هتل چهار فصل رئال مادرید در حال حاضر پذیرش رزرو پیش از 15 سپتامبر باز

پس از هفت سال reconceptualisation و بازسازی دقیق از مجموعه ای از هفت تاریخی ساختمان جدید هتل چهار فصل رئال ماد

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

پس از هفت سال reconceptualisation و بازسازی دقیق از مجموعه ای از هفت تاریخی ساختمان جدید هتل چهار فصل رئال مادرید است که در حال حاضر به تایید رزرو برای ورود ابتدا 15 سپتامبر سال 2020 است.

با افزایش لابی بزرگ استقبال از مهمانان در قلب آن هتل چهار فصل, مادرید, است, واقع در مرکز Canalejas همچنین خانه به 22 چهار فصل خوابگاه های خصوصی و Galería Canalejas لوکس بازار خرید. معماران Estudio Lamela رهبری مرمت و حفظ بیش از 3,700 آثار باستانی در سراسر. داخل, داخلی, در حال توسط یک تیم بین المللی از طراحان از جمله BAMO, BG, معماری, Martin Brudnizki, AvroKO و لوئیس ایالت ایدالگو.

"این واقعا یک کار از عشق و شور و عشق به این ساختمان تبدیل به یک محیط فوق العاده برای یک فصل جدید در تاریخ خود را می گوید:" Christoph Schmidinger چهار فصل منطقه ای معاون رئیس جمهور و هتل مدیر کل. "ما صاحب همکاران OHL Desarrollos و Mohari مهمان نوازی و ما همه ستاره تیم از صنعتگران culinarians و مدیران هتل ها, به اشتراک گذاری, چشم انداز ما برای ارائه یک کار بسیار شخصی چهار فصل سال تجربه در کار واقعا فوق العاده ای تنظیم می باشد."

در یک شهر است که همیشه در حال تغییر است اما همیشه استقبال بازدید کنندگان را کشف چیزی جدید در هر دیدار برگشت. چهار فصل است فقط مراحل از Kilómetro Cero, نقطه مرکزی که از آن همه فاصله در اسپانیا اندازه گیری می شوند. در این واقعا عابر پیاده پسند شهرستان بسیاری از نکات اصلی مورد علاقه در داخل یک پیاده روی 20 دقیقه ای از جمله 125 هکتار (300 هکتار) پارک رتیرو با آن باور نکردنی کاخ شیشه ای و بی پایان مسیر در میان درختان و چشمه ها و برکه. سه تا از بهترین موزه ها – پرادو های Thyssen-Bornemisza و Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía – فرم مثلث طلایی در محله اطراف چهار فصل.

آشپزی جدید مقصد

در چهار فصل مشهور آشپز دنی گارسیا را به پرده Dani جدید ناهارخوری مفهوم از سه Michelin آشپز با بی همتا پشت بام تنظیم پیش بینی با تحسین لندن و نیویورک-بر اساس طراح مارتین Brudnizki. انتظار می رود روشن و واضح brasserie با لمس پیچیده که در آن مهمانان خواهد شد اندلس آشپزی و دیدگاه های پانوراما در طول روز و شب هر دو در بزرگ در داخل و خارج در آفتاب بر روی تراس.

Isa یک gastrobar واقع در طبقه اول همچنان به حرکت رو به جلو tapas روند آغاز شد که در اسپانیا و افزود مدرن طعم زوج با برش لبه کوکتل در یک فضا ایجاد شده توسط جهانی استودیو طراحی AvroKO. در مجاورت لابی هتل, El Patio نیز دعوت به آرامش نوشیدنی و ناهار خوری.

همچنین در چهار فصل

هتل چهار فصل مادرید مهمان ممکن است را انتخاب کنید از 200 اتاق و سوئیت – در میان آنها استثنایی سه گوش رویال سوئیت با دو ارتفاع سقف و تاریخی متعدد جزئیات.

هتل مهمانان و مردم محلی را پیدا خواهد کرد در چهار سطح آبگرم عقب نشینی دربسته در محیط توسط یک آسمان روشن سرپوشیده استخر و تراس آفتاب به دنبال در سراسر مادرید پشت بام ها. آبگرم خواهد بود که بزرگترین در شهرستان ارائه هشت اتاق درمان به علاوه یک سالن و 24/7 مرکز تناسب اندام.

بیش از 1400 متر مربع (15,400 فوت مربع) انعطاف پذیر فضاهای تابع – از جمله پر زرق و برق و بیضی شکل سل سالن - می تواند به جای هر دو کسب و کار و جلسات و رویدادهای اجتماعی.

سرب با مراقبت

هتل چهار فصل مادرید متعهد به ارائه یک تجربه است که هر دو امن و لذت بخش برای مهمانان خود. در پایبندی به آخرین محلی دستورالعمل ایمنی و بهداشت در هتل نیز اجرای سرب با مراقبت های, به تازگی افزایش سلامت و ایمنی برنامه در چهار فصل هتل ها و استراحتگاه در سراسر جهان است. برای جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

چهار فصل نیز تشویق به استفاده از برنده جایزه چهار فصل, برنامه و چت که بیشتر اجازه می دهد تا مهمانان را به کنترل چگونه آنها را در تعامل با دیگران محدود چهره به چهره تعامل در حالی که حفظ بالاترین سطح از خدمات شخصی. امکانات عبارتند از توانایی ایجاد و مدیریت رزرو درخواست توشه وانت, فرودگاه, نقل و انتقالات, اتاق, خدمات رستوران و آبگرم رزرو و خیلی بیشتر. صبر کنید-رایگان بررسی و چک کردن و نیز ارائه می گردد در حالی که چهار فصل چت یکپارچه سازی ارائه می دهد ترجمه فوری 100+ زبان به مهمانان انعطاف پذیری برای تماس با ما تعامل با چهار فصل کارکنان در طول اقامت خود در مادرید.

در میان اولین تجربه چهار فصل هتل مادرید: برای مدت زمان محدود هتل چهار فصل رئال مادرید است که گسترش یک پیشنهاد مقدماتی شامل 20 درصد پس انداز کردن به طور منظم نرخ اتاق. برای رزرو تماس بگیرید (00 800) 6488-6488 یا کتاب آنلاین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن