زندگی می یابد و راه را برای رشد

زیست شناسی مطالعه زندگی همواره یک ابزار مدرن روز دانشمندان به مطالعه موجودات زنده و به طور بالقوه بهبود استاند

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

زیست شناسی مطالعه زندگی همواره یک ابزار مدرن روز دانشمندان به مطالعه موجودات زنده و به طور بالقوه بهبود استانداردهای پزشکی درک. اما اگر چنین انقلابی زمینه شد مورد استفاده قرار گیرد برای به دست آوردن و همه حس روحیه پرتاب کردن پنجره ؟

در Arthur Woodrings را "Gildor: the Forbidden زمین" ما به دنبال داستان یک زن و شوهر از بچه. آنها ربوده مشهور جهان شرکت و سمت چپ برای یک ثانیه در یک فوق العاده خصمانه جهان که در آن هر چیزی می تواند و خواهد کشت بدون تردید. چگونه دو جوان, زنده ماندن در یک تا حدودی پر هرج و مرج ، آنها همیشه دیدن خانه دوباره ؟

علم هر چند یک منبع ضروری برای بشریت خوب بیشتر می توانید با نگه داشتن اسرار تاریک و در آن زمان بود که مرگ از بشر وجود دارد. شما از کجا ایجاد تمایز بین استفاده از هر وسیله ای برای کشف چیزی خلاق و اخلاق انسانی یا اخلاق ؟

Gildor: The Forbidden زمین
نوشته شده توسط آرتور Woodring
Kindle | $2.99
شومیز | $15.26
جلد گالینگور | $30.89
نسخه هایی از این شاهکار در دسترس هستند آنلاین در آمازون و Barnes & Noble GoToPublish و کتاب دیگر خرده فروشان. چنگ زدن یک کپی در حال حاضر و کشیده به دنیایی از تعجب و هیجان به عنوان هر صفحه ایجاد تنش و حس کنجکاوی در خواننده است.

درباره نویسنده
آرتور Woodring متولد و بزرگ شده در پنسیلوانیا در یک شهر کوچک. او شور و شوق برای نوشتن داستان است که هیجان خود را فرزندان و نوه ها. آنها عشق خود را در کلمات بسیاری که به او این ایده از انتشار داستان های خود را برای به اشتراک گذاشتن با مخاطب و آوردن برخی از حس شادی را به کسانی که به خواندن رمان های خود را.
 
اطلاعات بیشتر در مورد نویسنده و آثار او در دسترس هستند https://arthurwoodringbooks.com/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن