اتحادیه اروپا نقاط توریستی اصرار آلمانی ها به نگه داشتن برنامه های تعطیلات

آلمان دیپلمات ارشد Heiko Maas است که برای برگزاری یک کنفرانس با مدیترانه خود را به همتایان به بحث در مورد برنا

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

آلمان دیپلمات ارشد Heiko Maas است که برای برگزاری یک کنفرانس با مدیترانه خود را به همتایان به بحث در مورد برنامه ریزی برای تابستان فصل گردشگری. کشورهایی مانند یونان و کرواسی را اب و هوای نسبتا همه گیر هست.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas شد و با توجه به برگزاری ویدئو کنفرانس با چند تن از همتایان خود در سراسر اتحادیه اروپا روز دوشنبه برای بحث در مورد تلاش برای بازگشایی مرزها و راه اندازی مجدد اقتصاد گردشگری. سفر و گردشگری حساب برای بخش عمده ای از تولید ناخالص داخلی در کشورهای عضو مانند ایتالیا و کرواسی و اسپانیا و یونان است.

یونانی وزیر خارجه نیکوس Dendias بود به خصوص اعتماد به نفس را در کشور خود توانایی ارائه امن نقطه تعطیلات تابستان در نظرات به آلمانی خروجی اخبار Redaktions Netzwerk آلمانو مشتاق بود به اصرار گردشگران آلمانی به انصراف از برنامه های خود را.

"هدف این است که دوباره رایگان و بی خطر سفر در داخل اتحادیه اروپا," او گفت:.

یونان به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا حداقل تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس تا حدودی به دلیل بسیار سخت و خیلی زود مستند. در یک کشور از 10.5 میلیون نفر وجود دارد که باید 2,834 ثبت موارد COVID-19 و 163 مرگ و میر. این کشور در حال حاضر شروع به بازگشایی آن موسسات و اقتصاد از جمله آن مشهور جهان در سواحل است.

ادامه مطلب: که کشورهای اتحادیه اروپا در حال باز برای گردشگری تابستان?

کرواتی نخست وزیر Andrej Plenkovic تکرار Dendias در مصاحبه با Die Welt , روزانه, گفت, کشور, هتل ها و سواحل شد "آماده" برای استقبال از گردشگران در تابستان امسال است. با آن نسبتا کوچک با جمعیت 4 میلیون کرواسی ثبت کرده است 2,226 عفونت و 95 مرگ و میر.

"وجود دارد یک فرصت خوب است که ما قادر خواهد بود برای سفر در تابستان امسال نه تنها در سراسر آلمان اما در خارج از کشور در اروپا گفت:" توماس Bareiss دولت آلمان گردشگری کمیسر در نظرات به Stuttgarter Zeitung روزانه.

در هفته گذشته کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا و پرتغال اعلام کرده اند خرما در اوایل تا اواسط ماه ژوئن به استقبال مسافران بین المللی.

ادامه مطلب: پرتغال پین اقتصادی امیدوار است در اوایل بازگشایی گردشگری

کشورهای متکی به درآمد گردشگری داشته اند به تعادل اقتصادی نیاز به راه اندازی مجدد فصل گردشگری با ادامه به رعایت فاصله فیزیکی و بهداشت قوانین است که لازم است به سرعت گسترش این بیماری همه گیر.

این گروه از بالا دیپلمات است که انتظار می رود به انتشار برخی جزئیات از نحوه بلوک رسیدگی گردشگری در این تابستان بعد از این کنفرانس در اوایل بعد از ظهر.

es/rt (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن