توافق در اتحادیه اروپا coronavirus نجات صندوق به بن بست رسیده پیش از اجلاس

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هشدار داد که "زمان از جوهر" برای یک توافق اتحادیه اروپا بر بودجه €750 میلیارد بازسازی

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هشدار داد که "زمان از جوهر" برای یک توافق اتحادیه اروپا بر بودجه €750 میلیارد بازسازی بسته است. اما هلند می گوید یک معامله در یک نشست بیش از آخر هفته بعید است.

پیش از ویژه اتحادیه اروپا در اجلاس سران برای رهبران به توافق بر سر €750 میلیارد دلار ($855 میلیارد) coronavirus بسته نجات برای بلوک مذاکرات بین کشورهای عضو باقی می ماند بن بست رسیده بیش از غیر پس دادنی وام و شرایط متصل به کمک.

بازیابی صندوق به پیشنهاد کمیسیون اروپا در ماه مه تعبیه خواهد شد در آینده دراز مدت بودجه اتحادیه اروپا فراهم می کند و بلوک coronavirus-کتک اقتصاد از جمله اسپانیا و ایتالیا بسیار مورد نیاز و حمایت از بازسازی خود را از خزانه عمومی.

اما قبل از بودجه منتشر شد, همه از اتحادیه اروپا 27 کشور عضو نیاز به توافق بر روی جزئیات تامین مالی است.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی شده اند در میان طرفداران سرسخت از بسته بودند و کاربردی در گرفتن آن در کمیسیون میز.

مرکل گفت: آخر این هفته اجلاس خواهد بود "اول سعی کنید" برای رهبران اتحادیه اروپا برای رسیدن به یک توافق است.

ادامه مطلب: نظر: اتحادیه اروپا قرار می دهد چرخش مثبت در coronavirus بسته نجات تفرقه

زمان است که از ذات '

اما کشورهای در حال انتظار برای کمک به می گویند که گرفتن یک معامله به سرعت انجام می شود بسیار مهم است. روز سه شنبه نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز به نظر می رسد با مرکل در برلین به عنوان رهبران دو کشور ملاقات کرد به آماده سازی برای اجلاس سران است.

سانچز گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی که یک تصمیم نیاز به ساخته شده در ماه جولای. "اگر ما به تعویق انداختن توافق دوباره ما را نیز به تعویق انداختن بازسازی. و اگر ما به تعویق انداختن بازسازی پس از بحران خواهد شد و حتی بیشتر جدی است."

روز دوشنبه پس از گفتگو با مرکل در برلین, نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته نیز خواست رهبران به سرعت به توافق بر سر یک بسته.

"ما باید به سرعت عمل به این دلیل که تاریخ به ما می آموزد که بهترین واکنش است ارزش بسیار اگر از آن می آید بیش از حد به آرامی گفت:" کونته.

آلمان در حال حاضر دارای اتحادیه اروپا دوار ریاست جمهوری و سریع توافق بر سر برنامه خواهد بود یک موفقیت بزرگ برای مرکل. اما صدراعظم تسخیر شد در پیش بینی یک نتیجه مثبت بیش از آخر هفته.

"این امر می تواند مطلوب برای رسیدن به یک نتیجه سریع اما من نمی دانم که آیا وجود خواهد داشت و موفقیت روز جمعه و شنبه. زمان است که از ذات." مرکل گفت که آلمان خواهد آمد به بروکسل با "تمایل به سازش است."

'صرفه چهار' می خواهید کمک در مقابل اصلاحات

در حال حاضر مخالف این توافق هستند "صرفه چهار" عضو رهبری توسط هلند و همچنین از جمله اتریش دانمارک و سوئد.

آنها می خواهند نجات بسته شامل وام با شرایط سخت متصل مانند بازنشستگی و بازار کار اصلاحات به جای ارائه کمک صرفا به عنوان کمک های مالی. بازسازی طرح در حال حاضر شامل €500 میلیارد دلار در کمک های مالی و €250 میلیارد دلار در وام.

رئیس جمهور فرانسه پاکسازی, اتحادیه اروپا, رییس شورای چارلز میشل و نخست وزیران ایتالیا و اسپانیا و پرتغال را تمام مذاکرات با نخست وزیر هلند Mark Rutte اما هلندی رهبر هنوز به تکان دادن.

Rutte همچنین ملاقات با مرکل هفته گذشته که در آن او گفت که او پشتیبانی بازسازی اقتصادی البته به اصلاحات مالی

در روز سه شنبه Rutte گفت: پارلمان هلند در لاهه که او "نه امیدوار" است که یک توافق خواهد بود ساخته شده در اجلاس سران در بروکسل اضافه کرد که با وجود دیدار با رهبران اتحادیه اروپا او "بسیار غم انگیز در مورد چه چیزهایی خواهد رفت."

او همچنین گفت: هلند باید حق وتو هر گونه کمک اعطای اگر کشور دریافت کننده کمک می کند انجام اصلاحات.

"که در آن تعادل است," او گفت: با اشاره به مذاکرات است. "شما را مجبور به پیدا کردن آن است. من خیلی امیدوار است که در همه."

wmr/dr (dpa رویترز AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن