Enel برق سبز نمرات اول آن خورشیدی مناقصه برنده در هند با 420 مگاوات از ظرفیت اعطا

Enel Green Power ("EGP") از طریق هند تجدید پذیر تابعه EGP هند اهدا شده است حق ثبت نام 25 سال تامین انرژی قرارد

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

Enel Green Power ("EGP") از طریق هند تجدید پذیر تابعه EGP هند اهدا شده است حق ثبت نام 25 سال تامین انرژی قرارداد برای 420 MWsolar پروژه در هند خواهد بود که واقع در ایالت راجستان و خواهد بود اولین نیروگاه خورشیدی در کشور است. این پروژه اهدا شد زیر 2 GW نهم Tranche از ملی خورشیدی مناقصه صادر شده توسط شرکت دولتی انرژی خورشیدی شرکت از هند محدود ("SECI").

"این مناقصه جایزه عهد به Enel برق سبز مستمر تعهد به گسترش آن پاک, انرژی پایدار ردپای با هدف به حرکت رو به جلو در امتداد Enel گروه مسیر به سمت کامل decarbonization," گفت: آنتونیو Cammisecraمدیر عامل شرکت Enel برق سبز. "هند نشان دهنده یک بازار مهم در استراتژیک, جغرافیا برای شرکت ما به عنوان آن دارای ثروت از منابع تجدید پذیر و بسیار محیط رقابتی همراه با رشد تقاضای انرژی. ما مفتخریم به تقویت حضور ما در هند با ما پروژه های خورشیدی به عنوان ما همچنان به کمک به دستیابی این کشور به انرژی پایدار اهداف در حالی که ارائه انرژی پاک ترین فن آوری های نوآورانه."

 ساخت نیروگاه خورشیدی است که انتظار می رود برای شروع عملیات در پایان سال 2021 خواهد شد شامل سرمایه گذاری حدود 180 میلیون دلار است. تحت تامین انرژی قرارداد اختصاص داده می شود به EGP موجب به امروز, مناقصه های پروژه های خورشیدی عرضه خواهد شد مشخص شده حجم از انرژی بیش از 25 سال دوره به SECI. این مرکز قادر خواهد بود به تولید بیش از 750 گیگاوات ساعت انرژی های تجدید پذیر در هر سال به اندازه کافی برای جلوگیری از انتشار سالانه حدود 681,600 تن از CO2 به اتمسفر است.

این پروژه تعلق می گیرد در مناقصه کمک خواهد کرد که دولت هند دیدار خود تجدید پذیر, انرژی, اهداف, در مسیر خود برای دستیابی به 100 GW خورشیدی و 60 گیگاوات انرژی بادی ظرفیت تولید تا سال 2022 از حدود 35 GW خورشیدی و حدود 38 GW باد از امروز.

Enel برق سبز از طریق EGP, هند, هند یکی از پیشرو انرژی های تجدید پذیر شرکت های صاحب و عمل 172 مگاوات ظرفیت انرژی بادی تولید حدود 340 گیگاوات ساعت در سال در گجرات و مهاراشترا.

Enel برق سبز, در Enel گروه اختصاص داده شده به توسعه و بهره برداری از انرژیهای تجدید پذیر در سراسر جهان با حضور در اروپا و آمریکا و آسیا و آفریقا و اقیانوسیه. Enel برق سبز یک رهبر جهانی در بخش انرژی با مدیریت ظرفیت بیش از 46 GW در سراسر یک نسل مخلوط که شامل بادی خورشیدی زمین گرمایی و آبی است و در خط مقدم یکپارچه سازی فن آوری های نوین به نیروگاه های تجدید پذیر.

[1] DC ظرفیت برابر با 300 مگاوات AC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب