انی می پیوندد داوطلبانه اصول ابتکار

سالانه جلسه عمومی سال 2020 از اصول داوطلبانه ابتکار (VPI) و ذی نفعان طرح اختصاص داده شده به حصول اطمینان از حق

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

سالانه جلسه عمومی سال 2020 از اصول داوطلبانه ابتکار (VPI) و ذی نفعان طرح اختصاص داده شده به حصول اطمینان از حقوق بشر در عملیات امنیت با تصویب قطعنامه انی پذیرش به عنوان یک "درگیر شرکت کنندگان".

انی عضویت از VPI بیشتر تقویت تعهد این شرکت به همکاری با موسسات به تأیید و احترام به حقوق اساسي بشر و اصول در مدیریت مورد نیاز عملیات های امنیتی است.

داوطلبانه اصول ابتکار تاسیس شد در سال 2000 به گرد هم آوردن دولت های عمده بین المللی سازمان های غیر دولتی و بزرگترین شرکت ها در استخراج منابع طبیعی و توسعه انرژی بخش در یک گفت و گو به مبارزه با امنیتی مربوط به نقض حقوق بشر و سوء استفاده. این VPI منتشر مجموعه ای از اصول تبدیل شده اند که در سطح جهان به رسمیت شناخته شده معیار تمرکز بر ارتقاء و حفاظت از حقوق بشر در سراسر جهان و نقش سازنده آن کسب و کار, دولت و جامعه مدنی می توانید بازی با هم در پیشبرد این اهداف اساسی.

در خط با این اصول انی عملیاتی شیوه های شامل طرح برای چند سال است که فعال کردن آن امنیت تابع برای برگزاری دوره های آموزشی و آگاهی طرح برای نمایندگان نهادهای محلی در 14 کشور و همچنین شامل حقوق بشر در بند در قرارداد برای عرضه خدمات امنیتی است.

انی را تعهد شرکت در این منطقه بر اهمیت است که آن را متصل به حفاظت از حقوق بشر و به عنوان یک شرکت بین المللی خود را مطیع نظر تنوع به عنوان یک ارزش و ضروری دارایی.

انی

ما هستند یک شرکت انرژی. ما مشخص پشتیبانی فقط انتقال انرژی با هدف حفظ سیاره ما و ترویج کارآمد و پایدار دسترسی به انرژی برای همه است. کار ما این است که بر اساس شور و شوق و نوآوری در ما نقاط قوت منحصر به فرد و مهارت در شان و منزلت هر فرد به رسمیت شناختن تنوع به عنوان یک ارزش کلیدی برای توسعه انسانی در مسئولیت و صداقت و شفافیت از اعمال ما. ما اعتقاد داریم ارزش بلند مدت همکاری با کشورها و جوامع که در آن ما عمل آوردن به مدت طولانی رفاه برای همه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن