اریکسون و Getinge شریک برای افزایش تولید پیشرفته ICU هواکش

در حالی که اکثر افرادی که بیمار از COVID-19 نمی خواهد نیاز به مراقبت های بیمارستانی برای درصد کمی که فراموش پی

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

در حالی که اکثر افرادی که بیمار از COVID-19 نمی خواهد نیاز به مراقبت های بیمارستانی برای درصد کمی که فراموش پیشرفته ICU هواکش – و یا ماشین آلات است که برای کمک به بیماران تنفس – می تواند صرفه جویی در زندگی خود.

به عنوان تقاضا برای فن های افزایش Getinge یک تامین کننده جهانی از ونتیلاتورهای مکانیکی بود با چالش مواجه ramping تولید آن 160 درصد در سال 2020 است. با R&D و تامین تیم های مستقر در همان منطقه از سوئد Getinge رسیده به اریکسون محلی محصول واحد توسعه حمل و نقل برای کمک به.

همراه با Getinge این Ericsson تیم شناسایی مناطق که در آن پیشرفت های ساخته شده می تواند. برای مثال گاز ماژول های که Getinge بود استفاده شد و آسیب پذیر به اختلال در تولید و مواد در دسترس بنابراین اریکسون تیم کمک به نوسازی و بازسازی-طراحی تابلوهای کنترل برای گاز ماژول - مولفه های کلیدی در تمام دستگاه تهويه مکانيکی. بعدی تیم کمک در خرید قطعات در حالی که همچنین کمک به ساخت و تست سیستم برای افزایش ظرفیت تولید است.

Joakim Sorelius رئیس واحد توسعه شبکه در اریکسون می گوید: "این بی سابقه ای بار ما در زندگی است. تاثیر COVID-19 همچنان به تحت تاثیر قرار همه ما و تیم ما در حال کار خستگی ناپذیر در سراسر جهان برای کاهش تاثیر به عنوان به عنوان بهترین ما می توانیم. همکاری با Getinge مثال خوبی است از اینکه چگونه ما می توانیم با استفاده از تخصص ما در طراحی محصول و درخواست آن را به سمت یک استفاده مهم در بهداشت و مراقبت از بیمار است."

با کنترل هیئت مدیره re-design در حال حاضر نهایی اریکسون انتظار دارد که تمام مواد در محل و شروع به نصب تابلوهای کنترل. هدف این است که به ارائه 40 جفت تابلوهای کنترل توسط پایان ماه مه.

Lars-گونار جوهانسون مدیر پروژه در Ericsson محصول واحد توسعه حمل و نقل در بوراس سوئد و تیم را رهبر می گوید: "وجود دارد البته هیچ شکی نیست که ما سعی خواهد کرد برای کمک به. در پایان ما طراحی دو تخته از شروع به تحویل فقط در شش هفته است که بسیار فشرده تولید جدول زمانی. من بسیار افتخار از آنچه که این تیم قادر به رسیدن به."

در مورد Getinge

Getinge فراهم می کند و بیمارستان ها و زندگی علم موسسات با محصولات و راه حل های که با هدف بهبود نتایج بالینی و بهینه سازی گردش کار. این ارائه شامل محصولات و راه حل برای مراقبت های ویژه قلبی و عروقی, روش های عملیاتی, اتاق, استریل پردازش مجدد و زندگی علم است. Getinge استخدام بیش از 10 ، 000 نفر در سراسر جهان است و محصولات فروخته شده در بیش از 135 کشور جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب