GE Healthcare, نارنجی, بهداشت و درمان و TheraPanacea همکاری با کمک Publique-Hôpitaux پاریس و Société d'Imagerie Thoracique برای ایجاد COVID-19 پایگاه داده و توسعه هوش مصنوعی و ابزارهای مبتنی بر

GE Healthcare, نارنجی, بهداشت و درمان و TheraPanacea طرح همکاری و مشارکت با کمک Publique-Hôpitaux de Paris برا

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

GE Healthcare, نارنجی, بهداشت و درمان و TheraPanacea طرح همکاری و مشارکت با کمک Publique-Hôpitaux de Paris برای ایجاد یک پایگاه داده در سراسر قفسه سینه تصویربرداری در بیماران مشکوک به آلوده شدن با SARS-Cov-2 ویروس مسئول Covid-19.

این همکاری پشتیبانی رواقی پروژه (ThOracian اسکنر برای تشخیص Coronavirus19 ذات الریه - COVID-19) به رهبری پروفسور ماری پییر شادی سر از قلب تصویربرداری واحد در کوچین بیمارستان در پاریس این مطالعه عمده در Covid-19 با هدف جمع آوری 10,000 قفسه سینه اسکن انجام شده برای مشکوک Covid-19 به درک بهتر بیماران پاسخ و توسعه ابزار به طور خودکار ارزیابی شدت بیماری.

"پزشک خواندن سی تی اسکن علاقه مند است در شناسایی علائم اولیه این بیماری و ارزیابی آن حد" توضیح می دهد که استاد خوش بگذرونم. "اما اسکن نیز فراهم می کند و دیگر داده های بیمار ما اجازه می دهد برای ایجاد یک نمره شدت که می توان در ارتباط با بیمار بالینی ، تمام این اطلاعات در حال حاضر در دسترس است و باید به ما کمک کند تا بهتر درک کنند که چرا برخی از افراد توسعه یک فرم شدید این بیماری است.'

یک گروه از 20 متخصص رادیولوژیست از Société d'Imagerie Thoracique درگیر در این پروژه با استفاده از یک خاص تصویر 3D visualization, web, نرم افزار طراحی و توسعه توسط GE Healthcare در ادیسون پلت فرم ™ و مستقر نارنجی بهداشت و درمان از طریق یک شبکه امن و دسترسی به داده های سلامت میزبانی زیرساخت ها است.

"ابر میزبانی وب خدمات انعطاف پذیر هستند, مقیاس پذیر و بسیار امن است. آنها را قادر می سازد به کارگیری از پروژه ها و مدیریت e-health برنامه تضمین امنیت و تداوم کسب و کار و متناسب با پشتیبانی نشست چالش های جامعه علمی مربوط به در دسترس بودن و حفاظت از اطلاعات شخصی و داده های سلامت" گفت: Eric Pieuchot مدیر نارنجی بهداشت و درمان.

این نرم افزار قادر به تجسم 3D تصاویر و حاشیه نویسی از راه دور از ریه ضايعات و دور زدن در مناطق آسیب دیده توسط ویروس. همچنین این را قادر می سازد آنها را به ارائه اطلاعات در عروق ریوی و یا اضافه وزن co-عوارض عوامل به احتمال زیاد برای نفوذ در این دوره از بیماری مانند ظاهر شریان ظاهر تاثیر پذیری ریه ها و یا میزان چربی در دیواره قفسه سینه.

امید است که این پایگاه داده را می توان به توسعه هوش مصنوعی راه حل های برای مثال به سرعت و به طور خودکار تعیین میزان و شدت جراحات به راهنمای بیمار مدیریت و یا برای ارزیابی اثربخشی درمان اجرا شده است.

"وعده های هوش مصنوعی در زمینه های شخصی و دقت پزشکی نشان می دهد که اهمیت کار در یک اکوسیستم. باز و فراگیر رویکرد رواقی پروژه ساخته شده است این امکان را به استخر تخصص برای سرعت بخشیدن به پروژه های با ارزش افزوده بالا در پاسخ به اجتماعی انتظار می گوید:" باپتیست پرین, مدیر تصویربرداری, نرم افزار R&D در GE Healthcare.

بر اساس اولین مشروح اطلاعات جمع آوری شده توسط این کنسرسیوم TheraPanacea را توسعه داده است یک خلبان یکپارچه سازی هوش مصنوعی برای تعیین کمیت این بیماری و ایجاد یک کوتاه مدت پیش آگهی بیماران بر اساس اسکن ریه در بیمارستان ورود.

"هوش مصنوعی دارای نقش بسیار مهمی را به بازی در شرایط بحران مانند یکی از ما در حال تجربه", توضیح می دهد که استاد نیکوس Paragios رئیس جمهور TheraPanacea "باید آن را بخشی از زرادخانه از پزشکان و مراقبان آنها را قادر به تصمیم گیری درست و سریع تر و بیشتر بیماران در حالی که نگه داشتن خود را در مهارت های تفکر انتقادی."

"این بحران بهداشتی است و ما مجبور به بسیج به طور کامل و فوری با مردم کار دور ساعت که آیا مهندسین متخصص, محققان, و یا مدیران پروژه مدیریت نظارتی جنبه" بر استاد خوش بگذرونم. "ما کشف کرده اند که مدل های همکاری است که می تواند تکرار برای دیگر بهداشت عمومی ضرورت و یا شرایط اضطراری".

داده ها برای COVID-19 پایگاه داده را از بسیاری از بیمارستان های دولتی در پاریس بلکه از رن لیون و استراسبورگ.

رواقی پروژه پشتیبانی می کند حمایت از شرکت های مختلف و پایه همه بسیج توسط بهداشت و درمان اضطراری: Société Innothera, Société Guerbet, Fondation سانترال Supélec, Fondation de l'AP-HP pour la Recherche.

###

در مورد GE Healthcare:

GE Healthcare است $16.7 میلیارد بهداشت و درمان کسب و کار GE (NYSE: GE) است. به عنوان یک پیشرو جهانی پزشکی فن آوری و راه حل های دیجیتال مبتکر GE Healthcare را قادر می سازد پزشکان را سریعتر آگاهانه تر تصمیم گیری از طریق دستگاه های هوشمند داده ها و تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی و خدمات پشتیبانی آن توسط ادیسون هوش پلت فرم. با بیش از 100 سال از بهداشت و درمان صنعت تجربه و حدود 50000 کارکنان در سطح جهانی این شرکت در مرکز یک اکوسیستم کار نسبت به دقت سلامت کلملتی, بهداشت و درمان, کمک به درایو بهره وری و بهبود نتایج برای بیماران و ارائه دهندگان سیستم های سلامت و محققان در سراسر جهان است. Follow us on Facebook, LinkedIn, Twitter و بینشو یا بازدید از وب سایت ما www.gehealthcare.com برای اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب