آماده: ایالات متحده خدمات پستی جشن بزرگ خارج از منزل با جدید برای همیشه لطفا برای تمبر

U. s. خدمات پستی جشن بسیاری از ما درک جهان طبیعی با انتشار امروز از جدید لذت بردن از خارج از منزل بزرگ تمبر. س

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

U. s. خدمات پستی جشن بسیاری از ما درک جهان طبیعی با انتشار امروز از جدید لذت بردن از خارج از منزل بزرگ تمبر.

سلام به خارج از منزل بزرگ در ماه برای همیشه این تمبر در حال اختصاص داده شده در طول یک virtual مراسم توسط John M. Barger, U. s. خدمات پستی حکام و دیوید ویلا معاون مدیر خدمات پارک های ملی. مجازی تمبر رویداد را می توان در خدمات پستی را در Facebook و توییتر صفحات.

"مردم آمریکا شده اند و با برکت یک کشور شگفت انگیز از دریا به درخشان, دریا,' گسترده ملت بزرگ خارج از منزل از پارک های ملی و آثار پر زرق و برق. این بزرگ در خارج از منزل نیز قابل دسترس برای همه آمریکایی ها را به کاوش و لذت بردن از میلیون ها هکتار از پارک ها و سواحل رودخانه ها, دریاچه ها, بیابان ها, برف صدر کوه و هر چشم انداز شما می توانید تصور کنید," گفت: Barger.

"من را تشویق همه آمریکایی ها به سفارش این شکوه لذت بردن از خارج از منزل بزرگ تمبر. اجازه دهید این مینیاتور آثار هنری الهام بخش شما برای ما کشف بزرگ زمین به عنوان شما پیام های ایمیل از دوستی و عشق به مردم در زندگی خود را به شما گرامی. این به زیبایی طراحی شده برای همیشه لطفا برای تمبر خدمت به عنوان یک یادآوری از تمام شکوه و عظمت ما در زمین بزرگ و امریکا در خارج از منزل بزرگ."

"این مجموعه فوق العاده از تمبر به ما طول می کشد در سفر به خارج از منزل بزرگ و فرصت های بی پایان برای تفریح و الهام موجود در جهان از جمله در پارک های ملی در هر کشور" گفت: Vela, ورزش, سازمان خدمات پارک های ملی مدیر.

تمبر هنر به تصویر می کشد پنج صحنه های مختلف فعالیت در فضای باز — ساخت قلعه ماسه, پیاده روی صلیب کشور اسکی ، قایقرانی و دوچرخه سواری. در این دست را ترسیم و رنگ آمیزی طرح های هنرمند, Gregory Manchess با استفاده از نور و سایه برای بیرون کشیدن یک حس تعجب را به صورت قابل توجه این مناظر.

اطراف پنجره از 20 تمبر یک نقاشی نشان درختان و بانک از بدن از آب است. چهره های کوچک از یک قایق رانی در آب و یک مرد ایستاده در ساحل برگزاری یک پارو قابل مشاهده هستند در بالای لبه. عنوان "لذت بردن از خارج از منزل بزرگ" به نظر می رسد درست در بالای قاب تمبر در حروف. مدیر هنری دری Noyes در طراحی تمبر.

این تمبر در دسترس هستند امروز در دفتر پست مکان در سراسر کشور و در usps.com/outdoors. اخبار تمبر است که به اشتراک گذاشته شده با استفاده از هشتگ #GreatOutdoorsStamps.

فراوانی منابع طبیعی در ایالات متحده فراهم می کند فرصت های بی پایان برای قدردانی از طبیعت است. دولت ملی و پارک طبیعت و حفظ ارام دریاچه ها و سواحل شنی و خیلی بیشتر ارائه مناظر برای بسیاری از فعالیت های در فضای باز. این که آیا شما ترجیح می دهند آدرنالین سوخت دوچرخه سوار, زیبا پیاده روی و یا یک منظره دست و پا زدن وجود دارد چیزی برای هر کس خارج است.

بودن در خارج از منزل به یاد ما آهسته و قدردانی از زیبایی های طبیعی که ما را احاطه کرده. این هم برای ما خوب است. صرف زمان در طبیعت می تواند با ارائه بسیاری از مزایای بهداشت و درمان است که شامل کاهش فشار خون, کاهش استرس و افزایش سطح انرژی است. به طور کلی اتصال به خارج از منزل بزرگ ما را بهبود می بخشد و از نظر جسمی و ذهنی.

طبیعت گسترده است و قابل توجه است. با تجربه ما از جهان ما می آیند برای درک بهتر هر دو نقش ما در آن است و چگونه ما می توانیم هر یک از ما مراقبت به اشتراک گذاشته زمین. نگاهی به پیاده روی, اسکی شیب ساخت قلعه ماسه و لذت بردن از همه که خارج از منزل بزرگ را ارائه کرده است.

پستی محصولات

مشتریان ممکن است از خرید لذت بردن از خارج از منزل بزرگ تمبر و دیگر محصولات مربوط به تمبر شناسی از طریق پستی در فروشگاه usps.com/shopبا تماس 800-STAMP24 (800-782-6724) توسط ایمیل از طریق ایالات متحده آمریکا مربوط به تمبر شناسی و یا در دفتر پست مکان در سراسر کشور. این تمبر در حال صادر به عنوان تمبر برای همیشه و همیشه خواهد بود در برابر ارزش فعلی کلاس اول, ایمیل, 1-اونس قیمت.

خدمات پستی دریافت هیچ مالیاتی دلار برای هزینه های عملیاتی و متکی بر فروش پستی محصولات و خدمات برای تامین مالی عملیات خود را.

###

برای ایالات متحده خدمات پستی منابع رسانه ای از جمله پخش با کیفیت تصویری و صوتی و عکس, عکسهای, بازدید, USPS, اتاق خبر. Follow us on Twitter, Instagram Pinterest و LinkedIn. اشتراک در USPS کانال یوتیوب ما را دوست در Facebook و لذت بردن از پستی پست وبلاگ. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پستی مراجعه کنید usps.com و facts.usps.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب