دکتر Fauci ریل در برابر COVID دروغ فیلم های شیطان اسپرم, دکتر,

بالا بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci روز چهارشنبه تحت فشار قرار دادند در برابر رئیس جمهور دونالد مغل

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

بالا بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci روز چهارشنبه تحت فشار قرار دادند در برابر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت از ویروسی فیلم های حاشیه ای پزشکان—از جمله یکی که معتقد است در دیو اسپرم و "DNA بیگانه"سوء coronavirus دروغ گفته تنها "توسل" به "بسیار روشن در ارائه داده های علمی است که اساسا در تضاد است."

بیش از روز گذشته رئیس جمهور بارها در ستایش یک گروه از پزشکان مورد حمایت جناح راست گروه سیاسی, Tea Party Patriots—که ادعای بحث برانگیز ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین یک کوروناویروس "درمان" و ماسک های غیر ضروری هستند. تصویری از پزشکان "نشست" به میزبانی راست دیجیتال خروجی Breitbart شد و در نهایت حذف از رسانه اجتماعی سیستم عامل برای هل دادن خطرناک COVID-19 اطلاعات غلط جرقه محافظه کار گریه می کند از سانسور.

ظاهر می شود در MSNBC برای اولین بار پس از آوریل موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی مدیر خواسته شد میزبان Andrea Mitchell چگونه "مخرب" مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت از هیدروکسی کلروکین بود با توجه به FDA لغو آن اضطراری برای استفاده از coronavirus درمان بیش از نگرانی در مورد عوارض جانبی بالقوه کشنده.

"تنها چیزی که من می توانید انجام دهید, Andrea است انجام آنچه که من انجام داده ام در تمام طول به طور مداوم این است که شما نگاهی به داده های علمی و شواهد" Fauci پاسخ داد. "و داده های علمی تجمعی داده ها در آزمایش های بالینی که معتبر بودند یعنی آزمایشات بالینی که به صورت تصادفی و کنترل شده در راه مناسب تمام کسانی که آزمایشات نشان داد که همواره هیدروکسی کلروکین موثر است در درمان بیماری کروناویروس یا COVID-19."

میچل اشاره کرد که یک خانواده دوست در حال حاضر در کنیا منتقل شده به او که ساکنان در آن کشور در حال حاضر درخواست "اگر وجود دارد یک درمان" پس از مشاهده این ویدئو.

"در حال حاضر من می بینم امروز در روزنامه ها در کنیا هشدار در ستون ها به مردم بگویید که باور نمی کنم این ویدئو," او اضافه شده است. "اگر این را می توان در سراسر کشور و در سطح جهان—به سرعت در حال آیا ما باید به انجام بیشتر برای جلوگیری از این توطئه خطرناک از گمراه کننده مردم؟"

Fauci بود که صریحا حمله در این ویدئو توافق با میچل و گفت: او شده است "بسیار صریح و روشن و بدون ابهام" در گفتن این که آنها نیاز به "به دنبال علم" با این بیماری همه گیر. او همچنین تصریح کرد که "تجمعی داده های علمی" نشان داده است که هیدروکسی کلروکین هیچ کارآمدی در درمان COVID-19.

"هنگامی که وجود دارد یک فیلم در خارج وجود دارد از یک دسته از مردم spouting چیزی که درست نیست این تنها راه چاره شما این است که بسیار روشن در ارائه داده های علمی است که اساسا در تضاد است که" Fauci, نتیجه, به طور مستقیم rebuking ویدئو.

ظاهرا پس از اتخاذ تن جدی نسبت به این ویروس است که به کشته شدن نزدیک به 150,000 آمریکایی ها رئیس جمهور بارها و بارها به اشتراک گذاشته ویدیو و انتقاد از Fauci در توییتر شنبه شب. هنگامی که مواجه با پدیده عجیب و غریب ادعاهای ساخته شده توسط دکتر استلا امانوئل یکی از پزشکان در این ویدئو مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او "بسیار قابل توجه" و "تماشایی است."

"من نمی دانم که کشور او می آید اما او گفت که او تا به حال موفقیت فوق العاده ای با صدها نفر از بیماران مختلف و با خودم فکر کردم صدای او مهم بود صدای, اما من می دانم که هیچ چیزی در مورد او" رئیس جمهور افزود: قبل از طوفان از coronavirus نشست خبری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن