Elsevier تایید لیدن مانیفست به راهنمای خود را توسعه و بهبود تحقیقات ارزیابی

الزویر یک رهبر جهانی در زمینه تحقیقات و نشر اطلاعات و تجزیه و تحلیل ترافیک امروز اعلام کرد که این حمایت لیدن م

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

الزویر یک رهبر جهانی در زمینه تحقیقات و نشر اطلاعات و تجزیه و تحلیل ترافیک امروز اعلام کرد که این حمایت لیدن مانیفست برای تحقیقات متریک, ده اصل است که راهنمای بهترین عمل در معیارهای مبتنی بر پژوهش و ارزیابی.

این لیدن مانیفست مجموعه ای از عملی و عمل گرا توصیه هایی برای کسانی که درگیر در ارزیابی پژوهش و چه در نقش ارزیاب کسانی که در حال ارزیابی و یا کسانی که مسئول طراحی و ارائه پژوهش معیارهای و شاخص. Elsevier کار را از طریق آن به تازگی راه اندازی مرکز بین المللی برای مطالعه و تحقیقات (ICSR) خواهد شد در حال حاضر در تلاش برای توسعه تحقیقات خود ارزیابی ابزار و خدمات تراز وسط قرار دارد با توصیه های لیدن مانیفست.

"در لیدن مانیفست تقطیر بهترین عمل در تحقیق و ارزیابی است. مطیع این ده اصل بدان معنی است که تحقیقات ارزیابی می تواند نقش مهمی در توسعه تحقیق و تعامل آن با جامعه است. من مشتاقانه منتظر دیدن Elsevier استفاده از این اصول در سراسر کسب و کار" گفت: استاد دیانا هیکس دانشکده سیاست عمومی موسسه تکنولوژی گرجستان منجر نویسنده در 2015 لیدن مانیفست و ICSR مشورتی عضو هیئت مدیره.

2019 CiteScore™ معیارهای اعلام شد در تاریخ 23 ژوئن سال 2020 آخرین ارزیابی از هزاران همکار پژوهشی مجلات سری کتاب مجموعه مقالات کنفرانس و نشریات تجاری تحت پوشش در Scopus. علاوه بر بهبود روش محاسبه معرفی شد به ارائه یک قوی تر و عادلانه و سریع تر شاخص از تحقیقات تاثیر است. CiteScore معیارهای در حال حاضر چین با لیدن مانیفست و اصول و روشن بودن (اصل 4 – روش ساده و آسان به درک); شفاف (اصل 5 – اطلاعات آزادانه در دسترس به منظور تأیید); و ارائه به عنوان یک مجموعه از شاخص های (اصل 9 – CiteScore معیارهای مجموعه ارائه شده در کنار دو مجله دیگر استناد متریک). تجدید نظر در روش محاسبه مظهر اصل 10 (بررسی شاخص به طور منظم و به روز رسانی آنها) و در بهبود رویکرد CiteScore ارزش در حال حاضر گرد به یک محل اعشار برای جلوگیری از غلط دقت (اصل 8).

ICSR رئیس جمهور دکتر اندرو Plume افزود: "الزویر حمایت کرده است یک مجموعه مشابه از اصول به لیدن مانیفست برای سال های بسیاری است. مصرف این مرحله رسمی به این معنی است که مشتریان و تحقیقاتی گسترده تر جامعه باید وضوح در مورد چگونه ما ارائه خواهد شد بهبود یافته پژوهش بررسی ابزار و شاخص. من خوشحال هستم که ما در حال حاضر این فرصت را به یاد بگیرند که از هر کس متصل به لیدن مانیفست و به این اصول حتی به مخاطبان گسترده تر."

---

در مورد Elsevier
Elsevier جهانی اطلاعات تجزیه و تحلیل ترافیک کسب و کار است که کمک می کند تا دانشمندان و پزشکان برای یافتن پاسخ های جدید تغییر شکل دانش بشر و مقابله با ضروری ترین انسان بحران. برای 140 سال ما را همکاری با تحقیقات جهانی به معاون کشیش بخش و بررسی علمی دانش است. امروز ما در حال متعهد به آوردن که دقت به یک نسل جدید از سیستم عامل است. Elsevier فراهم می کند راه حل های دیجیتال و ابزار در زمینه تحقیقات استراتژیک, مدیریت R&D عملکرد از پشتیبانی تصمیم گیری بالینی و حرفه ای آموزش و پرورش; از جمله ScienceDirect, Scopus, SciVal, ClinicalKey و Sherpath. Elsevier منتشر بیش از 2500 دیجیتالی مجلات از جمله مجله لانست و تلفن, 39,000 e-book عنوان و یاد بسیاری از آثار مرجع از جمله آناتومی گری. Elsevier بخشی از RELX جهانی ارائه اطلاعات مبتنی بر تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری ابزار برای حرفه ای ها و کسب و کار مشتریان است. www.elsevier.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن