سران اتحادیه اروپا: پیشنهاد جدید' به دنبال راه های دور هلندی موانع به طرح بهبود

پس از رهبران اتحادیه اروپا موفق به رسیدن به یک مصالحه بیش از coronavirus بازیابی صندوق در روز اول مذاکرات "پیش

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

پس از رهبران اتحادیه اروپا موفق به رسیدن به یک مصالحه بیش از coronavirus بازیابی صندوق در روز اول مذاکرات "پیشنهاد جدید" در حال مطرح. هلندی PM Mark Rutte خواستار حق وتو در طول های از پول نقد.

سران اتحادیه اروپا آغاز شد جلسه دوم روز شنبه پس از نشست خود را برای نهایی کردن بلوک بودجه و coronavirus بازیابی صندوق زد در اواخر جمعه شب به پایان رسید اما بدون یک معامله است.

بی سابقه €1.85 تریلیون دلار ($2.1 تریلیون) توافق بر سر بودجه و بسته محرک اقتصادی باقی ماند و از رسیدن به رغم بیش از 12 ساعت از بحث.

بسیاری در خطر است در طول روز 2 از رهبران' اولین چهره به چهره نشست پس از coronavirus رسید. بلوک چهره بدترین حالت آن-تا به حال رکود و کشور نیاز به پول نقد سریع برای تقویت اقتصاد خود را از همه گیر ناشی از بحران.

ادامه مطلب: رهبران اتحادیه اروپا در دیدار با 'بسیار دشوار' coronavirus بازیابی مذاکرات

27 رهبران بودند با توجه به ارائه "پیشنهاد جدید" اتحادیه اروپا و دیپلمات ها و مقامات گفت: برای شکستن بن بست بیش از یک €1.074 تریلیون بودجه اتحادیه اروپا که پیشنهاد شده است به طول بیش از هفت سال و یک €750 میلیارد ویروس بازیابی صندوق.

اندازه بازیابی بسته است بزرگترین استخوان مشاجره به هلند همراه با اتریش دانمارک, سوئد — اصطلاح "صرفه چهار" — به عنوان به خوبی به عنوان فنلاند در حال قرار دادن وزن خود را پشت یک کوچکتر صندوق و کوچکتر بخشی از کمک های مالی.

آنها خواستار آن شدند که هر گونه وام و یا کمک های مالی باید همراه با شرایط سخت به اطمینان حاصل شود که کشورهایی که تحت بدهی های سنگین انجام بازار کار اصلاحات.

خواستار حق وتو بر نحوه توزیع پیشنهاد بازیابی صندوق برگزار خواهد شد نخست وزیر هلند روز جمعه تاکید کرد که کمک های مالی توزیع به عنوان بخشی از یک برنامه ریزی و بهبود انعطاف پذیری تسهیلات باید قطعنامه به اتفاق آرا موافقت از همه دولت های اتحادیه اروپا.

تجدید نظر طرح توسط رئیس شورای اروپا چارلز میشل را کاهش سهم کمک های مالی رایگان صادر شده به کشورهای اتحادیه اروپا و "ترمز اضطراری" در پرداخت وجوه.

این پیشنهاد نیز افزایش تخفیف در هسته بودجه اتحادیه اروپا برای اتریش دانمارک و سوئد.

ادامه مطلب: اتریش Sebastian Kurz میسازد شرایط اتحادیه اروپا برای coronavirus بازیابی مقابله

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی شده است هل دادن برای بلند پروازانه بسته وام و یارانه به کشورهای عضو و بارها و بارها به دادگاه تجدید نظر به یک مصالحه.

مرکل روز جمعه تا به حال شک و تردید خود را در مورد رسیدن به دستیابی به موفقیت.

"من باید بگویم که تفاوت هنوز هم بسیار بسیار بزرگ است. و بنابراین من نمی توانم بگویم که آیا ما را به یک نتیجه در این زمان" او به رسانه ها گفت. "شما باید به صورت تا به واقعیت."

پاکسازی گفت که او "با اعتماد به نفس اما محتاط" و اضافه کرد که آن را یک "لحظه ای از حقیقت و جاه طلبی برای اروپا است."

روز جمعه ماراتن مذاکرات دیدم Michel کار به صورت جداگانه و با Rutte و مجارستان ویکتور اوربان به پل تفاوت.

dv,mm/kp



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن