آرامکو در پاسخ به COVID-19 با پشتیبانی از مردم ما و جوامع

آرامکو است که امروز ارائه یک به روز رسانی در مورد چگونه ما در حال نگه داشتن مردم ما و جوامع ایمن از COVID-19 د

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

آرامکو است که امروز ارائه یک به روز رسانی در مورد چگونه ما در حال نگه داشتن مردم ما و جوامع ایمن از COVID-19 در حالی که در ادامه به عرضه جهانی انرژی به آن نیاز دارد.

در پاسخ ما به COVID-19 ما اولویت ایمنی و سلامت و تندرستی ما 70,000 مردان و زنان و همچنین جوامع ما در سراسر جهان است. ما باید اقدامات به منظور کاهش خطر عفونت و برای کاهش این ویروس را بر روی ما تاثیر افراد و کسب و کار ما. این شرکت و کارکنان آن را نیز پشتیبانی می کند جامعه تلاش ها برای مبارزه با گسترش COVID-19.

ما داخلی سیستم های مدیریت بحران جهانی اطمینان از تمام سایت های ما عملیاتی باقی می ماند. ما زنجیره تامین نیز باقی می ماند بدون وقفه به عنوان ما همچنان به کار با شرکای خود برای اطمینان از امن تحویل مواد.

آرامکو رئیس جمهور و رئیس اجرایی امین H. ناصر گفت:

"جهان بی سابقه ای مواجه می شوند پیچیدگی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 که نیاز به سطح بالایی از چابکی و سازگاری.

"ایمنی و رفاه مردم ما همواره در چهارچوب اولویت و ما همچنان به آنها را برای اولین بار در هر تصمیم گیری های ما.

"من افتخار می کنم از اینکه چگونه در چهارچوب پاسخ به چالش با قوی متحد و دلسوز رویکرد که ناشی از ما ریشه دار ارزش های جامعه. COVID-19 بدون شک ایجاد موانع فیزیکی, اما آن را نیز به ارمغان آورد بسیاری از ما به هم نزدیک است.

"ما ایستاده وعده ما برای انجام تمام است که ما می توانیم در مبارزه با COVID-19 کمک به کسانی که در اطراف ما و ارائه انرژی جهان در طول این بیماری همه گیر."

مردم ما

آرامکو تعدادی از اقدامات صورت گرفته در هر یک از مکان های ما از جمله فعال برنامه های پیشگیری جزئیات برنامه های احتمالی و پیشرو پزشکی و خدمات پشتیبانی برای به حداقل رساندن خطر و اطمینان از بهترین مراقبت ممکن. همه این اقدامات در راستای دولتی و رسمی, توصیه های بهداشتی در هر یک از ما عامل های قضایی در کنار خود ما سلامت داخلی اقدامات که توسط هدایت مشاوره از سازمان بهداشت جهانی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و وزارت بهداشت و درمان در عربستان سعودی است.

ما مفتخریم که یک سرمایه گذاری مشترک با دانشگاه جانز هاپکینز در چهارچوب بهداشت و درمان (JHAH) که امکانات ما در ظهران ستاد انتگرال به پزشکی ما آمادگی و پاسخ به COVID-19. ما کار کرده اند با JHAH به رول شرکت گسترده کمپین آگاهی بهداشت از جمله به روز رسانی هفتگی و اطمینان حاصل شود همه کارکنان ما دسترسی به آخرین اطلاعات دقیق در مورد جلوگیری از انتقال COVID-19 اقدامات آنها را اگر آنها نمایش علائم راهنمایی در مورد مراقبت از خود را در صفحه اصلی و در کجا برای دریافت کمک های پزشکی.

علاوه بر این ما باید راه اندازی یک COVID-19 سلامت روان جعبه ابزار یک منبع آنلاین برای مردم در انزوا و یا قرنطینه خود و خانواده و دوستان است. این فراهم می کند هدایت و گام های عملی در مورد چگونگی مراقبت از سلامت عاطفی خود در طول این زمان استرس زا.

ما همچنین تسهیل کار از خانه در هر کجا که امکان پذیر است از جمله کارکنان در نظر گرفته می شود در معرض خطر بالاتری از عفونت به کاهش در دفتر جمعیت همه در راستای اجتماعی فاصله دستورالعمل صادر شده توسط مقامات در هر یک از مکان های ما است. مدیران نیز به کارگردانی اطمینان حاصل شود که کسب و کار خود را تداوم برنامه های اولویت بندی کارکنان به عنوان بخشی از تعهد درازمدت به ایمنی کارکنان.

به عنوان یک نتیجه از ماهیت اصلی خود را کار بسیار است که نمی توان از راه دور بسیاری از کارکنان ما در ادامه به گزارش های معمول خود را در محل کار. ما با تشکر از همه کسانی که به نوبه خود هر روز به اطمینان حاصل شود در چهارچوب عملیات همچنان در همه امکانات ما به عنوان به خوبی به عنوان ما بهداشت و درمان همکاران در JHAH - که در خط مقدم کمک به کسانی که نیاز به کمک بیشتر. برای محافظت از کسانی که مشغول به کار در امکانات ما به شدت عقیم سازی تلاش های کاربردی اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و تضمین دقیق شیوه های درمانی هستند به رعایت. نیز وجود دارد که 100% حرارتی غربالگری کارمندان و پیمانکاران در سراسر تمام امکانات و شرکت حمل و نقل تا حد امکان سرایت در هر دو بخش خشکی و دریایی از امکانات.

جوامع ما

کار با جوامع در هر یک از ما, جغرافیای و در خط مربوطه را با اقدامات دولت در, ما در حال ارائه پشتیبانی است که شامل مقدار مورد نیاز تجهیزات پزشکی مانند دستگاه تهویه مصنوعی بالا-بهره وری تصفیه کننده هوا و تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

عربستان سعودی

  • در تاریخ 1 آوریل سال 2020 آرامکو و شرکت های تابعه آن ارائه شده 200 میلیون SAR (US$53 میلیون) به سلامت صندوق وقف از وزارت بهداشت عربستان سعودی برای حمایت از تلاش ها برای مبارزه با COVID-19. در خصوص وقف بر ارائه فن های مراقبت ويژه.
  • آرامکو و شرکت های تابعه آن نیز راه اندازی یک کارمند اهدای کمپین 'اقامت اقامت در خانه های امن' برای حمایت از افراد آسیب پذیر در طول این نگران کننده زمان از طریق ارائه مواد غذایی اصلی پیشگیرانه تجهیزات مانند ماسک و ضد عفونی کننده دست و مواد آموزشی. مبارزات انتخاباتی مطرح شده بیش US$1.7 میلیون شکل است که همسان با این شرکت و در مجموع بیش از $3.4 m استفاده می شود برای تامین ملزومات 20,000 خانوار در 15 شهرستانها در سراسر عربستان سعودی است.
  • آرامکو تانک نیز استفاده می شود برای ذخیره خام پاستوریزه مواد غذایی و دارو به طور کلی اقتدار پیش از اینکه مورد نیاز برای تولید محصولات است که مقابله با گسترش COVID-19.

جهانی

  • با هم, ما دفاتر خود را متعهد به کمک بیش از ما 3.5 میلیون دلار برای حمایت از بهداشت و درمان و امداد رسانی سازمان.

آسیا

  • ما در چهارچوب آسیای دفتر تسهیل کمک های نقدی و انتقادی مورد نیاز تجهیزات پزشکی به سازمان صلیب سرخ در چین است.
  • آرامکو کره جنوبی ساخته شده است یک کمک مالی از ایالات متحده$800,000 به کره جنوبی امیدواریم پل کره امداد رسانی انجمن برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 در کشور است.
  • S-نفت که آرامکو بزرگترین سهامدار اهدا کرده است US$400,000 به کره جنوبی دانست.

اروپا

  • آرامکو اروپا اهدا کمک های مالی به ایتالیا Fondazione Buzzi برای بخش های مراقبت ويژه و دیگر لوازم پزشکی
  • آرامکو شرکت خارج از کشور در لندن تحویل داده شده ضروری بهداشت و درمان مواردی مانند ماسک و عفونی به بیش از 500 شرکت تحت حمایت های دانش آموزان در انگلستان از راه دور و حضوری خدمات پزشکی نیز ارائه شده است.

آمریکا

  • در دیترویت صفحه اصلی به یکی از جهانی مراکز تحقیقاتی بیش از 2000 ماسک محافظ اهدا شد به هارپر بیمارستان با همکاری انجمن آمریکایی شمالی از مهندسین موتور (NAACEE).
  • آرامکو آمریکا نیز ارائه شده 30,000 KN95 ماسک برای شهر هوستون که در آن مقر آن.
  • آرامکو را فرعی این Motiva در پالایشگاه پورت آرتور تگزاس همچنان به کار با خیال راحت و کارآمد تولید اتیلن است که استفاده می شود به تجهیزات پزشکی است که در تقاضای بالا هستند. علاوه بر آن اهدا کرده است 1,200 PPE مناسب به منطقه عملیات اورژانس مرکز COVID-19 تست سایت در سراسر جنوب شرق تگزاس.
  • این آرامکو آمریکا تیم ایجاد کرده است یک کارمند مالی شرکت و تطبیق ابتکار در حمایت از هوستون بانک مواد غذایی.
  • کارکنان AramcoWorld مجله ارائه شده در کلاس درس راهنما و چند رسانه ای دیگر منابع به پشتیبانی آنلاین معلمان است.

در چهارچوب آمادگی خود را برای ادامه حمایت از ما مردم و جوامع در سراسر جهان است. ما مفتخریم که در جهان پیشرو, رکورد, قابلیت اطمینان, به عنوان به خوبی به عنوان ما مردان و زنانی که در حال انجام بخشی خود را برای نگه داشتن مردم در امن و اطمینان از کسب و کار ضروری همچنان در سراسر این پویا وضعیت.

اطلاعات اضافی در چهارچوب پاسخ به COVID-19 را می توان در جزئیات بیشتری را در یک صفحه وب اختصاص داده شده: saudiaramco.com/en/news-media/covid



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب