نیروی دریایی سرزنش کاپیتان این اخراج به صورت دقیق COVID-19 هشدار

نیروی دریایی سروان. برت Crozier شده است توجیه پس از هشدار وخیم شیوع کروناویروس روی عرشه ناو یو اس اس تئودور رو

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

نیروی دریایی سروان. برت Crozier شده است توجیه پس از هشدار وخیم شیوع کروناویروس روی عرشه ناو یو اس اس تئودور روزولت—نه فقط توسط نیروی دریایی که در روز جمعه اعلام کرد که آن را نمی خواهد معکوس Crozier شلیک برای تخلف از تلاش برای نجات ملوانان خود را زندگی می کند.

در عوض نیروی دریایی رهبری ضمنی که Crozier مسئول وقوع است که او با صدای بلند هشدار داد او نیاز به کمک فوری از نیروی دریایی برای جبران.

"اگر سروان. Crozier هنوز در دستور امروز من خواهد بود تسکین او را" فرمانده نیروی دریایی عملیات Adm. مایک Gilday گفت: در روز جمعه. کمتر از دو ماه پیش Gilday توصیه می شود احیا Crozier.

یک گزارش نهایی به Crozier شلیک منتشر شده در جمعه, متهم روزولت فرمانده و تیم خود را از بودن "مغرضانه توسط groupthink احساسات و از دست دادن چشم انداز به عنوان خطر واقعی در دست" -- به عنوان به خوبی به عنوان یک کافی قدردانی از نحوه فرمانده ناوگان مشغول به کار بود به گونه ای خستگی ناپذیر برای کمک به تخلیه از کشتی چیزی Crozier به چالش کشیده بود.

گزارش نوشته شده توسط Gilday دوم در دستور Adm. رابرت برک وضع فوق العاده ای ادعا می کنند که Crozier تیم "در زمان کمی به هیچ عمل در درون خود span کنترل به منظور بهبود خدمه ایمنی است."

نیروی دریایی اخراج Crozier پس از او Mar. 30 درخواست برای نیروی دریایی به تخلیه این هواپیما حامل خدمه برای درمان عمومی شد. Crozier تا به حال به طور ضمنی به چالش کشیده پنتاگون رویکرد به این بیماری همه گیر است که تا به حال شده است برای ادامه به عنوان مقدار نظامی فعالیت که ممکن است تحت منطق حفظ آمادگی. "ملوانان لازم نیست به مرگ" Crozier هشدار داد در نامه ای گزارش سان فرانسیسکو کرونیکل.

این یک افتضاح برای نیروی دریایی. شیوع اولیه afflicting حدود 100 ملوانان در میان 4000-قوی خدمه در نهایت دارای عقاید 1,273 —از جمله Crozier خود را. در عین حال این اقدام نیروی دریایی, منشی, Thomas Modly سرزنش Crozier برای بودن "بیش از حد ساده لوحانه یا بیش از حد احمق" به باور او نامه نمی شوند حتی پرواز به گوام به پند دادن cashiered کاپیتان به یک منزجر خدمه. در روز Modly ترک در رسوایی در میان خشم عمومی بیش از نظرات خود. یک ملوان در کشتی روزولت حمل و نقل هوایی Ordnanceman Chief Petty Officer چارلز رابرت Thacker جونیور درگذشت از COVID-19.

داخلی, نیروی دریایی, بررسی, تکمیل در اواخر آوریل توصیه می شود Crozier را بازگشت. در عین حال زمانی که وزیر دفاع علامت Esper شد و در جریان آن Esper تصمیم گرفتند به صبر کنید تا زمانی که "r[ing] نوشته شده کپی" قبل از "دیدار با[ing] دوباره با نیروی دریایی رهبری به بحث در مورد مراحل بعدی" سخنگوی پنتاگون Jonathan رته هافمن گفت on Apr. 24.

بعد از ظهر روز جمعه پس از گسترده تر بررسی Gilday و Modly جانشین نیروی دریایی, منشی, Kenneth J. Braithwaite ضمنی گوناگون که Crozier بود بی سرپرست در مسئولیت خود برای کمک به خدمه و حتی نقاشی او را به عنوان بی حال در پاسخ او.

با استناد به یک بعدی بررسی Gilday گفت که Crozier "شده اند باید قاطع تر" هنگامی که مبتلا روزولت کشیده به گوام به خصوص در تخلیه ملوانان به فضاهای نیروی دریایی درهم به ساحل امن. Crozier شده بود احساس خطر در کافی فاصله بین تخت و فشرده برای تک تک اتاق های هتل برای 4,000 قوی خدمه. در این گزارش که Crozier در نظر گرفته موقت پهلوگیری در گوام "بدتر از کشتی." Gilday گفت که Crozier بود و به ظاهر بی اطلاع است که مذاکرات با گوام مقامات برای اتاق شد و در جریان در زمان خود نامه.

در عین حال Gilday همچنین اذعان کرد که زمانی که Crozier برتر در نیروی دریایی اقیانوس آرام ناوگان Adm. جان Aquilino خواسته کاپیتان چه چیز دیگری او مورد نیاز Crozier پاسخ بود "به حرکت سریع تر در هتل ها." Gilday که اصرار داشت "کسانی که چرخ به خوبی در حرکت" گفت: Crozier به حال اولویت بندی "ایمنی بیش آسایش" و در نتیجه آنچه که او به نام "تقریبا فلج" از Crozier – در همان تخلفات Crozier به حال وضع در نیروی دریایی است.

"من تحت تاثیر قرار نمی کند رو کردن کشتی فقدان یک برنامه برای انجام این کار هفتم فرمانده ناوگان تقاضا برای یک برنامه است که او دریافت نکردند تا روز Crozier رو رها" Gilday گفت. که فرمانده عقب Adm. استوارت بیکر را ترویج شود تا زمانی که تحقیقات بیشتر رخ می دهد.

پرسید که چگونه به آشتی با نیروی دریایی را بررسی و با فوریت Crozier مارس 30, نامه Gilday گفت: او "نمی باید یک پاسخ خوب." در عین حال او گریختم پاسخ به اینکه آیا تحقیق جدید شامل یک مصاحبه با Crozier. پانوشت در این گزارش مرجع یک "بیانیه" Crozier به تحقیق در آوریل 15.

اما Gilday گفت که Crozier بود که برای ایمیل خود, دلیل Modly تا به حال او را اخراج. نیروی دریایی رئیس همچنین گفت Crozier انجام داده بود "یک دسته از چیزها درست است."

در علاوه بر این به Crozier و بیکر Gilday گفت: فرمانده حامل هوا بال و روزولت پزشکی ارائه خواهد دریافت اداری تلافی جویانه. در این گزارش حتی به نظر می رسد به گله کردن از خدمه آن معروف ارسال به اخراج Crozier: ملوانان بودند "گردآوری و سپس تشویق و شعار خود را با نام تنها تعداد کمی با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله."

برای تمام نیروی دریایی تحقیقات و دوباره تحقیقات Gilday همچنین اذعان کرد که نیروی دریایی هنوز هم نمی دانم چگونه این رمان coronavirus ساخته شده آن را به کشتی. او گفت: آن را "به احتمال زیاد" به اتفاق افتاده در اوایل پورت سفر به ویتنام هر چند Gilday دفاع از این بندر بازدید و گفت: هیچ یک از افسران مسئول است که تصمیم گیری—همه آنها بر خلاف Crozier هستند admirals—را سرزنش و توبیخ رسمی.

در بیانیه ای هافمن گفت که Esper "معتقد است بررسی شده اند کامل و عادلانه و پشتیبانی از نیروی دریایی تصمیم گیری بر اساس یافته های خود را. ما مفتخریم از خدمه ناو یو اس اس تئودور روزولت و خوشحالم که آنها در دریا در اقیانوس آرام غربی طرح ریزی قدرت آمریکا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب