روز قیامت او را بازداشت گرفته در میان بچه ها گم پروب

روز قیامت نویسنده چاد Daybell شد بنا به گزارش های گرفته شده را بازداشت سه شنبه به پلیس و FBI اعدام یک حکم جستج

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

روز قیامت نویسنده چاد Daybell شد بنا به گزارش های گرفته شده را بازداشت سه شنبه به پلیس و FBI اعدام یک حکم جستجو در آیداهو خانه به عنوان بخشی از تحقیقات خود را به او از دست رفته stepchildren.

شرق Idaho News گزارش داد که Daybell کشیده شد بیش از یک مایل از جاده های خود دست به دستبند و رانده و دور. هنوز روشن نیست که چرا او دستگیر شد و جستجو در حکم مهر و موم شده بود.

به زودی پس از, سایت گزارش داد که کامیون های تخلیه backhoes وارد شده بود در اموال و پلیس با K-9 واحد دیده می شود می تواند جمع آوری شده در اطراف یک پچ از زمین.

J. J. Vallow, 7 و Tylee Ryan, 17, شده اند دیده می شود که از سپتامبر و پلیس گفته اند که زندگی خود را در خطر هستند. مادر خود لری Vallow است که برگزار می شود در آیداهو قفل در کودک ترک و تحقیر و اتهامات دیگر در ازای $1 میلیون وثیقه.

Daybell و Vallow شده است در زیر ابر از سوء ظن از پلیس خواسته شد به بررسی بر روی کودکان و نوجوانان رفت و به خانه خود رفتهاند و یک داستان ساختگی در مورد محل نگهداری آنها. زمانی که پلیس بازگشت و یک روز بعد برای بررسی بیشتر بزرگسالان بودند هیچ جا یافت می شود.

در متعاقب آن هفته بررسی کشف لایه لایه از اخلال فتنه—از زن و شوهر آخرالزمانی اعتقادات مذهبی های اخیر مرگ و میر ناشی از همسران سابق خود به یک رشته از دیگر حوادث شوم.

در مصاحبه اخیر خود با EastIdahoNews.com یکی از دوستان این زوج نشان داد که او خواسته شده بود که به دروغ به پلیس و می گویند بچه ها با او بودند. او گفت که او خودداری کرد و بعد فشرده Daybell و Vallow در مورد کودکان.

"من فکر می کنم اولین سوال من گفت:" چرا که نه شما به ما گفت که در آن کودکان و نوجوانان هستند؟'" ملانی Gibb گفت. "[لری, پاسخ,], 'خوبی برای ایمنی خود را, ما می توانیم به شما بگویم.' که فقط هشدار دهنده به من. چه امنیت ؟ چرا من در خطر است ؟ من احساس مثل من در خطر بود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن