دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعزام بیشتر نیروهای فدرال به شهرهای آمریکا در سرکوب ناآرامی های

رئیس جمهور ایالات متحده ساخته شده است که خوب در یک تهدید برای ارسال بیشتر نیروهای فدرال برای مبارزه با نا آرام

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

رئیس جمهور ایالات متحده ساخته شده است که خوب در یک تهدید برای ارسال بیشتر نیروهای فدرال برای مبارزه با نا آرامی در شهرستانها عمده ما. "عملیات افسانه" را ببینید صدها نفر از عوامل مستقر در شیکاگو و دیگر مراکز شهری.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در گفت و او را "خروش" صدها فدرال مأموران اجرای قانون به سرکوب خشونت در شهرستانها در سراسر ایالات متحده با وجود مقاومت از سیاستمداران محلی.

"ما هیچ چاره ای جز درگیر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن گفت: این حرکت کمک خواهد کرد تا جوامع "گرفتار جرم و جنایت خشونت آمیز."

حدود 200 فدرال افسران پلیس در حال ارسال می شود به شیکاگو و 30 بیشتر به آلبوکرک نیومکزیکو به عنوان بخشی از "عملیات افسانه" دادستان کل آمریکا لایحه Barr گفت. برخی از 200 پلیس فدرال در حال حاضر در شهر کانزاس در ایالت میسوری است.

'بدتر از افغانستان'

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه تهدید کرده بود به ارسال شبه نظامی مجهز پلیس فدرال واحد به شیکاگو و دیگر شهرستانها. او مشخص می شود وضعیت در شیکاگو به عنوان "بدتر از افغانستان است."

شهردار شیکاگو لری Lightfoot محکوم ایده و گفت او نمی خواهد اجازه می دهد نیروهای فدرال در خیابانهای شهر.

"تحت هیچ شرایطی به من اجازه می دهد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سربازان برای آمدن به شیکاگو و با تهدید و ارعاب شهروندان ما" Lightfoot در توییتر نوشت در روز سه شنبه.

شیکاگو اشاره کرده است شیب افزایش قتل در سال 2020 است. پلیس اطلاعات نشان می دهد برخی از 414 قتل تا کنون در سال جاری افزایش حدود 50 درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته. اخیرا یک در ضربات پنالتی در یک مراسم تشییع جنازه در روز سه شنبه دست کم 14 نفر مجروح شدند.

اتهامات از نیروی بیش از حد در اورگن

در پورتلند, اورگان, گاهی اوقات مخرب تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی باعث قتل جورج فلوید در دست پلیس است و ملاقات با تاکتیک های وحشیانه از نیروهای فدرال مستقر وجود دارد.

بالا اورگان مقامات را تقبیح کرده اند چه آنها مشخص به عنوان یک استفاده بیش از حد از زور. وکلای روز چهارشنبه به صورت یک سفارش محدود در برابر ماموران فدرال در پورتلند که آنها را متهم به دستگیری معترضان بدون علت احتمالی.

Us federal law enforcement officers deployed at a protest in Portland, Oregon

فدرال ایالات متحده مأموران اجرای قانون در پورتلند اورگان

دموکراتیک شهرداران از پورتلند و سیاتل شیکاگو و آتلانتا, کانزاس, شهرستان و واشنگتن در نامه ای به بر مخالفت با استقرار ماموران فدرال در شهرستانها است.

Barr روز چهارشنبه گفت: ماموران فدرال خواهد بود با همکاری پلیس محلی بودند و نه بخشی از شورش کنترل واحد مستقر در پورتلند.

kp/nm (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن