Zain گروه منتشر نهم سالانه گزارش پایداری با عنوان "راه آینده"

• Bader Al-Kharafi: "در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز اساسی تغییرات سیستماتیک مرکزی به این منطقه تحول و ر

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

• Bader Al-Kharafi: "در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز اساسی تغییرات سیستماتیک مرکزی به این منطقه تحول و رشد"
• Zain گروه شامل FTSE4Good شاخص سری به رسمیت شناختن شرکت ESG استانداردهای
• گزارش با تمرکز بر ارائه معنی اتصال از طریق دیجیتالی به موجب آن Zain با هدف باز کردن فرصت های از اهداف توسعه پایدار (SDGs)

زین گروه را اعلام کرد انتشار نهمین سالانه پایداری گزارش تحت عنوان "راه آینده".

تعبیه پایداری در هر جنبه از کسب و کار خود زین اختصاص داده شده به آن استراتژی های دیجیتال به طور مداوم کار نسبت به توسعه ارتباطات موبایل اکوسیستم محور در چشم انداز توسعه فراگیر که منجر به توسعه اجتماعی و رشد اقتصادی است.

در این تلفیقی گروه گسترده ای از گزارش این شرکت با تمرکز بر مفهوم ارائه به معنی اتصال است که باعث تغییرات سیستماتیک در نهایت ایجاد اتاق را برای رشد و توسعه با هدف به آدرس شرکت, اجتماعی, اقتصادی و اثرات زیست محیطی.

قابل توجه است FTSE راسل گنجاندن Zain در آن FTSE4Good شاخص سری پیشرو در جهان, زیست محیطی, اجتماعی و حاکمیت شرکتی (ESG) شاخص یک شاخص کلیدی برای کمک به سرمایه گذاران شناسایی شرکت هایی که با, در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده پایداری استانداردهای.

'جاده به آینده" گزارش شامل Zain کلیدی ESG شاخص است که در درجه اول بر اساس شرکت پایداری استراتژی و طرح های ایجاد شده در شش رکن اصلی فعالیت هایش در محور های زیر ضرورت: ایجاد ارزش مشترک; ترویج نوآوری اجتماعی; فراگیر و ترک هیچ کس پشت; پرداختن به اهداف توسعه پایدار; مقابله با تغییر آب و هوا; و جوانان استان است.

Zain نایب رئیس و مدیر عامل گروه Bader, Al-Kharafi اظهار داشت: "در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز اساسی تغییرات سیستماتیک مرکزی به این منطقه تحول و رشد است. ما در دنیای دیجیتال و پیشرفت های تکنولوژیکی ارائه فرصت های بی پایان برای نه تنها آدرس اثرات منفی اما ایجاد مثبت. از طریق دیجیتالی کردن ما طیف گسترده ای از خدمات و رسیدن به زین قصد دارد برای باز کردن امکانات که اهداف توسعه پایدار (SDGs) ارائه و انتشار این گزارش عهد است ما تلاش های مداوم و حل و فصل."

Al Kharafi ادامه داد: "FTSE راسل گنجاندن Zain در آن FTSE4Good شاخص سری reconfirms تعهد ما به تعبیه ESG اصول در هر جنبه عملیاتی این شرکت است."

در بخش Zain گروه رئیس پایداری افسر جنیفر سلیمان گفت: "در عصر تغییرات سریع و اختلال داشتن به جلو فکر کردن چشم انداز یک جنبه ضروری ما پایداری استراتژی است. در Zain ما خوش آمدید جزر و مد از اختلال به عنوان آنها اغلب به ما ارائه فرصتی برای تحول در شیوه ای مثبت."

سلیمان افزود: "این کوته بینانه برای یک شرکت به در نظر گرفتن آنچه تاثیر عملیات خود را در محیط و تنظیم راه خود را از انجام کسب و کار درآمده است. دلیل ما باقی می ماند متعهد به چاپ و نشر به ما گزارش پایداری این است که باید بسیار آینده از تجربیات خود ما را در این زمینه و برای الهام بخشیدن به دیگران به دنبال کت و شلوار و مکالمات واقعی و پیاده سازی راه حل های واقعی در تعقیب واقعا پایدار برنامه."

عمل در حال حرکت

ذینفعان داخلی و خارجی به طور یکسان در قلب Zain را پایداری فعالیت های. در طول سال 2019 برخی از تحولات قابل توجهی انجام شده توسط Zain و عملیات خود را شامل:

1. با توجه به جهانی مهم موضوع تغییر آب و هوا Zain عضو GSMA آب و هوا اکشن نیروی کار با هدف به بازی های استراتژیک و نقش مهمی در پرداختن به این شرکت اثرات زیست محیطی. با تبدیل شدن به یک عضو از کربن افشای پروژه فراهم می کند که یک گزارش چارچوب و راهنمایی برای پرداختن به تغییرات آب و هوا Zain نیز نصب شده 849 عمومی (base station/power) و راه حل های 91 کوچک پناهگاه در سراسر عملیات خود را به منظور کاهش انتشار دی اکسید کربن در حالی که استقرار 25 خورشیدی و هیبریدی پایه راه حل های. این اقدامات نماد یک شرکت گام Zain در مبارزه با تغییر آب و هوا.

2. Zain ادامه داد: برای تحکیم آن زنجیره تامین فرآیند از طریق اجرای طرح هایی به عنوان تامین کننده ارزیابی پرسشنامه; پیوستن به تامین کننده منشور اخلاقی; تراز به بهترین شیوه های بین المللی از طریق Zain را ESMP دستورالعمل و حمایت از دو ممیزی بازدیدکننده داشته است در هر سال در انتخاب تامین کنندگان در اجتماعی و معیارهای زیست محیطی.

3. از منظر اقتصادی شرکت گسترش آن در بهبود زندگی دیجیتال خدمات مالی در دسترس در اردن و عراق تحت Zain نقدی نام تجاری در حال حاضر شامل عربستان سعودی تحت نام تجاری Tamam, an end-to-end دیجیتال microlending پلت فرم ارائه میکرو-وام به آسیب پذیر جوامع در انگلستان. 52% از مردان و 35% زنان دارای یک حساب بانکی در انگلستان هر چند در میان unbanked جمعیت 86 درصد مردان و 75 درصد زنان خود تلفن همراه. علاوه بر این, Zain کویت و Boubyan بانک اعلام کرد قصد دارد برای توسعه اولین پلت فرم دیجیتال برای خدمات بانکداری اسلامی به مناسبت اولین دیجیتال همکاری از این طبیعت در این منطقه ساخته شده است یکی از بزرگترین منطقه ای مخابرات اشخاص. این را تشویق می کند توسعه دیجیتال خدمات بانکی کمک به حمایت از راه اندازی و شرکت های نوظهور و به کمک باور نکردنی نوآوری های دیجیتال در حال وقوع در سراسر منطقه است.

4. با احترام به مردم در Zain که قلب سازمان شرکت افزایش بیشتر آن تنوع جنسیتی و برنامه ورود به ساختمان آن توانمندسازی زنان ابتکار عمل با هدف توسعه و افزایش نر رهبری است. بعلاوه Zain راه اندازی آن ما قادر برنامه برای ترویج تنوع و شمول در محل کار با هدف تبدیل شدن به ناتوانی فراگیر سال 2022 شد و یک امضا به سازمان بین المللی کار (ILO) کسب و کار جهانی و ناتوانی شبکه منشور. Zain بصورتی پایدار و محکم بر این باور است که مهم است که کمک های که افراد معلول می توانند در نیروی کار ما و در جامعه به طور کلی داده می شود فرصت کافی به رسمیت شناخته شود.

5. علاوه بر این, Zain جوانان (ZY) برنامه توانمندسازی نقش نقش مهمی در توانمند سازی جوانان در منطقه است. طرح راه اندازی تحت ZY شامل نسل Z; یک سال برنامه های تحصیلات تکمیلی در کویت است که باعث افزایش دیجیتال و مهارت های رفتاری آماده سازی آنها برای آینده اشتغال و کمک به جامعه بزرگ; Zainiac داخلی e-platform است که با هدف تشویق intrapreneurship در درون سازمان و پس از آن حمایت در فرایند جوجه کشی و توسعه ایده کسب و کار اشاره کرد ابتکار عمل را دریافت کرده است بیش از 700 ایده های منحصر به فرد; و معکوس مشاوره با هدف بهبود تنوع و شمول با کاهش شکاف بین جوان و ارشد و کارکنان به موجب آن جوانان به عنوان یک هیئت مدیره صدایی برای عرضه محصول جدید و ابتکارات درک بهتر یکی دیگر دیدگاه.

6. درگیر شدن با آن تیم در سراسر منطقه Zain سازمان یافته انجمن های مختلف به چین دپارتمان استراتژی ها و اهداف با هدف اصلی از به اشتراک گذاری بهترین شیوه و پوسته پوسته شدن فرصت های از معنی اتصال است که توانمند سازی جوامع Zain خدمت می کند. توابع شامل نظارتی دیجیتال, مدیریت ریسک, تجاری, حقوقی, تهیه و فن آوری است.

7. از محصولات و مشتری چشم انداز زین راه اندازی شبکه های 5G در کویت و عربستان سعودی گسترش یافته بسیار مورد نیاز شبکه های 4G در دیگر بازارهای کلیدی و ادامه داد: برای گسترش آن B2B حضور گسترش رسیدن به خود را از جمله سوهو (دفاتر کوچک و خانگی) و شرکتهای کوچک و متوسط بخش. بعلاوه این شرکت در حال حرکت رو به جلو در برنامه های خود را برای راه اندازی یک متمرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و دیجیتال خدمات حرفه ای توپی که در خدمت Zain عملیات و دیگر نهادهای کسب و کار در سراسر Zain پا و فراتر از آن. این مرکز ارائه خواهد شد ابر و امنیت سایبر خدمات IoT بزرگ داده ها و تجزیه و تحلیل و همچنین طیف گسترده ای از فن آوری های جدید, پوشش حوزه های مربوط به هوش مصنوعی Blockchain و هواپیماهای بدون سرنشین راه حل های به نام چند. آن را از طریق این مراحل کلیدی است که نمونه این تلاش است که اتصال Zain فراهم می کند و طول می کشد زندگی خود و مظهر معنای واقعی معنی دار اتصال بیشتر شتاب بسیار مورد نیاز سیستمیک تغییر دهید.

8. این شرکت همچنین مدرج آن Zain گروه API رو به رشد آن به صورت تصاعدی در محصولات ارائه شده و مشتری استفاده در کویت اردن و عربستان و گسترش آن در طول سال به, بحرین, عراق و عمان است. اجتماعی و جاه طلبی است که برای باز کردن برخی از Zain دارایی های نوظهور به توسعه دهندگان در هر دو منطقه ای و بین المللی با هدف ایجاد فرصت های جدید برای کارآفرینان جوان به همکاری با Zain. این اجازه خواهد داد که این شرکت به ارائه خدمات خود را به مشتریان خود در نتیجه گسترش رسیدن به خود را در نهایت ایجاد ارزش مشترک برای هر دو شرکت و کارآفرینان. یکی مربوط است که تا به حال از مزایای متعدد است Zain را راه اندازی Zain کودکان و نوجوانان ارائه نرم افزار آموزشی / آموزش بازی ها و فیلم ها است که می توان با پدر و مادر.

9. حفاظت از نسل های آینده و کاهش اثرات منفی از اتصال پهنای باند به خصوص مهم بخشی از Zain پایداری را در دستور کار و شرکت تقویت تعهد خود را برای حفاظت از کودکان و انتشار یک گزارش با عنوان "کودک و ایمنی آنلاین: به حداقل رساندن خطر از خشونت و سوء استفاده و بهره برداری" آنلاین تحت پهنای باند کمیسیون کار گروه: کودک ایمنی آنلاین.

در بالا فقط چند نمونه از بسیاری از طرح های مشخص شده در گزارش. با منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا دستخوش تغییرات شدید زین پایداری را در دستور کار خواهد شد به طور مداوم تکامل به طوری که این شرکت همچنان از ارزش برای همه ذینفعان ما.

این "راه آینده" گزارش تراز وسط قرار دارد با سازمان ملل متحد اصول راهنما پیوستن به ابتکار گزارشگری جهانی (GRI) استانداردهای گزارشگری دستورالعمل. مطابق با Zain را پایداری را در دستور کار خود 2019 گزارش پایداری در دسترس است تنها در فرمت دیجیتال است و می توان به صورت رایگان با مراجعه به: https://zain.com/en/sustainability/sustainability-report/

اسناد مرتبط با


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن