"ماجراهای Woogleboogle" خوانده است توسط جیم بارت در کتاب هماهنگ مجموعه به Enrapture خوانندگان را به یک سرزمین جادویی

تک شاخ ها, دزدان دریایی, سنتاور دیوهای افسانه ای و موجودات قدرتمند—شخصیت های مانند این که تا کنون پس از loomed

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

تک شاخ ها, دزدان دریایی, سنتاور دیوهای افسانه ای و موجودات قدرتمند—شخصیت های مانند این که تا کنون پس از loomed داستان بشریت به مدت طولانی در عشق با کاهش یافته. اما آنچه در مورد Woogleboogles? بله, آنها وجود دارد, اما تنها چند می دانم از حيرت و هماهنگ داستان است که مطمئن شوید که به enrapture آن شنوندگان به موسیقی شیرین و صمیمی درس. کنجکاو در مورد موجودیت خود را? در بارت جیم کتاب با عنوان "ماجراهای Woogleboogle: کتاب 1," این Woogleboogles' ماجراجویی حماسی تبدیل به یک جزئیات کامل برای به اشتراک گذاری از طریق یک عمر است.

در یک جزیره به نام Harmonia واقع در میان یک گروه از جزایر شناخته شده به عنوان Hybredass سلیمان در وسط یک اقیانوس بزرگ زندگی می کردند که Woogleboogles. آنها ایستاده هیچ بلندتر از چهار پا بود و پا مانند رقابت های شکم و پشت را صاف کوتاه پر از کنده درخت آغوش با سه انگشت و یک انگشت شست در هر دست. آنها صحبت کرد و از طریق شکوه موسیقی که هوا گرم هر کسی که آشنایی گوش نزد بی سر و صدا. زندگی شاعرانه شیوه زندگی هر کس اعطا شده است هدیه ای از دانستن آنها را همراه با آنها زندگی مسالمت آمیز. اما افسوس! این Troglins زننده چرب و موجودات کوچک در حال طرح ریزی یک برنامه است که خراب کردن زندگی Woogleboogles برای همیشه لطفا برای. که خواهد آنها را نجات دهد ؟

در این دلگرم کننده ماجراجویی کتاب Woogleboogles خوانندگان باید خاموش نزد فرش سحر و جادو سوار مشرف به جزایر Hybreadass و کشف زندگی سنتاور تک شاخ griffins اژدها و دیگر موجودات جادویی در ماجراهای خود و misadventures تنظیم در یک تصویر فوق العاده ای رنگ endearingly سیاه بارت جیم.

خوانندگان باید با هم می آیند—از پیر و جوان و در اوج قدرت خوبی در میان هرج و مرج و هدیه از دوستی ارزش تقلید برای نسل های.

با یک کتاب در دست هر کس دعوت شده است به مجموعه ای سرگرم کننده پر wooglyboogly ماجراجویی با Woogleboogles همراه با جادویی خود دوستان است.

"ماجراهای Woogleboogle: کتاب 1" نسخه کتاب در دسترس هستند Amazon.com.
نویسنده: Black جیم بارت
تاریخ انتشار: August 13, 2016
ناشر: Xlibris AU
ISBN-10: 1524515434
ISBN-13: 978-1524515430
روشن شدن: $4.99
شومیز: $36.28
 
درباره نویسنده
سیاه بارت جیم شده است و نوشتن داستان کوتاه به مات و متحیر کردن نوه خود را در استرالیا. او لذت می برد نوشتن آنها و به زودی با داستان Woogleboogle که بدون شک دلگرم کننده موجودات است که به نوه خود را مورد علاقه. در حال حاضر او سهام به جهان این فوق العاده Woogleboogles و حماسه امید به مسحور خوانندگان هر دو جوان و جوان در قلب است.

دوم کتاب "ماجراهای بیشتر از Woogleboogles: Book 2" ادامه داستان این شخصیت دوست داشتنی و موجودات جادویی.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب