چگونه بسیاری از مردم خواهد مغلوب ساختن پیشی جستن به خطر اندازد و به خود بزرگ سخنرانی ؟

خواهد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن واقعا حرکت کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه به فلوریدا (و یا در جایی دیگر) از

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

خواهد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن واقعا حرکت کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه به فلوریدا (و یا در جایی دیگر) از کارولینای شمالی? در روز سه شنبه تهمت هشدار داد کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر که او را "یک هفته" به تصمیم می گیرید اگر او را ملاقات مغلوب ساختن پیشی جستن را خواسته است. مغلوب ساختن پیشی جستن واقعا به نظر می رسد می خواهید به سوئیچ کنوانسیون سایت ها و چالش های لجستیکی خواهد بود فوق العاده ای است. اما اگر شما نمی فکر می کنم وجود دارد حداقل یک امکان شما نمی دانید که این رئیس جمهور.

در صورتی که شما از دست رفته آن تهمت رفت و در روز یادبود توییتر بیهوده گویی است که تهدید به حرکت می کند. بعد گفت: چقدر او را دوست دارد کارولینای شمالی مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار داد که "دموکرات فرماندار [Roy کوپر] است که هنوز هم در خاموش کردن خلق و خوی و قادر به تضمین می کنند که در ماه اوت ما اجازه خواهد داشت..حضور کامل در این عرصه است."

مگر اینکه فرماندار را وعده خواهان آنها می تواند "به طور کامل اشغال فضا" مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار داد او خواهد بود "اکراه مجبور......برای پیدا کردن و با تمام مشاغل و توسعه اقتصادی را به ارمغان می آورد یکی دیگر از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه سایت."

به عنوان مورد با بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن توییتر تهدید و سیاسی این می تواند به عنوان تفسیر باز سالوو از یک "کار ب"سبک مذاکره است. این نتیجه ایده آل خواهد بود برای فرماندار به غار و یا حداقل سازش.

اما تهمت و تهدید در مورد کارولینای شمالی از دست دادن شغل و توسعه اقتصادی است و نه بیکار. اگر coronavirus محو می شود در این تابستان شارلوت که در آن کنوانسیون را تشکیل می دهد تا به از دست دادن پول و صورت اگر خواهان جلو و پلاگین. که نمی خواهد نگاه خوب برای gov.

مغلوب ساختن پیشی جستن برخی از اهرم. کنوانسیون های مهم. برای مثال جمهوری 2016 کنوانسیون ملی در کلیولند اوهایو که به شهر هجوم حدود 50000 بازدید کنندگان است. که بسیاری از اتاق های هتل ها. و بیشتر. بازدید کنندگان صرف حدود 180 میلیون.

به همان اندازه مهم کنوانسیون می تواند افزایش یک شهر را به تصویر, به خصوص برای یک ردیف دوم شهر. 2016 کنوانسیون قطعا افزایش کلیولند شهرت. (ارادتمند شما حتی مجبور به عذر خواهی به شهر برای یک زودرس و داغدار ستون جایی که من دست کم گرفت "زمین".)

مغلوب ساختن پیشی جستن می کند باید یک نقطه هنگامی که او شکایت در مورد چشم انداز "صرف میلیون ها دلار در ساخت این عرصه به یک استاندارد بسیار بالا بدون دانستن حتی اگر دموکرات فرماندار اجازه می دهد که حزب جمهوری خواه را به طور کامل اشغال فضا." (من هنوز عصبانی هستند که سفر من به دیدن Jim Gaffigan در پارک هرشی پنسیلوانیا کردم squelched. و من از صفر دلار است. تصور کنید هدر رفتن میلیون ها نفر.)

فرصتی است که جمهوری خواهان می تواند مجبور (از حزب دموکرات) به یک نوع "جزئی کنوانسیون" احساس می کند طبعا غیر قابل قبول است. یک کنوانسیون که شامل طاقت فرسا اجتماعی فاصله پروتکل و پوشیدن از PPEs واقعا کار برای یک کمپین که پیام نیاز به مرتب کردن بر اساس از "ماموریت انجام شد" با تکبر راه رفتن.

مغلوب ساختن پیشی جستن نفس اشتیاق فریاد جمعیت کثیری از هواداران در جام جم بسته بندی شده در کنوانسیون سالن. اما مبارزات انتخاباتی خود را با نام تجاری خواسته های آن است.

از سوی دیگر چگونه می توان از او انتظار یک فرماندار در وسط یک بیماری همه گیر و با هیچ رشته متصل به استقبال ده ها هزار نفر از مردم که بیایید صادقانه در حال حاضر نشانه های آنها نمی مراقبت بسیار برای پوشیدن ماسک محافظ به فرود در خود دولت ؟ (آیا من ذکر است که در کارولینای شمالی یکی از کشورهای که در آن موارد جدید هستند و هنوز هم در حال افزایش است؟)

اگر چه شیوع جدید در شارلوت قبل از جلسه ؟ خواهد فرماندار هنوز هم موظف به افتخار "به طور کامل اشغال فضا" تضمین می کنند که تهمت می خواهد ؟ که به نظر می رسد پوچ.

"اگر 3,000 یا پس conventioneers رفتن به خانه و مریض است ؟ چگونه خواهد که به دنبال تهمت? "

سپس در کنوانسیون خود را, اگر آن اتفاق می افتد كه این امر می تواند معقول و منطقی به اصرار بر شش پا فضایی بین نمایندگان. مطمئنا بالن می تواند پر کردن برخی از فضا و کمک به کاهش اپتیک همراه با رئیس جمهور صحبت کردن کم-پر هال. می تواند هر یک مناسب و معقول و یا مسئول رهبر تضمین هر گروه بزرگی که این معقول پروتکل نمی توان مورد نیاز برای یک جلسه گرفتن سه ماه از هم اکنون?

اگر در جمع باعث می شود برخی از مرتب کردن بر اساس از شیوع? شما باید همه این افراد هیچ کدام با پوشیدن ماسک (به جز روزنامه نگاران و تسهیلات کارکنان). اگر 3,000 یا پس conventioneers رفتن به خانه و مریض است ؟ چگونه خواهد که به دنبال تهمت? او می تواند فکر کردن در مورد چنین حالات اگر او می تواند فکر می کنم فراتر از برنده شدن بعد از 10 دقیقه.

آنچه ما در اینجا این است که یک وضعیت که در آن هر دو طرف بر این باورند که حق با آنها. ما با چند گزینه: فرماندار کوپر می تواند در غار. تهمت می تواند در غار. این دو می تواند کار را سازش. یا جمهوری خواهان در مواجهه با غیر قابل اجتناب از خدشه دار کنوانسیون به هر حال—می تواند پررنگ باشد.

دوباره این ایده در واقع در حال حرکت کل یک کنوانسیون ملی (در این مرحله) به نظر می رسد دلهره آور به حداقل می گویند. اگر خواهان کشیده ماشه امروز آنها را تقریبا از سه ماه به انجام این کار (کنوانسیون تنظیم شده است برای شروع در اوت 24). این می تواند بدتر شود اما هر کسی که درگیر در برنامه ریزی کنوانسیون را به شما بگویم این است که یک سردرد است که شما نمی خواهید را به شما معرفی به یک کمپین است که در حال حاضر (با توجه به نظر سنجی) از دست دادن.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن به وضوح نشان داده است لجستیکی توانایی سازماندهی بسیار بزرگ تظاهرات بسیار به سرعت. یکی می تواند تصور یک نوع ترکیبی سناریو که در آن جلسه کسب و کار بخشی از یک قرارداد کوتاه است و تهمت به طور رسمی می پذیرد نامزدی در برخی دیگر بزرگ, هوای آزاد, مکان (احتمالا در جنوب عمیق که در آن دولت های محلی اجازه می دهد آن) که در آن او ارائه سخنرانی تلویزیونی به یک جمعیت بسته بندی شده.

احتمال دیگر خواهد بود مغلوب ساختن پیشی جستن دورال گلف رفت و آمد مکرر در فلوریدا. هر چند تهمت را رد کرده است علاقه ای به استفاده از محل چرا ما باید او را در کلام او? در حال حاضر فلوریدا ایران است گفت: آنها از آن استقبال. بازگشت در ماه اکتبر برنامه ریزی شده مغلوب ساختن پیشی جستن به برگزاری ژوئن 2020 G7 جلسه وجود دارد—قبل از رکوع به فشار. آن را احتمالا کمتر کثیف به برگزاری یک رویداد حزب وجود دارد. اگر او sleazy خانواده می تواند یک باک کردن آن, چرا نمی خواهد آنها را امتحان کنید ؟

در مغلوب ساختن پیشی جستن ذهن نشان می دهد باید در. اما با اصرار طبیعی در کنوانسیون گفتار او را به خطر می اندازند گرفتن یک دسته از وفادار خواهان بیمار برای جلال او. و پس از آن وجود دارد چند هزار نفر از مردم که می خواهم به کار در چنین رویداد—امتیازات پاکسازی. در جایی مثل شارلوت که تقریبا به طور کامل سیاه پوست و لاتین تبار است.

شاید سوال اصلی این است که آیا آن را به ارزش آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن