ساده ترین راه برای یادگیری زبان اسپانیایی به عنوان زبان اسپانیایی درس بوم در همکاری اسپانیایی پلت فرم پس از سهولت Covid-19 محدودیت

مردم به دنبال ساده ترین راه برای یادگیری زبان اسپانیایی آنلاین را تحسین همکاری اسپانیایی برنامه فراهم می کند ک

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

مردم به دنبال ساده ترین راه برای یادگیری زبان اسپانیایی آنلاین را تحسین همکاری اسپانیایی برنامه فراهم می کند که آسان برای هضم اسپانیایی درس آنلاین. اسپانیا انتظار می رود که بازدید ترین سفر در محل پس از سهولت Covid-19 محدودیت و یادگیری زبان اسپانیایی است یک راه عالی برای باعث می شود مسافران سفر به اسپانیا یک لذت واقعی است. همکاری اسپانیایی caters به این نیازهای مسافران است.
 
اسپانیا متوقف خواهد شد یک اجرا قرنطینه از ورود به عنوان از 1 ژوئیه سال 2020 کمک به برک آوت تعداد US & UK جستجو در گوگل برای سوال مربوط به چه زمانی می توانم سفر دوباره؟'
 
مترو گزارش داده است که 81 درصد از مردم گفته می شود به دنبال به جلو به تعطیلات در خارج از کشور زمانی که محدودیت های مسافرتی در حال سست با اسپانیا محبوب ترین مقصد برای مسافران است. بخش گردشگری در اسپانیا فراهم می کند بیش از 12 ٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور; به طور معمول جذب 80 میلیون گردشگر در سال است.
 
با توجه به این دلیل اسپانیا شده است بیشتر جذب محل برای مسافران در سراسر جهان است. پس از همه گیر مردم قفل شده بودند در خانه های خود و یک روند جدید به صرف وقت خود را به طور معنی داری پدید آمده است. آنها می خواستم برای یادگیری یک مهارت جدید خود را به استفاده از lockdown زمان معنی و یادگیری زبان اسپانیایی باقی مانده است یکی از مهمترین و جستجو موضوعات در گوگل.
 
با توجه به مارکوس سانتاماریا خالق همکاری اسپانیایی برنامه: "ما قبلا با یک پرش بزرگ در آنلاین ما درس های زبان در http://kingsslyn.com/spanish با اسپانیایی در نظر گرفتن نقطه بالا. وجود دارد چهار بار به عنوان بسیاری از کلاس های اسپانیایی با در نظر گرفتن محل حاضر بر روی پلت فرم ما در ماه آوریل نسبت به ماه مارس با اکثریت دانش آموزان بیان کرد آنها به دنبال یادگیری مهارت های جدید است."
 
همکاری دوره های اسپانیایی طراحی شده با مبتدیان در ذهن است. هر چند آن caters به نیازهای متوسط و پیشرفته زبان آموزان بیش از حد و در عین حال مبتدیان می تواند بیشترین استفاده از آن را با رفتن را از طریق آسان برای یادگیری زبان اسپانیایی درس. این درس را در این دروس ساده ترین راه برای یادگیری زبان اسپانیایی است.
 
این دروس شامل موارد زیر است:

  • راهنمای در مورد چگونه به استفاده از دروس
  • 69 درس های ویدئویی آنلاین
  • 69 آنلاین درس های صوتی
  • دسترسی به همکاری در برنامه های ما شرکت اپل و دستگاه های آندروید
  • گزینه ای برای تماس با مارکوس بیش از یک دوره از 90 روز به صورت رایگان ایمیل مربیگری

 
همکاری اسپانیایی را فراهم می کند یک راه برای کمک به مردم دریافت یک تجربه غنی از فرهنگ اسپانیایی یادگیری زبان اسپانیایی سریع.
 
از معماری به غذا به موسیقی, اسپانیا یک کشور شگفت انگیز است. هر شهرستان تا به آن خود را متمایز از فرهنگ و شخصیت است که باعث می شود آن را بسیار هیجان انگیز برای بازدید از محل و با یادگیری اسپانیایی مسافران را دریافت شگفت انگیز و فراموش نشدنی تجربه از طول عمر خود را. نیاز به اتخاذ ساده ترین راه برای یادگیری زبان اسپانیایی و همکاری اسپانیایی را فراهم می کند این ساده ترین راه برای هر کسی که ترکه را شروع کنید.
 
همچنین شما می خواهد پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد همکاری اسپانیایی در وب سایت ما را در http://kingsslyn.com/spanish



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن