دکتر: نمی پرش به نتیجه گیری در مورد COVID-19 کودکان و نوجوانان' بیماری

By علامت گذاری به عنوان Hicar گفتگوکودکان بدحال شده اند تا در بخش های مراقبت ويژه با شوک مانند علائم در هفته ه

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

By علامت گذاری به عنوان Hicar گفتگو

کودکان بدحال شده اند تا در بخش های مراقبت ويژه با شوک مانند علائم در هفته های اخیر با اضافه کردن یکی دیگر مرموز لایه به coronavirus بیماری همه گیر.

نیویورک مقامات بهداشت صدور یک هشدار در مه 4, توصیف 15 از این موارد در شهر نیویورک است. این بیماران جوان سنین 2 تا 15, تا به حال التهاب در سیستم های مختلف بدن و توضیح داده شد که با داشتن ویژگی های کاوازاکی, بیماری نادر دوران کودکی بیماری نامشخص منبع.

چند روز قبل مقامات در بریتانیا اطلاع پزشکان از موارد مشابه وجود دارد همچنین توصیف آنها به عنوان داشتن ویژگی های مشابه به کاوازاکی بیماری و سندرم شوک سمی. چند تا از بچه ها تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

طراحی اتصالات به بيماری کاوازاکی ممکن است زودرس. اگرچه برخی از شباهت های بین این بیماری نیز وجود دارد بسیاری از تفاوت.

من بالینی است که به عنوان اطفال بیماری های عفونی پزشک. من همچنین انجام تحقیقات پزشکی با استفاده از بدن پاسخ ایمنی بدن به ویژه آنتی بادی های تولید شده برای کمک به پیدا کردن علت بیماری و برای کمک به طراحی واکسن. گروه ما شده است جمع آوری نمونه از بيماری کاوازاکی موارد برای سال. با COVID-19 گیر ما در پاسخ به فراخوان برای محققان و شروع آزمون در حال توسعه به منظور بررسی پاسخ آنتی بادی در طول COVID-19.

هنگامی که ما آغاز شده و در این مسیر من فکر نمی کنم این منافع را با هم همپوشانی دارند تا به طور مستقیم. با این حال گزارش های اخیر برخی از COVID-19 موارد به دنبال مانند بيماری کاوازاکی ما در حال حاضر در حال اجرا آزمون برای دیدن اگر وجود دارد مشابه پاسخ ایمنی بین COVID-19 و بيماری کاوازاکی موارد است.

کاوازاکی یک بیماری التهابی در کودکان که دچار یک تب طولانی التهاب دهان و لب, بثورات جلدی, تورم دست و پا التهاب و تورم غدد لنفاوی که به طور معمول فقط در یک طرف گردن. وجود دارد نیز می تواند ناقص موارد که لازم نیست همه این علائم است.

کاوازاکی بیماری می تواند عواقب جدی داشته باشد: تقریبا یک چهارم از کودکان مبتلا به آن خواهد شد که التهاب در عروق است که تغذیه قلب و به ندرت در کودکان خواهد شد در حال حاضر با حملات قلبی یا شوک و نیاز طولانی مدت مراقبت های ویژه.

متاسفانه ما نمی دانیم که چه چیزی باعث کاوازاکی بیماری است. مناجات از ویروس ها و باکتری ها و قارچ ها و عوامل محیطی ارائه شده در گذشته از جمله دیگر اعضای خانواده کروناویروس. با وجود دانستن اینکه چه چیزی باعث بيماری کاوازاکی ما پیدا کرده اند که به موقع درمان را با هم مخلوط بشر بادي فرآورده—ایمونوگلوبولین داخل وریدی یا IVIG—می تواند به طور قابل توجهی کاهش می دهد قلب التهاب رگ.

جدید COVID-19-مربوط به موارد چشمگیری پاسخ التهابی بسیاری از گزارش های منعکس شده در رسانه ها و بهداشت عمومی اطلاعیه را منتشر شده در مجلات پزشکی. در عوض جزئیات به اشتراک گذاشته شده در میان جامعه پزشکی در کنفرانس تلفنی تابلوهای پیام و جلسات آنلاین.

تنها یک مورد من می دانم که توصیف کاوازاکی بیماری های مرتبط با COVID-19 منتشر شده است. این مورد مانند بسیاری از موارد مورد بحث غیررسمی تا به حال هیچ قلبی رگ دخالت و فاقد تعدادی از علائم بالینی کلاسیک کاوازاکی بیماری است.

وجود دارد تعدادی از دلایل که چرا جدید COVID-19-ارتباط اختلال التهابی و کاوازاکی بیماری به نظر می رسد به اشخاص مختلف.

اگرچه برخی از همپوشانی این COVID-19-مربوط به موارد نسبتا متفاوت با نتایج آزمایشگاهی. وجود دارد همچنین گرایش به بیشتر شدید, درد شکم, تهوع و استفراغ در موارد جدید تر از معمول خواهد بود برای کاوازاکی بیماری است.

تاثیر روی قلب بیمار است که با تمرکز بیشتر بر روی عروق در کاوازاکی بیماری است. این COVID-19-موارد مرتبط با آنها در مقایسه در سطح جهانی ناکارآمد تنها با چند توصیف هر گونه التهاب رگ.

سنین و مکان توصیف موارد جدید نیز به نوعی برای کاوازاکی بیماری است. بسیاری از کودکان مبتلا شدید COVID-19-ارتباط شوک خارج معمولی محدوده سنی برای کاوازاکی بیماری است که در درجه اول هدف کودکان زیر 7.

سالانه مورد تعداد کاوازاکی بیماری نیز بسیار بالاتر در کشورهای آسیایی به خصوص در ژاپن که در آن است که تقریبا 10 برابر رای در شمال امریکا است. من انتظار داشتم که یک انجمن به شرح در اولین گزارش از این بیماری همه گیر اما گزارش رسمی از ژاپن و چین به نظر نمی رسد به توصیف این التهاب شديد در کودکان است.

که می شود گفت برخی از کودکان مبتلا به بيماری کاوازاکی را تست مثبت جدید کروناویروس. در آمریکای شمالی وجود دارد و تخمین زده می شود 5,000-6,000 سالانه موارد کاوازاکی بیماری است. بازفرستادن بیش از 1 میلیون نفر از COVID-19 در سراسر ایالات متحده وجود خواهد داشت برخی از با هم تداخل دارند.

گزارش در مورد این اطفال COVID-19-مربوط به موارد بسیار اولیه است. ما را بیشتر به تحقیقات و اطلاعات در مورد حال و آینده موارد وارد شده توسط جامعه پزشکی منتشر شد و برای بررسی کامل تر.

شاید مطالعه این موارد جدید ریخته خواهد شد بسیار مورد نیاز, نور, علت, کاوازاکی, بیماری یک اختلال است که بهت زده متخصصان اطفال برای نیم قرن. به عنوان هر دو شرایط به نظر می رسد تحریک زیادی پاسخ التهابی در برخی از کودکان, ادامه تحقیقات مورد نیاز است به ارائه "چگونه" جدید COVID-19-مربوط به موارد و "چه چیزی باعث آن" کاوازاکی بیماری است.

ایالات آمریکا مانند نیویورک در حال ساخت سمت راست حرکت می کند به طور رسمی به جمع آوری داده ها در شدت ملتهب کودکان در طول این همه گیر به عنوان درمان مناسب برای این COVID-19-ارتباط موارد نیاز به یافت می شود.

علامت Hicar یک دستیار استاد در دانشگاه بوفالو, دانشگاه ایالتی نیویورک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب