Immunai راه اندازی به طور کامل نقشه کل سیستم ایمنی بدن را بهتر توسعه Immunotherapies و درمان سلول

امروز Immunai راه اندازی از خفا به نقشه کل سیستم ایمنی بدن برای بهتر تشخیص, تشخیص و درمان بیماری است. اعمال نف

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

امروز Immunai راه اندازی از خفا به نقشه کل سیستم ایمنی بدن برای بهتر تشخیص, تشخیص و درمان بیماری است. اعمال نفوذ تک سلول فن آوری و یادگیری ماشین الگوریتم Immunai دارای نقشه برداری از میلیون ها سلول های ایمنی و عملکرد ساختمان بزرگترین اختصاصی مجموعه داده در جهان بالینی ایمنی داده است. این شرکت همچنین اعلام $20M در دانه بودجه است که خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد به منظور توسعه فناوری و کسب و کار توابع در حالی که گسترش تیم خود را از دانشمندان و مهندسین و کارشناسان یادگیری ماشین.

سلول درمانی و سرطان immunotherapies انقلابی پزشکی در چند سال گذشته و انتظار می رود برای ادامه برای آینده ای نزدیک است. با توجه به این باور نکردنی پیچیدگی سیستم ایمنی بدن -- آن تریلیون سلول های تقسیم شده به صدها همراه انواع و ایالات متحده و چگونه آنها فعل و انفعال با دیگر سلول ها و پروتئین ها -- از آن است که بازدارنده سخت به پیش بینی چگونه مواد مخدر را تحت تاثیر قرار دهد سلول های ایمنی. برای درمان سلول با تولید بالا هزینه اندکی تغییرات در سلول درمانی محصولات می تواند تاثیر قابل توجهی بر پاسخ بیمار به درمان.

Immunai توسعه عمودی یکپارچه پلت فرم برای چند omic تک سلول پروفایل است که ارائه می دهد یک دیدگاه گسترده تر از سیستم ایمنی بدن در حالات سلامت و بیماری و درمان به بررسی پاسخ بدن به محرک. با Immunai پلت فرم شرکت های دارویی می تواند شناسایی بیشتر از تفاوت های ظریف ظریف در سلول abundances و عملکرد سلول و مکانیزم عمل و بيومارکرهای سمیت پاسخ به دقت اندازه گیری اثربخشی immunotherapies. برای درمان سلول خاص Immunai همکاران با سلول درمانی شرکت به درک سلولی محصولات فرعی جمعیت بی سابقه ای در جزئیات قبل و بعد از تزریق.

"زمانی که به دنبال تنها یک بیماری خاص و یا بیمار همگروهی یکی می شود محدود و siloed از نظر سیستم ایمنی بدن" اظهار داشت: Noam جزایر مدیر عامل شرکت Immunai. "با استفاده از یادگیری ماشین و استفاده از آن را به ما اختصاصی متنوع پایگاه داده از یک توالی داده ها زوج با غنی داده های بالینی پلت فرم ما شناسایی الگوهای رایج است که قابل مشاهده نیست زمانی که به دنبال باریک بیماری خاص مشاهده."

چگونه کار می کند:

  • Immunai اهرم تک سلول فن آوری به مشخصات سلول های در مقیاس بی سابقه و عمق استخراج بیش از یک ترابایت داده ها از یک نمونه خون.
  • اختصاصی خود پایگاه داده و الگوریتم های یادگیری ماشین نقشه داده های ورودی به صدها همراه انواع و ایالات متحده برای ایجاد ایمنی پروفایل مبتنی بر برجسته سازی عناصر متفاوت.
  • پایگاه داده های ایمنی پروفایل پشتیبانی نشانگر کشف و بینش نسل برای کمک به پاسخ به سوالات مهم در مورد سیستم ایمنی بدن با شناسایی تغییرات ظریف در سلول نوع و حالت خاص بیان و کمک به تشخیص که از بیان طبیعی.

"ماموریت ما این است که به نقشه سیستم ایمنی بدن با شبکه های عصبی و انتقال یادگیری تکنیک های مطلع عمیق ایمونولوژی دانش" گفت: Voloch. "ما به توسعه ابزار و دانش فنی به کمک هر immuno-انکولوژی و سلول درمانی محقق اکسل در کار خود را. این کمک می کند تا افزایش سرعت که در آن مواد مخدر در حال توسعه و به بازار آورده توسط elucidating مکانیسم عمل و مقاومت است."

این شرکت تاسیس شد در ماه دسامبر سال 2018 توسط ex-دانشگاه هاروارد-MIT postdoc محقق مدیر عامل شرکت Noam سلیمان و سابق MIT و Palantir ML مهندس CTO لوئیس Voloch. Immunai ماموریت بود که کریستال در مدت کوتاهی پس از زمانی که تاسیس دانشمندان Ansuman Satpathy در حال حاضر استاد سرطان شناسی در دانشگاه استنفورد و دنی چاه موسس دانشمند داده و در حال حاضر عضو پارکر موسسه سلول های بنیادی سرطان, به این تیم پیوست.

این تیم بیشتر شده است ساخته شده و از تخصص خود در یادگیری ماشین و انکولوژی با جذب تاسیس رهبران به کمک راهنمای چشم انداز شرکت. در علاوه بر این به Satpathy و چاه این Littman استاد ایمونولوژی مولکولی در دانشگاه نیویورک پیوست و به عنوان Immunai نهایی تاسیس دانشمند. شرکت هیئت مشاوران علمی شامل Rahul Satija مت Hellmann, Regina Barzilay, Eran سگال و Anshul Kundaje.

این تیم در حال حاضر منتشر شده کارشناسی, کار در منشاء تومور-مبارزه با سلول های T زیر PD-1 محاصره نشان دادن این مهم یافته های خود ایمنی هوش می توانید کشف و اضافی نشریات تحت بررسی است.

Immunai مطرح است $20 متر در دانه بودجه led توسط ویولا سرمایه گذاری و شکاف های همکاران و تاسیس بالینی همکاری با بیش از 10 مراکز پزشکی و همچنین به عنوان های متعدد تجاری مشارکت با سلول درمانی و پاسگاه محاصره با biopharma شرکت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همکاری با Immunai لطفا https://immunai.com.

در مورد Immunai

Immunai است در یک ماموریت به طور کامل نقشه سیستم ایمنی بدن را بهتر تشخیص, تشخیص و درمان بیماری با پیشرفت پزشکی شخصی از طریق یک درک جامع از سیستم ایمنی بدن است. این تیم تشکیل شده است از ژنومیک, machine, learning, بیوانفورماتیک, immunology و نرم افزار مهندسی کارشناسان است که مقر آن در شهر نیویورک و دفاتر در سان فرانسیسکو و تل آویو. این شرکت مطرح $20M در دانه بودجه led توسط ویولا سرمایه گذاری و TLV همکاران.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن