راسل سیمونز' شاکیان تماس Jay-Z and Diddy برای میزبانی ادعا سریال متجاوز

On بعد از ظهر سه شنبه جذر و مدی که Jay-Z-متعلق به جریان خدمات اعلام کرد که ورود خود را با یکی از شرم آور تر نم

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

On بعد از ظهر سه شنبه جذر و مدی که Jay-Z-متعلق به جریان خدمات اعلام کرد که ورود خود را با یکی از شرم آور تر نمایش عمومی در حافظه اخیر ارائه شده یک میلیون-پلت فرم قوی برای اتهام سریال متجاوز.

در پس-حذف رسانه های اجتماعی پست های جزر و مدی به کرات آخرین قسمت از پادکست خود را نوشیدن شانزهمیزبانی رپ N. O. R. E. و DJ EFN. موضوع گفتگو سیاه بود زندگی ماده و مبارزه برای عدالت اجتماعی و مهمانان شامل رپرهای طالب بیش از حد،, Mysonne و Bun B; علمی مارک لمانت Hill; و راسل سیمونز خوار Def Jam سوابق بنیانگذاران که می ایستد متهم آزار جنسی حداقل 13 زنان (و پس از فرار به بالی).

جزر و بلافاصله تحت آتش در رسانه های اجتماعی برای میزبانی سیمونز—با یکی از بسیاری از قربانیان فعال و نویسنده Sil لای آبرامز که منجر به شارژ و در نهایت حذف آن توییتهایی ترویج نشان می دهد. آن را فوق العاده نگران کننده داده می شود که چگونه در ژوئن 10, سیمونز به نظر می رسد به عنوان یک مهمان ویژه در اکثر فیلم محبوب هیپ هاپ رادیو نشان می دهد در کشور صبحانه باشگاهکه در آن او شل و ول دفاع در برابر بسیاری از جنسی-حمله به اتهامات علیه او رفت و تا حد زیادی بدون کنترل (آن شرکت میزبان Charlamagne tha خدا خود مشکل ساز تاریخ با زنان).

یک بار دیگر آبرامز لگد اجتماعی-رسانه ای علیه این باشگاه صبحانهکه ايران در Diddy را شورش تلویزیون و بعد از آن به نظر می رسد در این نمایش به سیمونز و غیر مسئولانه میزبان یک قطعه از ذهن او.

"این دومین بار است که در بسیاری از هفته که راسل سیمونز داده شده است فضا برای صحبت کردن در مورد مسائل اطراف عدالت اجتماعی در سیستم عامل های رسانه های متعلق به به طور کامل یا در بخشی دیگر سیاه و رسانه moguls" آبرامز می گوید روزانه وحش. "پس Jay-Z که موقعیت خود را به عنوان یک حامی سرسخت عدالت اجتماعی است و این اجازه را به محل. و این است که بر روی پاشنه از فاجعه خرید اینترنتی از صبحانه باشگاه در آن راسل rambled برای بیش از یک ساعت بود و هرگز به طور کامل به چالش کشیده در مورد اتهامات علیه او."

"در آن نهفته است یک بخشی از این مشکل: این جنبش برای زندگی واقعا باید به عنوان تفسیر این جنبش برای cisgender جنس مخالف, سیاه, مردان زندگی می کند. آنچه ما می بینیم با این رسانه مقتدر است که یک نمونه از ظلم و ستم است که آنها تجربه به عنوان سیاه و سفید مردان است اما آنها در حال انجام آن برای زنان. آنها با استفاده از تاکتیک ارعاب با دادن یک سریال درنده مانند راسل سیمونز یک مکان آنلاین برای تهدید و ارعاب خود را بازماندگان" او همچنان ادامه دارد. "آن نیز صحبت می کند چگونه در هم آمیخته تمام روابط در موسیقی—و در این مورد من صحبت به طور خاص در مورد هیپ هاپ—واقعا هستند. به دلیل آن می تواند یک تصادف است که دو نفر از برجسته ترین مقتدر در صنعت [Jay-Z and Diddy] در حال بی سر و صدا کشویی راسل در این بحث."

آبرامز یکی از سه مرکزی چهره های برجسته در روی رکوردهای HBO Max, مستند کاوش عمیقا نگران کننده اتهامات علیه سیمونز. او پیوسته در انتقادی-تحسین فیلم جلب دیکسون سابق Def Jam, A&R اجرایی که ادعا کرد که سیمونز raped او در سال 1995 در حالی که کمتر از خود را استخدام.

"این است که به عنوان دردناک برای من برای دیدن Russell Simmons coddled و لبه پنجره رساند تا در این باشگاه صبحانه و جزر و مد آن را به عنوان است برای من برای دیدن مؤتلفه مجسمه لبه پنجره رساند تا در سراسر این کشور canonizing مردانی که تجاوز و سرکوب اجداد ما" دیکسون می گوید روزانه وحش. "راسل حضور در این سافتبال مصاحبه با برجسته مردان سیاه می فرستد پیام به من و همه زنان بازماندگان خشونت در درون جامعه خود ما است که ما مهم نیست بعد از همه."

آبرامز که او نیز مشغول به کار در Def Jam—و مدعی او raped by Simmons در آپارتمان خود در سال 1994 حتی پر کردن یک گزارش پلیس بلافاصله پس از احساس رسانه ها همدست در سیمونز' ترور.

"سیاه و سفید جامعه به خصوص سیاه مطبوعات—کوچکتر, سیاه, افراد مشهور متمرکز بر مطبوعات شده است رادیو-سکوت در مورد های [در] می گوید:" آبرامز. "پس راسل ظاهر در این سیستم عامل صحبت می کند به طور مستقیم به همدستی خاص رسانه ها به خصوص کسانی که با سرگرمی های قوی روابط و کمتر روزنامه نگاری صداقت به تلاش برای کنترل این روایت در اطراف او."

"زمانی که من دیدن مردان به طور فعال محافظت از راسل آن را می سازد من سوال چه آنها پنهان شده در گذشته خود را..."

و آن را گفتن که سیمونز به تازگی به نظر می رسد در برنامه های کنترل شده توسط همکار هیپ هاپ مقتدر Jay-Z and Diddy دو نفر که آشکارا و به طور فعال در حمایت Black Lives Matter و #MeToo و در عین حال سکوت در مورد اتهامات علیه خود را در صنعت رفیق.

"زمانی که من دیدن مردان به طور فعال محافظت از راسل آن را می سازد من سوال چه آنها پنهان شده در گذشته خود می گوید:" آبرامز. "و چه به خصوص گفتن است, ظریف راه این است که این مردان هستند سیگنالینگ حمایت خود را از راسل. آنها نمی آیند مستقیما و گفت: ما ایستاده او با پیوستن به 50 درصد زمانی که او رفت و در این حمله بیش از فیلم است. آنها با استفاده از آنها قابل توجه رسانه های کسب و کار را تعطیل گفتمان در اطراف همه گیر از خشونت های جنسی در هیپ-هاپ جامعه و به وضوح سیگنال به زنان که زندگی ما و مسائل ما مهم نیست."

او می افزاید: "اگر شما را دوست دارم سیاه و سفید اگر شما بر این باورند سیاه, سپس شما نمی دهد افرادی مانند راسل یک پلت فرم برای بحث در مورد عدالت اجتماعی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب