پورشه باز می شود نمایشگاه "پورشه – پیشگام الکتریک تحرک" در برلین

اولین Taycan مشتری خود را برداشت اتومبیل در اشتوتگارت-Zuffenhausen چند ماه پیش. در حال حاضر پورشه معرفی آن به

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

اولین Taycan مشتری خود را برداشت اتومبیل در اشتوتگارت-Zuffenhausen چند ماه پیش. در حال حاضر پورشه معرفی آن به طور کامل الکتریکی ماشین ورزشی به عنوان بخشی از نمایشگاه سری "شروع به رانندگی الکتریک" در شهر. شما می توانید بازدید از نمایشگاه ویژه "پورشه – پیشگام الکتریک تحرک" از پنج شنبه, 16 جولای سال 2020 تا 1 نوامبر 2020 در "درایو. گروه فولکس واگن فروم" در Unter den Linden در برلین. ورود رایگان است.

این نمایشگاه نه تنها معاملات با موضوعات از جهان الکتریک تحرک مانند محدوده و انرژی بهبودی زیرساخت و شارژ اما همچنین طول می کشد یک نگاه خوبی در روح پیشگام پورشه با نام تجاری. پایداری صفر-تاثیر کارخانه فرمول E و چشم انداز آب و هوا-خنثی تحرک هستند و مناطق دیگر از جمله در ویژه نمایشگاه. "پورشه موزه نمی بیند و خود را به عنوان یک موسسه که فقط حفظ مجموعه و یک نگهبان گذشته" توضیح می دهد که آخیم Stejskal رئیس میراث فرهنگی و موزه پورشه. "این است که ما این ماموریت را از گذشته و آینده اثبات امروز. این مسئولیت ما را برای حفاظت از آگاهی از میراث پورشه شرکت محصولات خود و فلسفه خود را برای توسعه بیشتر این را در آینده و برای قراردادن آن سنت پایدار در استراتژی شرکت."

بازدید کنندگان را ببینید تعدادی از خودروها از جمله Taycan 4S دو Taycan توربو استقامت تست خودرو از برند ضبط ماشین از Nürburgring Nordschleife و همچنین فرمول E نمایش مدل. بیشتر نکات برجسته: در Unter den Linden یک از اجزا مدل از پورشه Taycan فرمول E مسابقه شبیه ساز لمس نقاط با اطلاعات در مورد نقاط عطف الکتریکی تحرک در پورشه Taycan کابین ایستگاه های شارژ الکتریکی موتور جلو و محور عقب و همچنین به عنوان یک کاررا آهنگ در انتظار. دومی را اثبات خواهد کرد به خصوص پر انرژی است که بازدید کنندگان می توانید پدال برای تولید برق برای کوچک اسلات ماشین خود را. تجارب مختلف ارائه تعامل بین دیجیتال و آنالوگ.

بازدید کنندگان می توانید انتخاب بین تم های مختلف در اتاق رسانه "شتاب دهنده" و شروع می بینی. قهرمانان از بخش های مختلف پورشه که نقش مهمی در توسعه Taycan معرفی شده وجود دارد. آنها بحث در مورد شخصی خود Taycan لحظه ارتباط خود را با ماشین پیشگام رویکرد و میراث نام تجاری مورد طراحی پایداری تولید بلکه عملکرد و آدرنالین است.

"درایو. گروه فولکس واگن فروم" است که در پلت فرم های ارتباطی این گروه در برلین. گروه فولکس واگن همراه با مارک های خود شده است نشان داده شده در Unter den Linden در قلب پایتخت پس از 2015. با استفاده از تغییر نام تجاری و مضمون نمایشگاه رانندگی پلت فرم برای این گروه تحرک موضوعات. باز کردن ساعت برای رانندگی روزانه از 11 صبح تا 6 بعد از ظهر. ورود رایگان است. اطلاعات بیشتر و همچنین فیلم و عکاسی مواد را می توان در یافت www.porsche.com/museum, www.drive-volkswagen-group.com, newsroom.porsche.com.

Taycan 4S: ترکیب مصرف برق 25.6 – 24.6 کیلو/100 متر; ترکیب CO2 گازهای 0 گرم/متر
Taycan توربو S: ترکیب مصرف برق 26.9 کیلو/100 متر; ترکیب CO2 گازهای 0 گرم/متر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن