دو برادر و دختر کشته شدن سه نفر در سفر ماهیگیری—سپس به مک دونالد, پلیس می گویند

سه نفر بازداشت شده اند در ارتباط با فجیع و قتل سه تا از بهترین دوستان در یک شب سفر ماهیگیری بیش از آخر هفته—و

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

سه نفر بازداشت شده اند در ارتباط با فجیع و قتل سه تا از بهترین دوستان در یک شب سفر ماهیگیری بیش از آخر هفته—و فلوریدا مقامات ناشناس مظنون رفت و به مک دونالد بعد از جنایت تحریک اتهام سرقت کامیون.

تونی "یعنی" Wiggins, 26 دختر مریم Whittemore, 27 و برادرش ویلیام "رابرت" Wiggins, 21 دستگیر شدند روز شنبه در ارتباط با یک دوشنبه سه گانه قتل در یک کنترل از راه دور دریاچه در Frostproof فلوریدا با توجه به Polk County Sheriff Grady جاد.

مقامات می گویند جوان Wiggins اعتراف کرد که برادر بزرگتر خود به ضرب گلوله براندون رولینز 27, Keven Springfield 30 و Damion Tillman, 23, پس از آنکه یکی از دوستان از "سرقت کامیون خود را."

"[تونی] یک قاتل او یک جنایتکار است. او را از شر خالص در گوشت. او را وحشی و او را خارج از کنترل" جاد گفت: در مورد سالمند, Wiggins, و اشاره کرد که او "230 اتهام در بازداشت خود تاریخ" شده است و به زندان ایالتی دو بار. "هدف ما و ما دعا می کنیم دولت ما وکیل می تواند به مجازات اعدام. [Tony] باید به دنبال یک محاکمه عادلانه و... و سپس اجرا شود. از نظر قانونی ما نمی توانیم او را اجرا کند راه او آن سه بچه در تلاش برای ماهی در شب جمعه."

Wiggins شده است به اتهام قتل درجه اول, دستکاری شواهد در اختیار داشتن اسلحه گرم توسط یک جنایت کار محکوم و در اختیار داشتن مهمات توسط یک جنایت کار محکوم. رابرت ویگینز و مریم Whittemore به اتهام سه فقره لوازم جانبی به قتل و دستکاری با شواهد.

"من شده است از طریق بسیاری از صحنه های قتل در زندگی من بود و این رتبه در میان بدترین من شده است به" جاد گفت.

مقامات می گویند این حادثه آغاز شد و جمعه شب هنگامی که Tillman متوقف دلار General store قبل از ملاقات دوستان خود را در نزدیکی به رفتن در شب ماهیگیری برای ماهی. دلار General store clerk گفت: کارآگاهان که سه مظنون شده بود و در همان زمان نیز دیده می شود در فیلم دوربین مدار بسته.

"فروشنده گفت: کارآگاهان که مظنون شنیده Damion می گویند او قصد ماهیگیری و Keven خواهد بود با او به عنوان کارمند به گوش همه آنها با یکدیگر صحبت در مورد آن" مقامات گفت: در آزادی مطبوعات.

در طول یک مصاحبه پلیس پس از دستگیری ویلیام Wiggins بستری برای دیدن Tillman در فروشگاه رفاه با برادرش تونی. زمانی که آنها در سمت چپ او گفت: برادر خود را به کارگردانی او را به "به نوبه خود در یک خاص جاده به جای رفتن به خانه." او گفت: دو کامیون با سه قربانیان در داخل تصویب آنها—باعث تونی به تقاضا ویلیام "را یک U-نوبه خود و به دنبال کامیون."

جوان Wiggins گفت که او به دنبال سه تا از بهترین دوستان به دریاچه Streety جاده قبل از اینکه برادرش رو از ماشین و مواجه اسپرینگفیلد و شروع کرد به گرفتن او را به "سرقت کامیون خود را." جاد گفت: محققان هنوز برای تایید اینکه آیا سرقت اتهام درست است.

رولینز و Tillman سپس از کامیون خود را برای کمک به دوست خود را در حالی که تونی ادامه داد: به فریاد در سه تا از آنها را جوانتر Wiggins گفت. در طول درگیری, "TJ شات تمام قربانیان" قبل از درخواست برادر خود را "برای کمک به او قرار داده Damion به پشت یکی از کامیون ها."

"پس از قتل وحشیانه سه مظنون سوار به مک دونالد که در آن آنها دستور داد 10 دو چیز برگر و دو McChicken ساندویچ" مقامات گفت. "آنها به خانه رفت به غذا خوردن."

رولینز موفق به تماس پدر خود را به درخواست برای کمک. هنگامی که پدر خود را وارد کنترل از راه دور دریاچه در حدود 10 دقیقه بعد پسر او بود به سختی زنده و جفت قادر به مختصری نهایی مکالمه. زمانی که اولین پاسخ دهندگان وارد هر سه مرده بودند.

"زمانی که من وجود دارد من به دنبال پسرم. آن یک ظرف غذا بود. من در بر داشت پسرم. من در نگه داشتن او را. او به من گفتن چه اتفاقی افتاده است اما من بیش از حد شوکه بدانید که چه می گذرد," پدر, Cyril رولینز گفت WFLA-تلویزیون.

صبح روز بعد 21 سال Wiggins گفته مقامات او "در زمان کامیون خود را به یک خودرو در لیک ویلز و شسته و خاک رس" از راه دور جاده خاکی به حذف شواهد.

مقامات گفتند که در طول یک جستجو از صحنه جرم و کارآگاهان دریافتند یک دلار کلی کیسه دریافت در شب حادثه اجازه می دهد آنها را به کار و راه خود را به یاد بگیرند که Tillman و او را متهم به قتل شده بود در فروشگاه. روز دوشنبه کارآگاهان در خدمت یک حکم جستجو در یک قطعه زمین در Sarver خیابان که در آن سه مظنون زندگی در یک تریلر با آب در حال اجرا و یا برق.

در اموال محققان "دو SKS تفنگ دو Mossberg تفنگ و مهمات برای هر دو در یک تفنگ امن متعلق به TJ Wiggins." آنها همچنین دریافتند مهمات است که همسان با پوسته پوسته موجود در دریاچه در Frostproof. کارآگاه گفت: هر سه مظنون شدند "در تناقض با یکدیگر" در مصاحبه با پلیس بود و داستان های متناقض.

"Whittemore بستری برای خرید مهمات و برای بودن با برادران در شب قتل است. او را از هرگونه اظهارات" مقامات گفت و اشاره کرد که او و دوست پسر او بودند دیگر همکاری با کارآگاه. "این Wiggins برادران اظهارات متناقض است."

جاد اضافه شده پنج شنبه که در زمان قتل تونی Wiggins بود از پیوند برای شکستن یک مرد بازو با دیلم و منتظر بود برای رفتن به دادگاه جداگانه به اتهام جنایت. او گفت: هزینه های اضافی می تواند در برابر سه نفر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب