بانک جهانی سر میاد G20 بیش از بدهی توقف

رئیس بانک جهانی دیوید Malpass ستایش است G20 برای قرار دادن فقیرترین کشورهای بازپرداخت بدهی بر روی یخ در میان ه

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

رئیس بانک جهانی دیوید Malpass ستایش است G20 برای قرار دادن فقیرترین کشورهای بازپرداخت بدهی بر روی یخ در میان همه گیر. وی طلبکاران خصوصی به نشان می دهد یک شبیه تمایل برای کمک به.

بانک جهانی رئیس David Malpass ستایش G20 برای تصمیم خود را برای تحمیل یک بدهی مهلت قانونی تا پایان سال 2020 است. صحبت کردن با DW در شنبه Malpass خواست طلبکاران خصوصی به دنبال نمونه ای تنظیم ترین در جهان کشورهای صنعتی و در نظر گرفتن انجماد بازپرداخت وام های خود را به جهان در حال توسعه.

او همچنین گفت که لغو بدهی در مجموع چیزی بود که رهبران ملی ممکن است یک روز بحث "بسته به میزان بحران و چگونه از آن می رود."

"ممکن است که این توقف می تواند تمدید شود و یا خواهد شد برای لغو کشورهایی هستند که شرکت در آن," او گفت:.

بیشتر بخوانید: چگونه به خلاص شدن از شر صندوق بین المللی پول بدهی?

منابع برای پاسخ

به عنوان بخشی از آن coronavirus پاسخ بانک جهانی راه اندازی عظیم کمک های اضطراری برنامه ای است که تا کنون به 100 کشورهای در حال توسعه. برخی از این وجوه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای خرید "تجهیزات حفاظت فردی چیزهایی که می تواند کمک به خط مقدم ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی" با توجه به Malpass در حالی که دیگران خواهد بود با هدف به نگه داشتن کسب و کار بالاتر از آب است.

اقتصاددانان که از ترس همه گیر می تواند با فشار بالا به 60 میلیون نفر به فقر شدید در سراسر جهان است. جهانی مستند Malpass هشدار داد "تعطیل بحرانی منبع معاش برای فقیرترین کشورها" با قطع جریان حواله و آنها را جدا از خریداران و گردشگران در جهان توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: بانک جهانی می گوید اعطای وام به چین برای رها

علاوه بر مشکلات اقتصادی و COVID-19 خطر همه گیر خرید اینترنتی نیز باعث مشکلات سلامتی دیگر به تشدید فقیر در کشورهای Malpass گفت.

کشورهای کمک بانک جهانی اضطراری ضد همه گیر اقدامات خانه به حدود 70 درصد از جمعیت جهانی است. این بانک می گوید اهداف خود به حمایت از فقیرترین خانوارها و بهبود معیشت برای مردم تحمل فشار اقتصادی از این بیماری همه گیر. علاوه بر تهیه تجهیزات پزشکی و تجهیزات و کمک به کسب و کار این برنامه نیز به کارگردانی نسبت به تقویت بهداشت و درمان و حمایت اجتماعی.

Malpass در زمان خود نقش فعلی در بانک جهانی در ماه آوریل گذشته اقتصاددان قبلا برگزار شد نقش دولت از ما رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, George H. W. بوش و رونالد ریگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب