مجارستانی روزنامه نگاران استعفا en-مرتبه بیش از, رئیس, را اخراج

حدود 60 روزنامه نگاران از مجارستان پیشرو مستقل اخبار سایت را ترک کرده اند بیش از اخراج خود را editor-in-chief.

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

حدود 60 روزنامه نگاران از مجارستان پیشرو مستقل اخبار سایت را ترک کرده اند بیش از اخراج خود را editor-in-chief. برکناری از Szabolcs کسل کننده بود به عنوان "باز تلاش برای اعمال فشار" فشار دهید.

سه پیشرو سردبیران, مجارستانی, وب سایت خبری شاخص ترک شغل خود را در روز جمعه همراه با بیش از 60 هیات تحریریه.

سردبیران - آتیلا Tóth-Szenesiمامی Munkو یانوش Haássz – اشاره به اخراج سردبیر Szabolcs کسل کننده به عنوان دلیل.

شاخص دیده می شود به عنوان یکی از آخرین عمده سایت های خبری مستقل در مجارستان و پیشرو منتقد نخست وزیر ویکتور اوربان را دولت.

ادامه مطلب: می مجارستان بزرگترین مستقل اخبار سایت زنده ماندن ؟

در نامه ای امضا شده توسط همه خروج کارکنان شده و در websitethe روزنامه نگاران گفت: اخراج بخشی از یک حرکت آشکار به اعمال فشار تیم خود را.

"اخراج خود را روشن دخالت در ترکیب کارکنان ما و ما نمی توانیم آن را به هر راه دیگری اما به عنوان یک آشکار تلاش برای اعمال فشار بر شاخص.هو.," در این نامه به عنوان خوانده شده.

این اعتصاب نشان از روزنامه نگاران در راه خود را خارج از دفتر کار دستگیر شد در یک فیلم ویدئویی در یوتیوب.

ادامه مطلب: 'مجارستان است و دیگر یک دموکراسی' می گوید مجاری قانونی محقق

در نامه روزنامه نگاران توضیح داد که آنها تا به حال طولانی اصرار بر دو شرایط را برای عملیات مستقل از شاخص: "که بود هیچ نفوذ خارجی در محتوای منتشر می کنیم و یا ساختار و ترکیب کارکنان ما. شلیک Szabolcs کسل کننده نقض دوم ما شرط است."

جلسه ای برگزار شده بود در روز پنج شنبه که در آن کارکنان به نام به حال برای بازگشت از کسل کننده است. تقاضای آنها رد شد.

از سبز به کهربا و در حال حاضر قرمز ؟

دو سال پیش در انتظار دخالت در سرمقاله استقلال کارکنان در شاخص ایجاد ترافیک-نور سنج برای نشان دادن اینکه آیا آزادی خود را به گزارش در خطر بود. در ماه ژوئن آنها را تغییر سطح از سبز به این معنی که گزارش شد "مستقل" به کهربا سطح معنابخش "در خطر است."

در ماه ژوئن کسل کننده خود هشدار داده بود که شاخص در "خطر" و در خطر از دست دادن استقلال آن است.

"شاخص.hu, مجارستان, بزرگترین سایت خبری و یکی از معدود باقی مانده صداهای مستقل است, در خطر است," او گفت:, و اضافه کرد که "پیشنهاد سازمانی تعمیرات اساسی" قرار دادن سایت "تحت چنین فشار خارجی است که می تواند طلسم از پایان تحریریه ما به عنوان ما آن را می دانم."

"ما می خواهیم یک سایت خبری که در آن سیاستمداران و فرستادگان دولت یا فعالان اقتصادی هیچ قدرت به جلو و یک داستان" او گفت:.

Pro-اوربن تاجر Miklos Vaszily خریداری سهم بزرگی در شاخص تبلیغات آژانس در ماه مارس باعث نگرانی آینده استقلال از وب سایت. Vaszily قبلا تبدیل شاخص رقیب Origo.هو به یک طرفدار دولت خروجی اما او را رد کرده است او می خواهد به اعمال سرمقاله کنترل شاخص.

اوربان تبدیل کرده مجارستان چشم انداز رسانه های پس از به قدرت رسیدن در سال 2010. بسیاری از رسانه های خبری تبدیل شده به دولت اندام در حالی که خود را ثروتمند متحدان خریداری شده تا بسیاری از رسانه های خصوصی بخش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن