انی: گاز جدید کشف در دریای مدیترانه دریایی مصر

انی (به عنوان اپراتور بلوک) BP و در مجموع (به عنوان پیمانکار اعضا) را با موفقیت حفر اولین اکتشاف در شمال ال حم

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

انی (به عنوان اپراتور بلوک) BP و در مجموع (به عنوان پیمانکار اعضا) را با موفقیت حفر اولین اکتشاف در شمال ال حماد مجوز در متعارف مصر از آب نیل دلتا در چشم انداز به نام Bashrush.

این کشف جدید واقع در 22 متر از آب عمق 11 متر از ساحل و 12 کیلومتری شمال-غرب از Nooros میشه و حدود 1 متر در غرب بلطيم جنوب غربی میدان هر دو در حال حاضر در تولید.

به خوبی کشف یک واحد 152 متر ضخامت ستون گاز در Messinian سن ماسه سنگ از ابو مدی شکل گیری با عالی petrophysical properties. نیز خواهد شد تست شده برای تولید.

کشف Bashrush نشان می دهد بخش قابل توجهی گاز و میعانات گازی بالقوه Messinian تشکل در این بخش از مصر دریایی آب های کم عمق. کشف Bashrush بیشتر گسترش به غرب گاز بالقوه از ابو مدی تشکیل مخازن کشف و تولید از به اصطلاح "بزرگ Nooros منطقه".

انی همراه با شرکای خود BP و در کل در هماهنگی با مصر نفتی بخش آغاز خواهد شد غربالگری گزینه های توسعه از این کشف جدید با هدف "ردیابی سریع" تولید از طریق هم افزایی با این منطقه زیرساخت های موجود.

در موازی با توسعه فعالیت های مرتبط با این کشف جدید Eni ادامه خواهد داد به کشف "بزرگ Nooros منطقه" با حفاری در سال جاری از دیگر اکتشاف و نام Nidoco NW-1 دير واقع در Abu مدی غرب امتیاز.

کشف Bashrush است که بیشتر تظاهرات اثربخشی انی را "افزایشی" اکتشاف استراتژی با هدف انتخاب ارزش فرصت ها و حصول اطمینان از توسعه سریع اکتشافات جدید را از طریق زیرساخت های موجود.

در شمال ال حماد امتیازی است که در مشارکت با مصر گاز شرکت (EGAS), Eni از طریق آن وابسته IEOC دارای 37.5% بهره نقش اپراتور BP دارای 37.5 درصد و در مجموع دارای 25 درصد از پیمانکار بهره.

انی شده است در حال حاضر در مصر پس از سال 1954 که این عمل از طریق IEOC تولید. 2020 سهام تولید IEOC است که در طیف وسیعی از 280,000 boepd.

انی

ما هستند یک شرکت انرژی. ما مشخص پشتیبانی فقط انتقال انرژی با هدف حفظ سیاره ما و ترویج کارآمد و پایدار دسترسی به انرژی برای همه است. کار ما این است که بر اساس شور و شوق و نوآوری در ما نقاط قوت منحصر به فرد و مهارت در شان و منزلت هر فرد به رسمیت شناختن تنوع به عنوان یک ارزش کلیدی برای توسعه انسانی در مسئولیت و صداقت و شفافیت از اعمال ما. ما اعتقاد داریم ارزش بلند مدت همکاری با کشورها و جوامع که در آن ما عمل آوردن به مدت طولانی رفاه برای همه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن