Diageo ایجاد "مجازی میزبان خوب راهنمای"

Diageo ساز Johnnie Walker, Smirnoff و رکوردهای گینس, تا به امروز راه اندازی شد 'مجازی میزبان خوب راهنمای طراحی

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

Diageo ساز Johnnie Walker, Smirnoff و رکوردهای گینس, تا به امروز راه اندازی شد 'مجازی میزبان خوب راهنمای طراحی شده برای ارائه راهنمایی به مردم برنامه ریزی های بعدی خود را مجازی کنید.

از طریق یک سری از انیمیشن های کوتاه مجازی میزبان خوب راهنمای فراهم می کند طیف وسیعی از نکات بالا; از تشویق میزبان برای انتخاب یک موضوع برای آنلاین خود را جشن; به برنامه ریزی کامل پخش مشترک برای یادآوری به مردم برای اندازه گیری خود را بریزید زمانی که ساخت نوشیدنی. راه اندازی در Instagram, Facebook و توییتر مجازی میزبان خوب, راهنمای ایجاد در Diageo را از تعهد درازمدت به ترویج مثبت نوشیدن از طریق اعتدال.

ایوان اندرو رئیس پایداری افسر Diageo اظهار داشت: "در حالی که همه ما حرکت به چالش های ناشی از COVID-19 گیر ما می خواهیم به ارائه راهنمایی برای کمک به مردم بود خوب مجازی میزبان به عنوان آنها در معاشرت با دوستان و خانواده. این راهنما عمل می کند تا راهنمایی های بزرگ در دسترس در فرمت و کمک خواهد کرد که مردم را مثبت و مسئول انتخاب در مورد الکل در خانه."

Diageo بالا راهنمایی برای اینکه یک مسئول میزبان مجازی:

  1. طرح موضوع: همه درگیر
  2. انتخاب مناسب لیست مهمان: کوچکتر می تواند بهتر
  3. زمانی را برای غذا خوردن: غذا را دوست
  4. به اشتراک گذاری حزب لیست پخش: نگه داشتن ضربان آینده
  5. اندازه گیری خود را پور: نوشیدنی بهتر است بیشتر
  6. نه صحبت کردن ؟ آمار لال! آه که بهتر
  7. مخلوط آن را با یک mocktail: به سلامتی!
  8. سرعت خود را: مزه لحظه ای

در مورد Diageo

Diageo یک رهبر جهانی در نوشیدنی الکل با یک مجموعه فوق العاده از مارک های سراسر ارواح و آبجو دسته. این برندها عبارتند از: Johnnie Walker, تاج سلطنتی, J&B بیوکنن و ویندزور whiskeys, Smirnoff, Cîroc و Ketel One vodkas کاپیتان مورگان, Baileys دان خولیو Tanqueray و رکوردهای گینس.

Diageo جهانی شرکت و محصولات ما در بیش از 180 کشور در سراسر جهان است. این شرکت ذکر شده است در هر دو بازار بورس لندن (DGE) و بازار بورس نیویورک (DEO).

جشن زندگی هر روز در همه جا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن