انی راه اندازی eniSpace یک پلت فرم مشترک برای تامین کنندگان خود را

انی اختصاصی پورتال برای تولید کنندگان شده است به طور کامل reimagined: سلام به eniSpace (تامین کننده پورتال و ه

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

انی اختصاصی پورتال برای تولید کنندگان شده است به طور کامل reimagined: سلام به eniSpace (تامین کننده پورتال و همکاری محیط زیست)یک پلت فرم ترکیب ارتباطات, همکاری, کانال های باز و innoation سازهای سنتی پروسه تدارکات.

پلت فرم ایجاد شد و به عنوان یک فضای مشترک برای انی کنندگان به آنها را شامل در انی انرژی گذار.

این نتیجه یک همکاری نزدیک با تامین کنندگان است که به طور فعال کمک به توسعه پلت فرم جدید به آن را در دسترس تر و آسان تر به استفاده از. این پلت فرم های تعاملی را تبدیل به یک ویترین برای کسانی که همکاری و یا مایل به همکاری با انی. این یک راه کاملا جدید از تفکر: توجه خاص بود و با توجه به قابلیت استفاده در طراحی فرایند برای دریافت مستقیم و فوری و بصری تجربه مرور و به کاربران این فرصت را به نگه دارید تا تاریخ با وضعیت برنامه های کاربردی مدارک و یا مناقصه, مدیریت داده های خود را در حالت سرویس و یا دسترسی به کانال های خاص برای به اشتراک گذاشتن و بحث در مورد تجارب است.

eniSpace است تقسیم به چهار بخش:

"فقط": تامین کنندگان در قلب انی انرژی انتقال

بخش اول اختصاص داده شده به فقط (به ما بپیوندید در یک پایدار انتقال)یک دعوت نامه برای همه زمان ها و یا تامین کنندگان بالقوه و همچنین به عنوان شرکت های درگیر در زنجیره تولید برای شرکت در انی انرژی گذار. این طرح با الهام از سازمان ملل متحد' 17 اهداف توسعه پایدار (SDGs) با هدف شامل تامین کنندگان در انی روند را به صورت عادلانه و پایدار انرژی انتقال و در دنیای واقعی پیاده سازی اصول حفاظت از محیط زیست و رشد اجتماعی و توسعه اقتصادی در ارتباط انی کنندگان و همه بازیگران در زنجیره تامین.

فقط برنامه به ارمغان آورده است بسیاری از نوآوری های به مراحل مختلف فرایند تهیه: از ادغام پایداری معیارهای هنگام ارزیابی مدارک به تعریف خاص در برنامه های توسعه اتخاذ یک مدل به ثمر رساند برای مناقصات بازار فعالیت های اطلاعاتی و co-طراحی از مشخصات فنی و با هدف ساخت انی کار پایدار در محیط زیست, اجتماعی و قوانین و مقررات مالی.

به روز رسانی مداوم در "فرصت های کسب و کار"

انی است که همیشه به دنبال با ارزش همکاری: با استفاده از نوار جستجو و یا مرور از طریق مناطق, گروه بندی بر اساس نوع کاربران می توانند کشف محصولات و خدمات است که انی است که به دنبال اضافه کردن شرکت خود به دسته بندی محصولات و یا به "بخش ویژه" تامین کنندگان نگه دارید تا تاریخ با تماس فعال برای شرکت در مناقصه و دریافت اطلاعات در مورد نحوه اعمال می شود.

"نوآوری " Match": به به اشتراک گذاری نوآورانه اصولی و پایدار ایده ها و راه حل های

سومین بخش از نوآوری های بازیاست که اختصاص داده شده به دنبال و پیدا کردن راه حل های نوآورانه از زمان تامین کنندگان و یا شرکت های جدید است که می خواهید به همکاری با انی (start-ups, بازیکنان بزرگ, medium-sized enterprises, مراکز تحقیقاتی).

انی را حفظ بازار در مورد آن زمینه های مورد علاقه از طریق این کانال ها و فرصت های آن را ارائه می دهند به دنبال راه حل های نوآورانه در حالی که همچنین با انتشارات تماس های مختلف برای ایده ها و درخواست ها برای بهره و بازار سراغ فعالیت های. جالب ترین و عملا قابل اجرا ایده ها و راه حل برای این چالش پیشنهاد شده توسط انی خواهد بود یک نقطه شروع برای همکاری و محاکمه و co-طراحی شیوه های.

چند تا از این چالش ها در حال حاضر می توان در eniSpace مانند نوآوری مسابقات برای "راه حل های نوآورانه برای شروع مجدد در ایمنی" و "راه حل های هوشمند برای نیروگاه های فتوولتائیک".

در این راه فعلی و آینده نگر کنندگان خواهد بود قادر به نگه داشتن به روز شده و به طور فعال شرکت در انی نوآوری مسیر با یک دید کلی از همه در عمق مناطق مورد مطالعه از قبیل:

  • دایره اقتصادبه ارز فعلی مصرف مدل های توسعه پایدار و منطقی است;
  • فناوری و تحقیقات کاربردیبرای ایجاد ارزش بلند مدت از طریق سرمایه گذاری مستمر در فن آوری های جدید;
  • انتقال دیجیتالبرای حمایت از انتقال دیجیتال از انی کسب و کار;
  • انرژی خرده فروشی, تمرکز بر پایان دادن به مشتریان و بهره وری انرژی (باز و نوآوری و چالش های راه اندازی شده توسط انی گاز e Luce اختصاص داده شده خرده فروشی پورتال).

"Agorà": یک بازار مجازی مربع که در آن بهترین تجربه می تواند به اشتراک گذاشته

آخرین بخش Agorà, یک بازار مجازی مربع ایجاد شده برای به اشتراک گذاری تجارب و بهترین شیوه در خط تنها با اصول است. آن را به عنوان یک فضای که در آن تولید کنندگان می توانند به رقابت بپردازند تبادل نظرات و تجربیات و راه حل های آنها را در نظر بگیرید اکثر نوآورانه اصولی و پایدار است.

مسابقات مرتبط با موضوعات مختلف راه اندازی خواهد شد در مناسبت برای تحریک بحث باز از ایده های جدید از طریق روشن و شفاف مبادلات. این فضای اختصاص داده شده روی وب سایت جدید قصد دارد تا به یک صدای به تامین کنندگان که مایل به درگیر فدای تعالی خود و بتن در بازار تجربه می کنند. این یک عنصر منحصر به فرد در رویکرد به تامین کننده روابط است که متمایز انی و پورتال جدید.

نوآوری و پایداری کلمات کلیدی در تغییر و تحول است که انی حمل و eniSpace را نوآوری در نظر گرفته شده است به عنوان مثال ثابت و بتن در تجدید روابط با زنجیره تامین است. هدف این است که برای ترویج بیشتر همکاری با بهترین شرکت ها در بازار به امید حفاظت و تقویت متقابل ما تعهد به ارزش های اساسی پایداری و صداقت رفتار حفاظت از حقوق بشر و همکاری و تایید ما تمایل به را با هم در یک مسیر مشترک برای ایجاد پایدار ارزش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن