاید خط خود را از سوال می توانست کمی بیشتر موثر است اما بر توانمند دشمن" گفت: Bergmann. "من فکر می کنم Nadler گذاشته خیلی واضح است که نقد و نگرانی هایی است که دموکرات ها را از Barr."

و شان Vitka ارشد سیاست مشاور در مترقی گروه تقاضا پیشرفت گفت: اگر دموکرات ها' هدف این بود که نشان دهد که بر عمل به عنوان یک بازوی مغلوب ساختن پیشی جستن آنها موفق بوده است. "من فکر می کردم آنها تحت پوشش بسیاری از زمین, زمین بیشتر از من انتظار می رود" گفت: Vitka. "با همه چیز در رفتن است که باید پرسید بر من نمی شگفت زده شده اند اگر آنها را دریافت نمی کند به نیمی از قلمرو آنها تا به امروز است."

از ابتدا Nadler نشان داد که با فشار دادن بر او از دست زدن به اعتراضات—به طور خاص استقرار خود از اجرای قانون فدرال در پورتلند اورگان و واشنگتن برای فشار علیه تظاهرکنندگان—خواهد بود یک اولویت است. اما در بازجویی رئیس zeroed در تلاش برای دریافت پاسخ در مورد یک DOJ, نام تجاری جدید تعریف خاص داخلی شهرستان اجرای قانون عملیات معروف به "عملیات افسانه" در پی تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ است.

Nadler رو بر اذعان به این که او misspoke در گفت این برنامه تا به حال منجر به دستگیری 200 نفر در شهر کانزاس زمانی که آن را تا به حال در واقع منجر به یک بازداشت. اما او تا به حال یک زمان سخت تر wringing از آن نقطه هر بزرگتر پذیرش از بار بیش از انتخابات سال سیاست در یک DOJ عملیات. در حالی که بار اذعان کرد که او صحبت می کند به رئیس جمهور در مورد انتخابات—خود را آشکار بیانیه—او ارائه نمی دهد خیلی بیشتر در راه زمینه و با اشاره به این اختلال شیوع کروناویروس به عنوان توضیحی برای برخی از DOJ اجرای قانون برنامه است.

دیگر اعضای ارشد قادر به فرود ضربات کمتری در برابر Barr اما هنگامی که از یک سطح میانی و تاریخ و اعضای خود را با آنها honed در مناطق روشن از آسیب پذیری برای دادستان کل. یکی بود خود را فردی گری جفری برمن بود که دادستان منطقه جنوبی نیویورک. در ژوئن 19 بار با صدور بیانیه ای گفت برمن بود "پله" را از پست. این بیانیه به عمد نادرست است. بار تا به حال شده است در تلاش بخش خصوصی برای رسیدن برمن از پست خود شکست خورده بود به آن نقطه.

در بازجویی از Rep. وال Demings (D-FL) دوم-ترم عضو بر بستری آنچه برمن گفته بود این کمیته قبل از: که بر دروغ گفتن بود زمانی که او اظهار داشت برمن بود پله پایین. زمانی که Neguse او را در مورد آن بعد Barr ساخته شده و یکی از ابرو-بالا بردن پذیرش از روز: "او ممکن است شناخته شده اند آن را هنوز" AG گفت: از برمن "اما او پله پایین."

بعد از آن به جلسه Scanlon گل دیگر پذیرش از Barr که خود را مطرح مغلوب ساختن پیشی جستن پشتیبانی نشده نظریه که کشورهای خارجی می تواند دستکاری آمریکا در انتخابات با جعل ایمیل-در برگه های رای. خواسته که کنگره اگر او تا به حال هیچ مدرکی برای این ادعا بر اذعان کرد: "من فکر نمی, اما من حس مشترک."

به برخی از دموکرات ها رعایت این سوالات از به اصطلاح "ردیف پایین" از افتا شد قوی ترین لحظات شنوایی و بسیاری از کسانی که آنها تمایل به ساعت به این اقدام پس از بیننده اشتهای تمایل به افول است.

"وجود واقعی انرژی وجود دارد که ما نیاز به ایستادن به این" گفت: Bergmann جدید گارد.

با گزارش از سام استین



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب