اسپانیایی سری LA UNIDAD برای اولین بار در HBO در ماه آگوست 3rd

HBO اعلام برتر تاریخ سری درام LA UNIDADکه در دسترس خواهد بود در HBO و HBO GO از August 3rd, 22hs . موفق اسپانی

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

HBO اعلام برتر تاریخ سری درام LA UNIDADکه در دسترس خواهد بود در HBO و HBO GO از August 3rd, 22hs . موفق اسپانیایی تولید به ضرب گلوله کشته شد در مادرید ملیلا, Tanger, Galicia, Perpignan, Girona, تولوز و نیجریه و بر اساس آن منتشر نشده شهادت ارشد حرفه ای در مبارزه با تروریسم است.

کارلا توسط بازرس ارشد پلیس تیپ است که همیشه مبارزه با تروریسم اسلامی. هنگامی که یکی از آنها عملیات ویژه نتایج غیر منتظره دستگیری Al SalahGarheeb بیشتر می خواستم Jihadhist رهبر در جهان او را تنها می شود برای چند ساعت. به عنوان یک نتیجه از تصرف اسپانیا است برای تبدیل شدن به هدف از تهدیدات ساخته شده توسط Al Salah پیروان; کسانی که از رهبر مذهبی خود پسر و همچنین کسانی که از هزاران نفر از هواداران که آماده برای فدا کردن زندگی خود را به تلافی دستگیری او و سقوط.

چه بود یک شات بزرگ مانند او از داعش در اسپانیا ؟ برای کارلا و تیم ملی است شفاف که او وجود ندارد ، چیزی که نمیفهمد نه فرار از آنها و اعضای تیم باید به زودی پیدا کردن آنچه در آن است. تحقیقات خود را خواهد آنها را قادر به کشف این است که یک حمام خون در چشم است که تنها خود را حد اکثر تلاش ها می تواند به جلوگیری از. پلیس و پلیس درگیر در مبارزه با تروریسم غرق وظایف خود جلوگیری و توقف حملات تروریستی در حالی که تلاش برای به دست آوردن با زندگی خصوصی خود را - که به حرفه خود تا حدودی دور از آنها.

LA UNIDADبازیگران Nathalie Poza, میشل Noher ماریان الورز لوئیس Zahera, Raúl Fernández de Pablo, کارلوس بلانکو و Fele Martínez است شش یک ساعت قسمت, و آن است که به کارگردانی دنی de la Torre و نوشته شده توسط Alberto مارینی و Amèlia مرا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن