Endress+Hauser سوئیس تبدیل 60

اگر چه جهانی این گروه است بصورتی پایدار و محکم ریشه در سوئیس سوئیس فروش مرکز Endress+Hauser, جشن سالگرد 60 خود

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

اگر چه جهانی این گروه است بصورتی پایدار و محکم ریشه در سوئیس

سوئیس فروش مرکز Endress+Hauser, جشن سالگرد 60 خود را. فعال در سوئیس از سال 1960 امروز رهبر جهانی در اندازه گیری ابزار دقیق خدمات و راه حل های صنعتی مهندسی فرآیند کمک می کند تا مشتریان در طیف گسترده ای از صنایع خود را برای بهبود محصولات و تولید و حتی بیشتر کارآمد.

Endress+Hauser تاسیس شد و در سال 1953 در Lörrach, آلمان. سوئیس مهندس گئورگ H. Endress به رسمیت شناخته عمده پتانسیل های نوآورانه الکترونیکی سطح ابزار دقیق در بازار آلمان که او می خواست به هدف همراه با بانکدار آلمانی لودویگ هاوزر. این منجر به تولد Endress+Hauser سوئیس هفت سال بعد زمانی که بنیانگذار افتتاح یک مرکز فروش در کشور مادری خود در 1 ژانویه 1960.

بسیار خواستار در بازار

"اگر چه تاریخ Endress+Hauser سوئیس به نمایندگی از خانه زمینه استفاده از همان آغاز آن را همواره خواستار 100 درصد تلاش ما می گوید:" الکس Gasser مدیر عامل سوئیس مرکز فروش و پس از 2017. در حالی که سوئیس فرایند صنعت تراست محصولات این شرکت راه حل ها و خدمات آن با این وجود در مکان خواسته های بالا در بازار شد. "به منظور متقاعد کردن مشتریان ما به طور مداوم بهبود آن ارائه شده است."

این شرکت دارای یک نیروی کار از 110 کارکنان بسیاری از آنها کار در دفتر مرکزی در رینچ که در آن Endress+Hauser سوئیس تاسیس شد و از 60 سال پیش. فروش مهندسین و تکنسین های سرویس توزیع شده در سراسر کشور به مشتری ارائه صمیمیت. سازمان فروش تراز وسط قرار دارد با صنایع خاص که اجازه می دهد تا آن را برای ارائه مشاوره تخصصی و مشاوره. و ناب ساختار بدان معنی است که هر دو کوچک تا متوسط و شرکت های بزرگ می تواند به خوبی مدیریت شده است.

ارائه جدید ایجاد ارزش افزوده

Endress+Hauser سوئیس تخصصی خدمات ارزش افزوده و راه حل های اتوماسیون در مرحله اولیه است. فروش سازمان نیز دارای تجربه گسترده در مدیریت کارآمد و تکمیل پروژه های بزرگ مقیاس. "ما از مشتریان ما در سراسر چرخه حیات یک سیستم از مهندسی مدیریت پروژه, مشاوره, نصب و راه اندازی فعالیت های تعمیر و نگهداری, خدمات و آموزش" توضیح می دهد که الکس Gasser.

Endress+Hauser سوئیس از مزایای این واقعیت است که این گروه در حال حاضر در 125 کشور در عین حال هنوز هم حفظ ریشه های آن را در بازل منطقه است. یک سوم از این گروه بیش از 14,000 جهانی کار کارمندان در سه منطقه مرزی سوئیس و آلمان و فرانسه است.

محصولات نوآورانه توسعه یافته و تولید شده در منطقه, در حالی که شبکه جهانی هماهنگ و موفق از رینچ. "این است که ضربان قلب از Endress+Hauser می گوید:" الکس Gasser با اعتماد به نفس. "و برای ما مشتریان ما به طور مداوم باید انگشت خود را بر روی نبض!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن